[CS]pistols only server, "normale" wapens kopen?

Pagina: 1
Acties:

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:06

inXs

known as inXs

Topicstarter
ik speel wel eens op pistols only server van uk2 bijvoorbeeld.. Maar dan zitten er gasten in die ineens een awm of steyr aug kopen. Of andere wapens.. En dan volgens hun is het geen cheat.. Dat geloof ik wel, maar hoe doen ze het dan? Het is wel errug lame trouwens, maar ach. Iemand die weet hoe ze dat doen?

superB

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

met de cijfers? :?

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
zal wel iest van een bugje zijn idd.

en cijfers werken dacht ik ook niet
zo van b-4-3 voor een colt..

maar volgens mij is dat te simpel om een cheat voor te maken ;)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• klomp
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-10 18:27

klomp

Zooi...

lol, dan is dat guns only crap ff uitgeweest
en hebben ze de wapens gehouden toen de guns only troep weer aan ging.

oid :P

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
nee het zijn echt pistol only servers en niet anders.. En dan kan je alleen pistolen kopen.. Met cijfers lukt het je ook niet.. Maar dan zijn er een paar gastjes die weten hoe ze een normaal wapen kunnen kopen en dat doen ze ook waar je naast staat. Dus ze houden hem niet "vast" enzo. Er is schijnbaar een truukje voor, maar ik weet dus niet welke.

superB

Verwijderd

Misschien buy-scriptje?

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
mja ik heb ook een buy scriptje, maar het zou inderdaad een andere kunnen zijn dan die ik heb.

superB

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
welke ips ? ik wil daar ook wel us spelen :)

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
213.232.110.12:27045 uk2 pistols only1
213.232.110.15:27035 uk2 pistols only2

voor nog teveel andere zuig servers zie:

www.cyborg2.com maar dan heb je alleen ip's dus je ziet niet wat voor servers het zijn. ik heb ook nog 2 assault2k only servers.

superB

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 21:18 schreef bl!kje het volgende:
mja ik heb ook een buy scriptje, maar het zou inderdaad een andere kunnen zijn dan die ik heb.
Kweet het ook niet hoor, maar misschien dat zo'n scriptje te snel is voor de mod op de server?

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
Op woensdag 10 april 2002 21:28 schreef Hdez het volgende:

[..]

Kweet het ook niet hoor, maar misschien dat zo'n scriptje te snel is voor de mod op de server?
klinkt wel heel logisch

superB

Verwijderd

Ik weet hoe het moet, alleen zeg ik het hier niet :P

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

moet je bv naar smg's gaan, ga naar console en typ MENUSELECT 1 in. tada.

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 17:35
Op woensdag 10 april 2002 22:03 schreef hicham het volgende:
Ik weet hoe het moet, alleen zeg ik het hier niet :P
Hehe.... ja ik ook en ik zeg het ook lekker niet |:(

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-11 10:52
Het is gewoon zo enorm lame dat ze dat doen... alsof ze analfabeet zijn: PISTOL ONLY! staat er... en nog kopen ze wapens.. hoe bedoel je lame enzo...

Aap!

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 23:09 schreef --boothill-- het volgende:
Het is gewoon zo enorm lame dat ze dat doen... alsof ze analfabeet zijn: PISTOL ONLY! staat er... en nog kopen ze wapens.. hoe bedoel je lame enzo...
TJa, sommige voelen zic er enorm goed door ;)
Yes.. Ik kan iemand killen !! (ik heb zelf wel colt en hij usp) maar ik kill hem wel!

urh..

kortom, amen to the quote ;)

• Oakley
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08 17:14
Ja... komt er zo'n gek met een ak op me af. Schiet ik em alsnog neer met mijn usp.. Tja, dan ben je wel een hele grote loser :P

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Er zijn altijd wel pubertjes die aand8 zoeken door zich te misdragen of zich af te zetten tegen de regels van de server. Er gaan dan andere mensen schelden en zo hebben ze hun doel bereikt. Idem met cheaters. Tiz overduidelijk dat ze cheaten, en de reakties geeft ze een kick en dus blijven ze hangen....
Iig issut ook lame (als het de manier is) om hier te posten hoe het moet om andere wapens dan de secundary aan te schaffen....

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
Op woensdag 10 april 2002 23:09 schreef --boothill-- het volgende:
hey jij vlegel, logo jatter :P maar 't is lame, maar winnen doen ze alsnog niet daaro.. Stelletje n00bs op die server, pfff >:)

superB

Verwijderd

dit kun je doen door in de console het volgende in te typen Menuselect 1 voor bijv mp5/n (moet je wel het smg menu open hebben staan)

Verwijderd

Je hebt van die maps met secret rooms b.v. in awp only maps heb je dat ook dan knal je ff door een muur en tjakkkkaaaaa daar liggen dan heŽs en guns en armor allemaal gratis en voor nix :) Is dat daar ook niet het geval ?

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 22:14 schreef Cpt.Morgan het volgende:

[..]

Hehe.... ja ik ook en ik zeg het ook lekker niet |:(
:D :)

Nee ff serieus, ik ga het niet zeggen omdat anderen anders gaan lamen. Je gaat toch niet naar een pistols server om dan vervolgens een gun te kopen |:(

M.a.w je bent een n00b die niet tegen andere gun's op kunt en het dus moet proberen op pistol servers. En dan verliezen ze nog :+
Pagina: 1