Toon posts:

cd-brander niet meer op volle snelheid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort hen ik een nieuwe pc
een p4 1.7 met intel mobo
daarin heb ik m'n oude cd-brander(samsung 8.4.32) gezet
in mijn oude pc een p2 350 deed hij alles prima maar in de nieuw wil hij alleen maar op halve snelheid branden als ik hem op maximale snelheid zet krijg ik een bufferunderrun
iemand een idee

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Welk OS? Welk brandprogramma (en welke versie van dat programma)?

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
En wanneer krijg je die buffer underrun dan precies? Midden in het burn process oid.?

Als je hem trouwens terug zet naar die oude PC, werkt hij dan nog wel op full speed?

Probeer trouwens eens een ander brand programma, iets van CloneCD is al goed genoeg om even te testen (is een shareware programmatje).

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 april 2002 20:31 schreef Pollewob het volgende:
Welk OS? Welk brandprogramma (en welke versie van dat programma)?
ME en adaptec precies hetzelfde als op de oude pc maar die heb ik niet meer

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 april 2002 20:31 schreef Aikeleer het volgende:
En wanneer krijg je die buffer underrun dan precies? Midden in het burn process oid.?

Als je hem trouwens terug zet naar die oude PC, werkt hij dan nog wel op full speed?

Probeer trouwens eens een ander brand programma, iets van CloneCD is al goed genoeg om even te testen (is een shareware programmatje).
Inderdaad halverwege de sessie

Verwijderd

heb je je brander na de instal van ME derin gedaan? want dat had ik ook met W98SE, en na een nieuwe instal wel Full

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 april 2002 20:36 schreef -CHiLLeR- het volgende:
heb je je brander na de instal van ME derin gedaan? want dat had ik ook met W98SE, en na een nieuwe instal wel Full
Nee ik heb hem daarvoor geinstalleerd

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-04 11:13

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

HA>OM

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1