Toon posts:

ADSL naar 128 bps

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft al zijn upgrade van 64kb/s naar 128 kb/s achter zich ? Liep het spul weer na die 15 minuten die er voor staat volgens de brieven (Lees email) die erover zijn verstuurt ? 8-)

Verwijderd

Ik zou ff Tiele aanpassen :P

Het is kbps in plaats van bps

Verwijderd

ben zelf nog niet overgezet maar wat ik gehoord heb verloopt het allemaal soepel

ik gaat is kijken in nieuwsgroepen van xs4all of er klachten zijn

edit:

nou ik zie in xs4all.adsl geen klachten alleen 100000 meldingen dat de upload is verhoogt

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 april 2002 21:02 schreef jbalk het volgende:
Ik zou ff Tiele aanpassen :P

Het is kbps in plaats van bps
Tjonge jongen.....een echt Nerd :Z
Is dit nu echt nodig..reageer dan niet B-)

• InfoTracer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 21:51
Hij verbetert alleen maar jou stomme fout wees bij, weet jij de volgende keer waar je op moet leten.
Op woensdag 10 april 2002 21:04 schreef Winkiller het volgende:

[..]

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

[..]

Nou, ik wil weleens zien hoe jouw gezicht eruit zien wanneer je een HD heb gekocht van 40Gb terwijl je dacht dat het GB was. :)

Jbalk bedoelde het goed hoor.

Krankzinnige muziek vind je hier.

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:17

inXs

known as inXs

yeps van mij gister ofzo.. Ik heb niets van dat 15minuten uitval gemerkt eigenlijk. Ik zal wel op school gezeten hebben ofzo.

superB

• the_bbk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ook ik heb niets van de uitval gemerkt, maar het bevalt me nu wel, ik kan nu ook nog downloaden terwijl ik aan het sharen ben en das wel prettig... :)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-08 23:13

[..]

triest figuurtje |:( :r

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:17

inXs

known as inXs

me ping is ook drastisch omlaag gegaan.

superB

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
darvoor is nou dit topic aangemaakt
[topic=456591/1/150]

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 april 2002 21:16 schreef InfoTracer het volgende:
Hij verbetert alleen maar jou stomme fout wees bij, weet jij de volgende keer waar je op moet leten.
[..]
Nog zo'n Nerd, geef alleen antwoord op wat gevraagd wordt en ga geen onnodige dingen typen, dat zou de vele forums enorm schoon houden. B-)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 april 2002 21:18 schreef bazs2000 het volgende:

[..]

Nou, ik wil weleens zien hoe jouw gezicht eruit zien wanneer je een HD heb gekocht van 40Gb terwijl je dacht dat het GB was. :)

Jbalk bedoelde het goed hoor.
Ik wordt hier zo moe van, jullie zijn geen tweakers maar nerds van de bovenste plank...weltrusten kinderen B-)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 april 2002 21:21 schreef bl!kje het volgende:
yeps van mij gister ofzo.. Ik heb niets van dat 15minuten uitval gemerkt eigenlijk. Ik zal wel op school gezeten hebben ofzo.
Dank je wel vriendelijke vriend, welke provider ?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 april 2002 21:36 schreef [Airwolf] het volgende:
darvoor is nou dit topic aangemaakt
[topic=456591/1/150]
Dank je wel, maar moet je allemaal net weten..8-)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 april 2002 21:21 schreef bl!kje het volgende:
Kijk hier hebben we wat aan, dank je wel gozer !!

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 21:58 schreef Winkiller het volgende:

[..]

Ik wordt hier zo moe van, jullie zijn geen tweakers maar nerds van de bovenste plank...weltrusten kinderen B-)
gefeliciteerd, jij hebt een vermelding in SeM verdient

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 april 2002 22:02 schreef ThatsMe het volgende:

[..]

gefeliciteerd, jij hebt een vermelding in SeM verdient
Poehee.....wat is dat nu weer, leg eens uit wat SeM is, ik ken wel SMS........hi hi hi >:) En moet ik mij er wat van aantrekken ? Ik vindt niet relevante antwoorden niet noodzakelijk en dat mag ik toch wel laten weten ? :Z

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 22:05 schreef Winkiller het volgende:

[..]

Poehee.....wat is dat nu weer, leg een uit wat SeM is, ik ken wel SMS........hi hi hi >:)
Merk je vanzelf

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 22:05 schreef Winkiller het volgende:

[..]

Poehee.....wat is dat nu weer, leg eens uit wat SeM is, ik ken wel SMS........hi hi hi >:) En moet ik mij er wat van aantrekken ? Ik vindt niet relevante antwoorden niet noodzakelijk en dat mag ik toch wel laten weten ? :Z
Kan best wat subtieler. Eigenlijk zouden wij jou enorm af moeten zeiken omdat jij degene bent die het vertikt om de FAQ te lezen of de search te gebruiken. Anders had je het echt wel gevonden :z

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 april 2002 21:28 schreef Cutebritney het volgende:

[..]

triest figuurtje |:( :r
Sorry maar je hebt duidelijk geen spiegel voor je neus >:) doe dat maar dan zie wat een triest figuur is, wel ruimschoots de tijd nemen svp ? anders zie het nog niet >:) jullie trappen ik ook trappen.....Nerd !

Verwijderd

sniff sniff... ja ja volgens mij ruik ik een vuurtje...
sniff sniff... ja volgens mij zijn t echte flames...

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 april 2002 22:10 schreef tjetta het volgende:

[..]

Kan best wat subtieler. Eigenlijk zouden wij jou enorm af moeten zeiken omdat jij degene bent die het vertikt om de FAQ te lezen of de search te gebruiken. Anders had je het echt wel gevonden :z
Vindt je ? misschien heb je wel gelijk in een paar dingen maar antwoorden die niets met het topic te maken hebben zijn niet nodig of noodzakelijk, en daarom reageer ik :)

Verwijderd

--> HK?

Ik zal vast iets uit de toekomst quoten:
Op woensdag 10 april 2002 22:21 gaat Winkiller het volgende schrijven:
HK? Wat is HK nou weer nerd? En wat betekent --> ????
8-) Nerd....
Dat is een private forum, lees de FAQ maarens :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 april 2002 22:11 schreef VAC het volgende:
sniff sniff... ja ja volgens mij ruik ik een vuurtje...
sniff sniff... ja volgens mij zijn t echte flames...
We have a winner.......je hebt gelijk...getrapt worden en terug trappen, niet iedereen pikt alles >:)

• Xandrios
  • Laatst online: 13-08 23:13
Op woensdag 10 april 2002 22:11 schreef Winkiller het volgende:

[..]

Sorry maar je hebt duidelijk geen spiegel voor je neus >:) doe dat maar dan zie wat een triest figuur is, wel ruimschoots de tijd nemen svp ? anders zie het nog niet >:) jullie trappen ik ook trappen.....Nerd !
leer jij je maar eerst eens fatsoenlijk te gedragen.
[flame mode]
ach, jij kan er ook niets aan doen dat jou ouders blijkbaar iemand niet kunnen opvoeden....
[/flame mode]
Op woensdag 10 april 2002 22:14 schreef Winkiller het volgende:

[..]

We have a winner.......je hebt gelijk...getrapt worden en terug trappen, niet iedereen pikt alles >:)
idd.

Waarom begin je dan met flamen :?

zoals ik al zei: triest figuur.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 april 2002 22:14 schreef tjetta het volgende:
--> HK?

Ik zal vast iets uit de toekomst quoten:
[..]

Dat is een private forum, lees de FAQ maarens :)
Wie weet misschien krijg je gelijk, maar misschien ook niet, anyway ik ben klaar hier, de groeten >:)

Verwijderd

Topicstarter
ach, jij kan er ook niets aan doen dat jou ouders blijkbaar iemand niet kunnen opvoeden....
[/quote]
Jij bent echt treurig, nooit naar ouders verwijzen vriend, dat is echt laag bij de grond, kan je niets beters verzinnen ? Blijkbaar niet....doegie !!

Verwijderd

[flame]Godzijdank weer een ramdebiel minder op dit forum.[/flame]

[ironisch] ah wat jammer ik vond het net zo gezellig[/ironisch]

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 22:20 schreef Winkiller het volgende:
[....]

Jij bent echt treurig, nooit naar ouders verwijzen vriend, dat is echt laag bij de grond, kan je niets beters verzinnen ? Blijkbaar niet....doegie !!
Ik denk dat wij genoeg gezegd en tijd verspild aan jouw hebben, houdoe en bedankt olé olé

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 april 2002 22:21 schreef ThatsMe het volgende:

[..]

Ik denk dat wij genoeg gezegd en tijd verspild aan jouw hebben, houdoe en bedankt olé olé
Let eens op je taalgebruik vriend.......doegie !! >:)

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:38

JT

VETAK y0

Op woensdag 10 april 2002 22:20 schreef Winkiller het volgende:
Het is nog zieliger om zomaar te gaan flamen op iemand die je alleen maar probeert te helpen.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Kev0867
  • Laatst online: 12-12-2020
heb nog steeds 6KB upload :( , nog ff wachten..

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op woensdag 10 april 2002 22:29 schreef Winkiller het volgende:

[..]

Let eens op je taalgebruik vriend.......doegie !! >:)
Let op, let op? Volgens mij ben jij diegene die hier eens ff goed op moet letten. Lees de diverse faq's eens door, wees niet zo bijdehand... en post niet zoveel bull -shit. Dank-U.

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-08 23:11

DJTimo

Cuyoapart.mza

ok, dan hier maar weer eens een serieuze post. Misschien wordt het nog wat met dit topic.

Ik woon in Nieuwegein en daar waren de werkzaamheden op 8, 9 en 10 april gepland. 8 april was mijn upload al verhoogd. Ik heb een paar testjes gedaan en daar werd aangegeven dat ik een 64kbit upload lijntje heb met een upload van 12 kbytes/sec :D

Ik had eigenlijk meer problemen verwacht met de verbinding, want die was er nog niet uitgeklapt i.v.m die werkzaamheden. Dinsdag idem. Gewoon de hele dag verbinding en dezelfde (rare) uploadspecs.

Woensdag 10 april was het eindelijk zover. Ik had al 2 dagen een verhoogde upload, maar nu pas was het toch eindelijk nodig om de verbinding tot 3 keer toe te verbreken. Ik kreeg meteen mijn inbelvenster te zien met de mededeling dat er geen kiestoon aanwezig was. De eerte 2 keer kon ik na een kwartier weer verbinding maken, maar na de 3e keer moest ik eerst mijn pc opnieuw opstarten :?

Al met al dus wel vreemd, want speedtest.nl geeft nog steeds aan dat mijn uploadlijntje 64kbit is, maar ik kan wel met ruim 12 Kb/s uploaden.

vakantiewonng huren in Mendoza? www.airbnb.com/h/cuyoapartmza

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 april 2002 10:43 schreef DJTimo het volgende:
ok, dan hier maar weer eens een serieuze post. Misschien wordt het nog wat met dit topic.

Ik woon in Nieuwegein en daar waren de werkzaamheden op 8, 9 en 10 april gepland. 8 april was mijn upload al verhoogd. Ik heb een paar testjes gedaan en daar werd aangegeven dat ik een 64kbit upload lijntje heb met een upload van 12 kbytes/sec :D

Ik had eigenlijk meer problemen verwacht met de verbinding, want die was er nog niet uitgeklapt i.v.m die werkzaamheden. Dinsdag idem. Gewoon de hele dag verbinding en dezelfde (rare) uploadspecs.

Woensdag 10 april was het eindelijk zover. Ik had al 2 dagen een verhoogde upload, maar nu pas was het toch eindelijk nodig om de verbinding tot 3 keer toe te verbreken. Ik kreeg meteen mijn inbelvenster te zien met de mededeling dat er geen kiestoon aanwezig was. De eerte 2 keer kon ik na een kwartier weer verbinding maken, maar na de 3e keer moest ik eerst mijn pc opnieuw opstarten :?

Al met al dus wel vreemd, want speedtest.nl geeft nog steeds aan dat mijn uploadlijntje 64kbit is, maar ik kan wel met ruim 12 Kb/s uploaden.
Bedankt voor de info VRIEND, ik wacht het allemaal ff af, ben pas de volgende week aan de beurd, ben benieuwd..

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 april 2002 23:39 schreef Bulldog het volgende:

[..]

Let op, let op? Volgens mij ben jij diegene die hier eens ff goed op moet letten. Lees de diverse faq's eens door, wees niet zo bijdehand... en post niet zoveel bull -shit. Dank-U.
Zoals al eerder aangegeven, kijk eerst eens in de spiegel (neem er de tijd voor) en ga dan eens goed nadenken. >:) misschien wordt je wat wijzer :r

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Op vrijdag 12 april 2002 08:21 schreef Winkiller het volgende:

[..]

Zoals al eerder aangegeven, kijk eerst eens in de spiegel (neem er de tijd voor) en ga dan eens goed nadenken. >:) misschien wordt je wat wijzer :r
Check je mail.. :{

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Sja.
Jammer van de weinige serieuze posts, maar dit draadje gooi ik dicht, graag verder in het eerdere draadje.
En dit keer graag zonder geflame.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.