Ik heb een servertje draaien in een netwerk.
Op de server staat VNC en ik kan alles prima instellen vanaf het netwerk.
De server is doet dienst als internet router, ftp, www, mail maar dat boeit natuurlijk niet.
Als ik met vnc vanaf het internet wil beheren doetie het niet.
Als mijn server oproep komt het java applet en vraagt het om mijn wachtwoord. Nadat ik dit heb getypt krijg ik een foutmelding. Het maakt niet uit of het wachtwoord geldig is of niet. De precieze melding weet ik niet daarvoor moet ik ergens anders proberen erop te komen, anders gaatie automatisch over op interne netwerk.
Ik wil er met het java applet gebruik van kunnen maken, maar desnoods met het gewone VNC proggie
Ik heb een poort mapping staan op poort 5800 (daarop staat ie ingesteld).
De server draait op dit adres: pierre.homeip.net:5800
Wie weet raad (of een anders beheer progie die goed werkt op een volbeladen P100 32MB
Op de server staat VNC en ik kan alles prima instellen vanaf het netwerk.
De server is doet dienst als internet router, ftp, www, mail maar dat boeit natuurlijk niet.
Als ik met vnc vanaf het internet wil beheren doetie het niet.
Als mijn server oproep komt het java applet en vraagt het om mijn wachtwoord. Nadat ik dit heb getypt krijg ik een foutmelding. Het maakt niet uit of het wachtwoord geldig is of niet. De precieze melding weet ik niet daarvoor moet ik ergens anders proberen erop te komen, anders gaatie automatisch over op interne netwerk.
Ik wil er met het java applet gebruik van kunnen maken, maar desnoods met het gewone VNC proggie
Ik heb een poort mapping staan op poort 5800 (daarop staat ie ingesteld).
De server draait op dit adres: pierre.homeip.net:5800
Wie weet raad (of een anders beheer progie die goed werkt op een volbeladen P100 32MB
Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)