Schommelende temperatuur

Pagina: 1
Acties:

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-07 20:04

harlekein

Creator Owner

Topicstarter
Ik heb MBM geïnstalleerd. Mijn CPU snelheid wordt niet weergegeven, maar mijn moederboord zit zo rond de 40ºC. Met in een paar minuten tijd veranderingen van 30-50ºC en weer terug. Dit lijkt me toch niet echt logisch. Mijn HDD is wel constant op 29 of 30ºC.

Overigens heb ik een passieve koeling op mijn Pentium III (wel een grote) en 2 fans die naar buiten blazen. De lucht wordt langs de CPU weer naar binnen gezogen.

Verwijderd

ben jij een n00b ofzo?? :r

iedereen weet dat je temp altijd wat heen en weer kan gaan schommelen mischien geeft mbm niet de goede temps aan een een temp staat nooit vast!!!!

P.S. gebruik de volgende keer de search ;)

Verwijderd

Schommelingen zijn heel normaal, ligt aan de intensiteit van je aplicaties :)

• Dagobert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:17
Op woensdag 10 april 2002 21:00 schreef garnage het volgende:

iedereen weet dat je temp altijd wat heen en weer kan gaan schommelen mischien geeft mbm niet de goede temps aan een een temp staat nooit vast!!!!

kan dit de volgende keer niet iets netter verwoord worden ? :(

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:23

Wimo.

Shake and Bake!

Ben jij een kind ofso? Reageer eens normaal.. niet iedereen is zo slim als jij >:)

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 21:04 schreef Deacon het volgende:

[..]

maar als iemand de search gebrukt kan ie ook heel wat vinden hoor en ja het kan misschien wat netter maar iedereen zegt het zo

• Miletos
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op woensdag 10 april 2002 21:04 schreef Deacon het volgende:

[..]

Zoals hij zelf al zei:
ik ben geboren op 16/04/1987
Dus jah...volwassen reacties...neuh.
Maar wat vriendelijker had inderdaad wel gemogen!

En die temperatuur schommelingen zijn heel normaal ja :)

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-07 20:04

harlekein

Creator Owner

Topicstarter
De search had ik wel gebruikt. In ieder geval bedankt voor diegenene die wel even netjes hebben gereageerd. Kan ik ook weer rustig slapen.

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 21:06 schreef steve_jacks het volgende:

[..]

Zoals hij zelf al zei:
[..]

Dus jah...volwassen reacties...neuh.
Maar wat vriendelijker had inderdaad wel gemogen!

En die temperatuur schommelingen zijn heel normaal ja :)
ik zei ook die schommenlingen zijn heel normaal maar we beginnen allemaal onderaan dus ik had het inderdaad wat netter kunnen zeggen mijn exuses(ofzo ;))ervoor ik zal er de volgende keer aan denken :7

• Dagobert
Op woensdag 10 april 2002 21:05 schreef garnage het volgende:

[..]

maar als iemand de search gebrukt kan ie ook heel wat vinden hoor en ja het kan misschien wat netter maar iedereen zegt het zo
maar als je zijn profiel had bekeken had je gezien dat ie net iets van 30 posts had wat dus redelijk n00b is, dus neem ik aan dat hij het volledige rijlen en zeilen nog niet door heeft.

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

Verwijderd

P.S. waar woon je dan kan ik je mischien helpen met je temp :7 mischien word ie op ten duur net zo laag als ie van mij >:)

• Dagobert
Op woensdag 10 april 2002 21:10 schreef garnage het volgende:

[..]

ik zei ook die schommenlingen zijn heel normaal maar we beginnen allemaal onderaan dus ik had het inderdaad wat netter kunnen zeggen mijn exuses(ofzo ;))ervoor ik zal er de volgende keer aan denken :7
:)

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 21:12 schreef Deacon het volgende:

[..]

maar als je zijn profiel had bekeken had je gezien dat ie net iets van 30 posts had wat dus redelijk n00b is, dus neem ik aan dat hij het volledige rijlen en zeilen nog niet door heeft.
weet ik was ie net wat te laat mee zorry

• Dagobert
Op woensdag 10 april 2002 21:13 schreef garnage het volgende:

[..]

weet ik was ie net wat te laat mee zorry
no harm done, alles is goed opgelost. thnx voor het begrip :)

• Irby
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:22

Wat kan je inderdaad verwachten van een 14 jarige? |:(

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Verwijderd

ff off topic...

Als je nog maar 30 topics of what ever hebt ben je hier al gauw een NOOB :r

Af en toe walg ik gewoon van dit forum... maar het is wel hartstikke handig...

Een forum is om je PERSOONLIJKE vraag te stellen... natuurlijk zijn er al vaak antwoorden gegeven over het een en ander... wellicht kan de vraagsteller zich niet vinden of conformeren aan het antwoord wat er bij andere topics staat... vandaar dat er soms een vraag is die LIJKT op vele andere vragen.... Het blijft natuurlijk altijd een PERSOONLIJKE vraag... willen jullie daar nu eens een keer rekening mee houden... Na het beantwoorden kun je de net nieuwe gebruikers van dit forum wijzen op de meer mogelijkheden... Nieuw wil niet zeggen NOOB... }:O

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 21:16 schreef hccer het volgende:

[..]

Wat kan je inderdaad verwachten van een 14 jarige? |:(
ik wil welgewoon doen maar als iedereen(bijna iedereen)op me gaat k*nkeren kan ik het ook wel doen maar ik doe het toch maar niet want we moeten die gozer helpen(en elkaar)dus moeten wel erkaar niet verrot gaan schelden
ontopic/

maar als je het actief gaat koelen en een kleine fan op je mobo blok zet(als die erop zit) dan zal je temp snel naar beneden gaan ;)

veel suc6 en sorry

Verwijderd

hé device lig je al op bed?? als je nog een vraag hebt dan kunnen wij je helpen (ik zal er nu rekening mee houden dat je nieuw ben daar kan je ook niets aan doen
Pagina: 1