Toon posts:

probleem usb poorten msi k7t pro 266

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een msi k 7 t pro based on the via applo kt 266 chipset.en deze heeft drie usb hubs on-board alleen de twee die onboard zitten werken. maar de andere twee die op de bracket zitten werken niet. ik heb ze wel hard nodig ivm adsl modem usb en een webcam en een scanner ook usb. volgens windows me zijn alle drie de hubs goed geinstaleerd ook volgens sis sandra maar ze doen het niet hoe krijg ik ze aan de praat. :(

Verwijderd

ik heb xp en daar doen ze het goed op! misschien ligt het aan windows ME, kijk ff op http://www.msi.com voor updates ofzo

Verwijderd

Topicstarter
volgens mijn iet want win me herkend alle drie de hub`s maar verder doen ze het niet

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-08 13:28
Op woensdag 10 april 2002 21:14 schreef computerboer22 het volgende:
ik heb een msi k 7 t pro based on the via applo kt 266 chipset.en deze heeft drie usb hubs on-board alleen de twee die onboard zitten werken. maar de andere twee die op de bracket zitten werken niet. ik heb ze wel hard nodig ivm adsl modem usb en een webcam en een scanner ook usb. volgens windows me zijn alle drie de hubs goed geinstaleerd ook volgens sis sandra maar ze doen het niet hoe krijg ik ze aan de praat. :(
Kabel goed om aangesloten?
USB 5 en 6 aangezet in je bios?

Verwijderd

Topicstarter
in de bios staan alle usb ports enabeld en bij het opstarten staan de drie usb controlers erbij dus dat is het probleem niet meschien de kabel dan

Verwijderd

hehehehehe zit je niet bij je usb 2.0 te kijken:? lijkt me dan logisch dat hij het niet doet.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 april 2002 21:35 schreef HavocChamp het volgende:
hehehehehe zit je niet bij je usb 2.0 te kijken:? lijkt me dan logisch dat hij het niet doet.
ik heb geen usb 2.0 is gewoon usb 1.1. usb 2.0 is vanaf de rode versie ik heb nog de groene zonder a

Verwijderd

heb je je bios geflasht?

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Op woensdag 10 april 2002 21:38 schreef HavocChamp het volgende:
heb je je bios geflasht?
Dit lijkt me meer een hardware probleem :?

Al die kaarten in andere sloten geplaatst [niet of ik weet of dat zoizo wel kan] :?

Verwijderd

jij hebt een bug in je bordtje je moet ergens een patch ddownloaden en dan doen ze het weer..
Pagina: 1