vanmiddag ging dat vreselijke herrieding (niet normaal man), opeens heel langzaam draaien, hij hield mijn procc. wel goed koel, maar nu niet meer. hij draaid nu nog maar langzaam rond. en koelt dus ook niet echt meer, de temp. blijft langzam oplopen,
ga morgen effe terug naar de winkel, en dan kijke of ik een nieuwe krijg of hem ken omruilen voor ander model.
was nu van plan om snelheidsregelaar ertussen te kaan zetten, maar dat hoeft nou niet meer. ik hoop dat ik hem kan omruilen voor die superorb, dat is volgensmij een beter ding, of nie?
ik heb nog zo'n review staan van een hele zooi venilators, die ga ik wel effe doorspitten.
in ieder geval kut dat ik nu me nieuwe comp. niet kan gebruiken
ga morgen effe terug naar de winkel, en dan kijke of ik een nieuwe krijg of hem ken omruilen voor ander model.
was nu van plan om snelheidsregelaar ertussen te kaan zetten, maar dat hoeft nou niet meer. ik hoop dat ik hem kan omruilen voor die superorb, dat is volgensmij een beter ding, of nie?
ik heb nog zo'n review staan van een hele zooi venilators, die ga ik wel effe doorspitten.
in ieder geval kut dat ik nu me nieuwe comp. niet kan gebruiken