als je
<<<
op je naam klikt, kun je alle topics zien waar je in hebt gereageerd etc
<<<
hmm, die groeten zijn niet gewenst, zoals in de FAQ is te lezen 
maar; er staat voor elke topictitel een lampje, kijk eens wat je daar mee kunt!
maar; er staat voor elke topictitel een lampje, kijk eens wat je daar mee kunt!
En met Topix gaat dit niet gebeuren 
Chack anders hottopic ook ff
[EDIT]
Aha - hij bedoelt niet alleen de topics waarin hij zelf is geweest
Chack anders hottopic ook ff
[EDIT]
Aha - hij bedoelt niet alleen de topics waarin hij zelf is geweest
idd, een koffertje en een lampje voor elk subforumOp woensdag 10 april 2002 21:02 schreef ProPHeT_Ewok het volgende:
Een lampje? Je bedoelt een koffertje? En daar kan je niks mee, toch?
* veldmuis wordt wakker
sorry
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 22:01
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Welkom 
Kan je plz je naam onder je post weg halen...Handige tip, geloof me
Kan je plz je naam onder je post weg halen...Handige tip, geloof me
domme vraag maar wat betekenen die koffertjes, ik snap alleen die met het slotje
rood koffertje is nieuwe reply erbij sinds je laatste bezoek, geel is dat nietOp woensdag 10 april 2002 21:05 schreef reggy het volgende:
domme vraag maar wat betekenen die koffertjes, ik snap alleen die met het slotje![]()
je kan je laatste bezoek zien op de beginpagina zeg maar, als je daar op je naam klikt kan je zoeken naar de topics die je geplaatst hebt en waar je in gereplyt hebt, als je op die datum klikt wordt het laatste bezoek zeg maar gereset naar de huidige tijd.
hoop dat ik het zo goed zeg
Verwijderd
wow, hoe ben je ooit achter gekomen dat dit forum bestaat? En hoe heb je je aangemeld, helemaal zelf? goedzo!
Volgens mij betekent een rood foldermapje (koffertje) dat er in de laatste 12 uur op is gereageerd.Op woensdag 10 april 2002 21:07 schreef veldmuis het volgende:
[..]
rood koffertje is nieuwe reply erbij sinds je laatste bezoek, geel is dat niet
- We Are Borg
Op woensdag 10 april 2002 21:08 schreef illem het volgende:
wow, hoe ben je ooit achter gekomen dat dit forum bestaat? En hoe heb je je aangemeld, helemaal zelf? goedzo!
Zie ik er zo dom uit danOp woensdag 10 april 2002 21:08 schreef illem het volgende:
- We Are Borg
* We Are Borg Are Borg mist plaatje of link naar webcamOp woensdag 10 april 2002 21:17 schreef reggy het volgende:
[..]
Zie ik er zo dom uit dan
Sorry, flauw
Edit: Sig werkt niet
Volgens mij ook, de van nieuwe replies na laatste bezoek klopt iig nietOp woensdag 10 april 2002 21:10 schreef Compubiter het volgende:
[..]
Volgens mij betekent een rood foldermapje (koffertje) dat er in de laatste 12 uur op is gereageerd.
Ik heb geen webcams, en voor foto's ben ik te lelijk/dom
/me heeft geklikt op http://gathering.tweakers.net/reset.php en getestOp woensdag 10 april 2002 21:10 schreef Compubiter het volgende:
[..]
Volgens mij betekent een rood foldermapje (koffertje) dat er in de laatste 12 uur op is gereageerd.
alle koffertjes waren geel
dus het gaat echt met het laatste bezoek
goeie tip. even gebookmarked. thanksOp woensdag 10 april 2002 21:22 schreef tjetta het volgende:
Check www.hottopic.nl, gemaakt door een GoT-er
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
Ehm, dit is mij nog niet eerder gebeurd. Nu zijn er in de index ook een paar lampjes uit?Op woensdag 10 april 2002 21:20 schreef veldmuis het volgende:
[..]
* Compubiter heeft geklikt op http://gathering.tweakers.net/reset.php en getest
alle koffertjes waren geel
dus het gaat echt met het laatste bezoek
* Compubiter denkt dat veldmuis toch misschien wel een klein beetje gelijk kan hebben
volgens mij is dat sedert je laatste bezoek, zoals het op de index.php getoond wordt. reset.php zet je laatste bezoek op de huidige tijd, en als er dan in die korte tijd tussen je klik op reset.php en het opnieuw inladen van index.php niet gereageerd is in een subforum is het lampje uit.Op woensdag 10 april 2002 21:36 schreef Compubiter het volgende:
[..]
Ehm, dit is mij nog niet eerder gebeurd. Nu zijn er in de index ook een paar lampjes uit?Kan een mod ons hier misschien bij helpen?
* Compubiter denkt dat veldmuis toch misschien wel een klein beetje gelijk kan hebben
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Dit begreep ik ja. Maar waarom zijn bij mij dan redelijk wat mapjes evengoed geel en is mijn laatste bezoek varierend. Ik zit 24 uur per dag online, dus hoe registreert GoT wanneer je laatste bezoek was? Is er een bepaalde tijdsduur dat als je niet reageert je automatisch de volgende keer dat je bezoekt een nieuw bezoek is (hoop dat jullie me een beetje kunnen volgen).Op woensdag 10 april 2002 21:41 schreef Duracell het volgende:
[..]
volgens mij is dat sedert je laatste bezoek, zoals het op de index.php getoond wordt. reset.php zet je laatste bezoek op de huidige tijd, en als er dan in die korte tijd tussen je klik op reset.php en het opnieuw inladen van index.php niet gereageerd is in een subforum is het lampje uit.
behalve die in hk,sg natuurlijk.......Op woensdag 10 april 2002 21:00 schreef Kix@$$ het volgende:
als je
<<<
* heuveltje wil daar zo af en toe ook wel eens in zoeken.....
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Als je niets nuttigs bij te dragen hebt, reageer dan helemaal nietOp woensdag 10 april 2002 21:08 schreef illem het volgende:
Zie ook: [topic=192344/1/100]
De volgende keer krijg je wat mij betreft een waarschuwing; lame gedrag.
Gewoon op inhoud zoeken in HK en SG. Als je 1 keer gequote bent, vind je zo'n topic al.Op woensdag 10 april 2002 22:41 schreef heuveltje het volgende:
[..]
behalve die in hk,sg natuurlijk.......![]()
* heuveltje wil daar zo af en toe ook wel eens in zoeken.....
Pagina: 1