fijn, dragon orb, weinig tp/m, kapot

Pagina: 1
Acties:

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
vanmiddag ging dat vreselijke herrieding (niet normaal man), opeens heel langzaam draaien, hij hield mijn procc. wel goed koel, maar nu niet meer. hij draaid nu nog maar langzaam rond. en koelt dus ook niet echt meer, de temp. blijft langzam oplopen,
ga morgen effe terug naar de winkel, en dan kijke of ik een nieuwe krijg of hem ken omruilen voor ander model.

was nu van plan om snelheidsregelaar ertussen te kaan zetten, maar dat hoeft nou niet meer. ik hoop dat ik hem kan omruilen voor die superorb, dat is volgensmij een beter ding, of nie?
ik heb nog zo'n review staan van een hele zooi venilators, die ga ik wel effe doorspitten.

in ieder geval kut dat ik nu me nieuwe comp. niet kan gebruiken :'(

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

fijn dat je dit ons ff meld.

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
tja dat d8 ik al. maar ik snap sowiso al niet dat ze zo'n ding uberhaupt op de markt brengen, dat maakt toch veel te veel herrie, konstant zon hoge gier toon, ik snap dat niet

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 20:41 schreef _ferry_ het volgende:
tja dat d8 ik al. maar ik snap sowiso al niet dat ze zo'n ding uberhaupt op de markt brengen, dat maakt toch veel te veel herrie, konstant zon hoge gier toon, ik snap dat niet
Daar hebben ze de 7v voor uitgevonden :P

• Denhomer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2025

Denhomer

Doh !

Waarom gaat iedereen toch voor orbs ? Die dingen maken een stofzuiger jaloers :)
Er zijn nog adnere koelers ook hoor, en diegenen met ene gewone fan daar kan je zelf nog wat aan sleutelen alstie kapot gaat.

edit:
[quote]
Op woensdag 10 april 2002 20:43 schreef EviL_SiqKNeSS het volgende:

[..]

Daar hebben ze de 7v voor uitgevonden :P
[/quote]

dan giert ie nog steeds (ja, ik heb ervaring ermee)

• WiD
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 13:30

WiD

Die superorb :r is nog erger. Die maakt ook veel lawaai en koelt nog slecht erbij.

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
idd, ik vind het echt een kut ding, hoop echt dat ie niet vervangen word door hetzelfde model, echt kloteding

en anders bouw ik wel waterkoeling

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
en die coolermasters die ze bij informatiquen, zijn die goed?, in de revieuw stond ook nix over de herrie van die orb, dus misschien over die coolermasters ook niet....

Verwijderd

Wat je ook doet, koop geen superorb....dan ben je nog 25000 keer slechter af!!!!!
Dragon Orb 3 komt pas goed tot zijn recht als je flinke airflow hebt. Maar als je dr een rheostat tussen zet valt het geluid reuze mee hoor :P

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 14:24
Ik had ook een dragon orb, na drie dagen is deed 'ie het plotseling niet meer, toen nieuwe gehad van meneer de computerboer.
Schijnt een redelijk bekent probleem te zijn, dat die dragon orb's snel doorbranden...

• Bigfoot48
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 14:16
Tja, dat soort reviews kom je weer niet tegen alleen welke er het beste koelen dus de consument kijkt naar zijn of haar portomonaie en dan koopt ie een koeler met de veronderstelling dat ie het goed zal doen. Eigenlijk zouden er reviews moeten komen van hoe lang eigenlijk zo'n koeler het doet.

veni, vidi, maxima velpon ( ik kwam, zag en bleef veel te lang plakken)

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
Op woensdag 10 april 2002 21:43 schreef Bigfoot48 het volgende:
Tja, dat soort reviews kom je weer niet tegen alleen welke er het beste koelen dus de consument kijkt naar zijn of haar portomonaie en dan koopt ie een koeler met de veronderstelling dat ie het goed zal doen. Eigenlijk zouden er reviews moeten komen van hoe lang eigenlijk zo'n koeler het doet.
idd! heb nu een nieuwe dragon orrep gehad, gewoon garantie, ga wel effe snelheidsregelaar bouwe

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

De enige echt goede fan's van thermaltake zijn de Vulcano7 en de vulcano7+ ,Ik heb zelf de Vulcano7 en ik vind het een goed ding.
Die orbs zijn alleen maar gemaakt voor de mooi enzo ,koelen zijn ze niet goed in.
Pagina: 1