Soundblaster audigy

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MIjn pa het een SB audigy en als je die erin douwt dan wordt hij niet herkend als zijnde een audigy.
Je kan de wdm drivers handmatig wel installeren alleen dan heb je geen 5.1 geluid je kan dan alleem de groene lineout gebruiken.

is deze kaart kapot??? of is dit ene bekent probleem???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romio
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-10-2020
Welke OS draai je?
Meer info is wel vereist.

BTW: heb je de search geprobeerd?

Mijn speelgoed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat lijkt me sterk, dat je dan geen 5.1 geluid hebt. Misschien moet je even wat moeite doen om et in te stellen, maar ook met handmatig geinstalleerde drivers moet ie et gewoon doen. Duw de kaart er nog eens goed in, en verwijder alle stuurprogramma's, start opnieuw op, en laat Windows em herkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Download de nieuwe drivers van creative.com, voor xp zijn er vrij snel nieuwe drivers gereleased die de bugs eruit halen. maar zeg ff welk os je hebt want als je geen xp hebt hebben die drivers toch geen zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, beetje vaag.
Als je die wdm drivers hebt geïnstalleerd, dan moet het toch ook mogelijk zijn de bijbehorende creative drivers te installeren?

En anders: Als je die WDM drivers hebt geïnstalleerd, kun je de creative software installeren en daarmee je geluidskaart op 5.1 instellen. Kijken of je dan ook geluid krijgt uit de andere poorten.

iig is het zo dat je softwarematig wel moet aangeven uit welke uitgangen geluid moet komen. Dan kies je bij de speaker-setup -->headphones, 2 speakers, 4 speakers of 5.1.
Ik heb het menuutje nu niet voor me dus ik kan het niet precies zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baskabas
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 11:38
IMHO... RTFM!! >:)
(of gebruik GoT Search)
edit: FAQ
Pagina: 1