Toon posts:

Apache server draaien

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft op zijn ADSL aansluiting Apache draaien met uiteraard een web er aan gehangen, dit alles onder Me.

En welke beveiligingen worden gebruikt ? Ik zoek wat meer info daarover, hoop dat het hier mag staan 8-)

Zelf heb ik een PHP Website met MySQL lopen maar heb geen kaas gegeten van de beveiligingen, wie heeft tips voor mij die ik kan uitvoeren om zeker te zijn dat mijn php web blijft lopen.

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Ik weet niet of je adsl-fast hebt :) maar ik heb de Vigor 2200E als router :) en dat is echt een prachtding.

Zelf draai ik ook php/mysql server :) werkt perfect even de portforwarding en open ports goed instellen en je bent safe :D

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 april 2002 20:49 schreef zmn het volgende:
Ik weet niet of je adsl-fast hebt :) maar ik heb de Vigor 2200E als router :) en dat is echt een prachtding.

Zelf draai ik ook php/mysql server :) werkt perfect even de portforwarding en open ports goed instellen en je bent safe :D
Nee nog niet de fast, is niet echt nodig nog, maar is dat echt voldoende wat je schrijft, poorten van de router open zetten dat het inkomende verkeer naar de juiste computer wordt geforwarded, verder geen bijkomende zaken ?
Ik gebruik trouwens mijn Alcatel als router, ben niet helemaal gek om nog eens een aparte router te kopen ;-)