Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
Misschien omdat je de font-eigenschappen loslaat op een tabel (dus <table class=blacktable> ) en je ze beter op de <td class=blacktable> kunt loslaten...
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Element font-color bestaat niet.
Gebruik gewoon color.
En wat Dark Blue zegt, ik zou gewoon lekker een aparte class maken voor de typografie op je website. Wel zo handig en overzichtelijk.
Gebruik gewoon color.
En wat Dark Blue zegt, ik zou gewoon lekker een aparte class maken voor de typografie op je website. Wel zo handig en overzichtelijk.
blacktable???
nee die class backtable heet dus eigenlijk backgroundtable1 maar dat was allemaal wat lang.
nee die class backtable heet dus eigenlijk backgroundtable1 maar dat was allemaal wat lang.
ok maar moet het dan alsvolgt :Op woensdag 10 april 2002 20:36 schreef Dark Blue het volgende:
Misschien omdat je de font-eigenschappen loslaat op een tabel (dus <table class=blacktable> ) en je ze beter op de <td class=blacktable> kunt loslaten...
code:
1
2
| .backtable1 { background-color:#3366ff; table-color:#ffffff} .backtable2 { background-color:#0066cc; table-color:#ffffff} |
ik ben echt een super n00b qua style sheets maarja, blijven leren
OK, je komt er niet uit. Helaas, dit zijn toch wel heel erg basic dingen. Ik zou zeggen ga even een quick-lesson CSS volgen op www.w3schools.com, en dan moet het allemaal wel lukken.
good luck
good luck
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.