topic dicht?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

Topicstarter
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/464618/1?limit=25/

nou snap ik dat ik moet zoeken, ik snap ook dat je niet alleen op google en got moet zoeken, ik snap ook dat je een aantal references helemaal moet doorlezen,

maar ik snap echt niet waarom bovenstaand topic dicht moest.

willem169 gaf me een url (die me overigens een dns error gaf, maar dat zal wel aan mijn conxie gelegen hebben) dus ik ff zoeken.. lezen, btje proberen, wilde weer een vervolg vraagje stellen is me topic dicht.

Het mag dan basic zijn mijn vraag, maar dicht?? Is dit puur om het niveau omhoog te schoppen? if so, ben ik het niet mee eens, want in de search op GOT op de zoekterm stylesheets kom ik toch niet super veel links tegen.

kan 1 van de modjes het ff uitleggen?

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Het probleem is zeg maar dat het niveau van GoT nogal erg laag aan het worden is, het is de bedoeling om gewoon het algehele niveau omhoog te schoppen, vandaar dat je topic ook dicht zit, zoals er staat in de sluit message is het erg basic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

Topicstarter
Op woensdag 10 april 2002 21:02 schreef veldmuis het volgende:
Het probleem is zeg maar dat het niveau van GoT nogal erg laag aan het worden is, het is de bedoeling om gewoon het algehele niveau omhoog te schoppen, vandaar dat je topic ook dicht zit, zoals er staat in de sluit message is het erg basic.
ja, maar basic hoeft toch niet slecht te zijn. Als het al zo'n 30000X in de search te vinden is, en het echt iets is, wat 90% van de gotbezoekers gewoon weet, dan kan ik het begrijpen. Maar kzal wel fout zitten.. anyway, willem alsnog bedankt voor de link, ben er na veel pielen min of meer uitgekomen..

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op woensdag 10 april 2002 21:05 schreef megamuch het volgende:

[..]

ja, maar basic hoeft toch niet slecht te zijn. Als het al zo'n 30000X in de search te vinden is, en het echt iets is, wat 90% van de gotbezoekers gewoon weet, dan kan ik het begrijpen. Maar kzal wel fout zitten.. anyway, willem alsnog bedankt voor de link, ben er na veel pielen min of meer uitgekomen..
In principe is het dus de bedoeling dat je er zonder hulp gewoon uitkomt, en als het dan echt niet lukt, na veel zoeken etc, is het dus niet zo basic, en dan kan je het gewoon vragen, en zal er ook zeker geholpen worden voor zover mogelijk is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:24

JvS

Ik heb hem zelf ook

dat is een beetje het idee van W&G, het is niet een forum voor de absolute beginners, daar zijn onder andere guides enzo voor.

Een interessante discussie daarover:

[topic=411717/1/100] (dat hoeft dus niet in dit topic nog een keer te gebeuren).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp