"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Of anders mag iemand het ook mailen
Thx
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Probeer het nu nog es.Op donderdag 11 april 2002 21:44 schreef Tomsworld het volgende:
Die link in de eerste reply doet het ni hier. Is er ergens een mirror ?
[..]
Verwijderd
ik wil wel je betatester worden hoor streaming_victim@hotmail.comOp donderdag 11 april 2002 21:44 schreef jelmervos het volgende:
Sorry heren.
Probeer het nog es.
Wederom gebrek aan beta tester
setup files are corrupt nuOp donderdag 11 april 2002 21:44 schreef jelmervos het volgende:
Sorry heren.
Probeer het nog es.
Wederom gebrek aan beta tester
Mhoa, ze zijn blijkbaar wel nodig, maar vind het een beetje overkill.Op donderdag 11 april 2002 21:46 schreef goku13 het volgende:
[..]
ik wil wel je betatester worden hoor streaming_victim@hotmail.com
Chello HTTP server zijn brak, tijd voor een mirror?Op donderdag 11 april 2002 21:47 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
setup files are corrupt nu
Hier is ie overigens wel goed als ik hem download.
Kun je instellen in de Settings.ini:Op donderdag 11 april 2002 21:48 schreef Newjersey het volgende:
is het misschien handiger als je het [url="http://pathnaarplaatje"][afbeelding][/url] weglaat en alleen het http://path/naar/je/img ofzo doet
AddToURL=%url%
sorry.. had niet boven gelezenOp donderdag 11 april 2002 21:49 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Kun je instellen in de Settings.ini:
AddToURL=%url%
ja, heb nog geen fouten gehadOp donderdag 11 april 2002 21:51 schreef jelmervos het volgende:
Maar werkt deze wel goed?
Debug code is geheel verwijderd. Moet nu goed zijn. Download hem es van de mirror: http://home.planet.nl/~nieu1076/fu12.exe en installeer hem es opnieuw.Op donderdag 11 april 2002 21:55 schreef E-LiZeR het volgende:
bij mij loopt ie nog te ijlen over die debug.txt maar komt misschien omdat ik windows op de D schijf heb ?? lijkt me stug, maar kan misschien en kan ik dat niet ergens veranderen ??
ik heb ook xp op m'n D: schijf, niks aan de handOp donderdag 11 april 2002 21:55 schreef E-LiZeR het volgende:
bij mij loopt ie nog te ijlen over die debug.txt maar komt misschien omdat ik windows op de D schijf heb ?? lijkt me stug, maar kan misschien en kan ik dat niet ergens veranderen ??
mirror, aub eerst de standaard url gebruiken want ik heb nie zoveel bandbreedte gebruik meer over (zit nu al 1gb over normaal heen
aaaaah * orange.x is stupido !!!
ik weet wat er aan de hand is, omdat ik me windows op D heb heb ik niet automatisch een C:\temp dir ff aangemaakt en het werkt perfect zoals jullie kunnen zien !!!
Top proggel M8 !
misschien dat je het zo moet maken dat die dir automatisch aangemaakt moet worden, bij de install ofzo ?
misschien dat je een x voor die MSN ding kan kijken PLZ !! haha
[Edit]
100
Die versie (1.1) zette daar idd zijn debug.txt neer, maar als je gewoon de huidige versie (v1.2) opnieuw download en installeert moet het goed zijn.
Misschien is het slim van te voren even de oude te un-installen (via Configuratiescherm > Software)
ooh en waar haalt ik die vandaan ?? want die van je 1e post is 1.1, en heb je een site hiervoor ofzo ?? heb verder ook geen link naar 1.2 gezienOp donderdag 11 april 2002 21:59 schreef jelmervos het volgende:
Je hoeft C:\Temp echt niet aan te maken hoor.
Die versie (1.1) zette daar idd zijn debug.txt neer, maar als je gewoon de huidige versie (v1.2) opnieuw download en installeert moet het goed zijn.
Misschien is het slim van te voren even de oude te un-installen (via Configuratiescherm > Software)
via ConfiguratieScherm ??? wat is dat dan
link blijft steeds etzelfdeOp donderdag 11 april 2002 22:01 schreef E-LiZeR het volgende:
[..]
ooh en waar haalt ik die vandaan ?? want die van je 1e post is 1.1, en heb je een site hiervoor ofzo ?? heb verder ook geen link naar 1.2 gezien
via ConfiguratieScherm ??? wat is dat dangewoon Shift + Del
Mirror: http://home.planet.nl/~nieu1076/fu12.exe
Net te laat, maar ik had mirror link erbij.
Lees topic maar door, wordt het je duidelijk hoop ik.Op donderdag 11 april 2002 22:02 schreef E-LiZeR het volgende:
ik heb em 10 min geleden gedownd ??? nog maar een x dan
Krijg er toch geen geld voor.
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
moet je zorgen dat je dat wel krijgt (spyware!!!Op donderdag 11 april 2002 22:06 schreef jelmervos het volgende:
Mhoa, ik tel geen hits.
Krijg er toch geen geld voor.
De file wel, maar ik weet niet hoe het zit met de lijst van Software die Windows bijhoudt (Configuratiescherm)Op donderdag 11 april 2002 22:07 schreef Flat© het volgende:
je hoeft 1.1 trouwens niet eerst te uninstallen heb ik net uitgevonden, 1.2 zet zichzelf er gewoon 'overheen'
nee, die kun je detecteren met Ad-Aware, je meot natuurlijk wel ondetecteerbare hebbenOp donderdag 11 april 2002 22:09 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Alla Kazza zeker?
versie 1.1 staat daar nu niet meer in, alleen 1.2 nogOp donderdag 11 april 2002 22:08 schreef jelmervos het volgende:
[..]
De file wel, maar ik weet niet hoe het zit met de lijst van Software die Windows bijhoudt (Configuratiescherm)
dus dat zit wel goed
neemt niet weg dat 't natuurlijk zeker geen kwaad kan om de oude versie eerst te uninstallen hè
--Roy Goodman
en idd doet nix geen geblaat Goeiie jongen !
Prima, goed Installer systeem dus!Op donderdag 11 april 2002 22:10 schreef Flat© het volgende:
[..]
versie 1.1 staat daar nu niet meer in, alleen 1.2 nog
dus dat zit wel goed
neemt niet weg dat 't natuurlijk zeker geen kwaad kan om de oude versie eerst te uninstallen hè
irritant he als mensen niet lezen, argh ! ( oeps zelf ook niet goed gedaanOp donderdag 11 april 2002 22:23 schreef jelmervos het volgende:
Check Settings.ini!
jupsOp donderdag 11 april 2002 22:14 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Prima, goed Installer systeem dus!
nog een feature-request voor als je nog wat tijd overhebt:
gebruiker klikt plaatje aan dat 'ie wil uploaden
jouw progsel resized 'm naar een mooi, niet lay-out-verneukend formaat
origineel en thumbnail worden geupload, en goede link wordt in clipboard gegooid
moet op zich makkelijk te doen zijn, alleen dat resizen is misschien wat moeilijker, maarja
--Roy Goodman
en als iemand nou een hoog maar niet verneukend pplaatje heeft ?? dan wordt ie alsnog verneukt ?!Op donderdag 11 april 2002 22:26 schreef Flat© het volgende:
[..]
jups
nog een feature-request voor als je nog wat tijd overhebt:
gebruiker klikt plaatje aan dat 'ie wil uploaden
jouw progsel resized 'm naar een mooi, niet lay-out-verneukend formaat
origineel en thumbnail worden geupload, en goede link wordt in clipboard gegooid
moet op zich makkelijk te doen zijn, alleen dat resizen is misschien wat moeilijker, maarja
Over thumbnails: aangezien Endoria.net niet gelimiteerd is aan bepaalde bestands formaten wordt het moeilijk. Maar het zou wel kunnen voor BMP/JPG (GIF/PNG misschien).
Al denk ik niet dat ik dat ga inbouwen. Eerst maar es meerdere files in 1x.
misschien leuk maar haal anders ff dat plaatje WEG damned lekker irri met me 56k elke x dat plaatje ladenOp donderdag 11 april 2002 22:22 schreef Crash-Override het volgende:
http://www.endoria.net/upload/index.php/2334740857[/img]
hmmm, dat [url="http://"][afbeelding][/url] erbij vind ik toch minder,
ivm thumbnailen
[edit]
gefixed, in de .ini
had er overheen gelezen
[edit]
edit : neej oke tnx
edit2 : hrrrrrrrrrr haal weg dan !!
edit3 : Mark haalt ff diep adem, zoooo
is al geresized, doe rustig johOp donderdag 11 april 2002 22:29 schreef E-LiZeR het volgende:
[..]
misschien leuk maar haal anders ff dat plaatje WEG damned lekker irri met me 56k elke x dat plaatje laden
edit : neej oke tnx
edit2 : hrrrrrrrrrr haal weg dan !!
edit3 : Mark haalt ff diep adem, zoooo
en haal maar die adem ja(NFI)
ennuh, JelmerVos: goed bezig kerel
eens even wat uit gaan testen...
--Roy Goodman
Dit is een goed begin, maar kun je er ook een 'File-que' in zetten. dat hij daarna een output geeft naar een txt-file oid met als inhoud
http://heellangendorianummer1.jpg
http://heellangendorianummer2.jpg
http://heellangendorianummer3.jpg
http://heellangendorianummer4.jpg
enz
Het worden dan denk ik gewoon meerdere upload vensters, dus alles tegelijk. Maar moet ik ff zien wat het beste is.
Verwijderd
volop relax
keep up the good work
--Roy Goodman
Hoe dan?Op donderdag 11 april 2002 22:54 schreef Flat© het volgende:
mijn thumbnail-addon werkt trouwens ook al een heel eidn!
maarja, 't werkt, en daar gaat 't om
--Roy Goodman
--Roy Goodman
1
2
3
| "C:\Program Files\File Uploader\FileUploader.exe" %1 "C:\Program Files\ImageMagick\convert.exe" -resize 640x@ %1 t:\temp\thumb.jpg "C:\Program Files\File Uploader\FileUploader.exe" t:\temp\thumb.jpg |
maar aangezien er dus twee dingen worden geupload, is de URL van die eerste weg uit 't clipboard
als jouw programmatje nou ook een %prevurl% had, waarin dus de url van de op een na laatste geuploade file staat, kan ik met deze dinges in de configfile
1
| [url=%prevurl%][img]%url%[/img][/url] |
een mooie kant en klare dinges laten uitpoepen
enneh, die logging-functie werkt volgens mij niet echt hiero...
--Roy Goodman
Verwijderd
Lekker makkelijk voor luie tweakers.
Foxloader is een mooie naam.
Foutje?
Bij mij verschijnt de uploaded.txt in een andere map:
inplaats van in D:\Program Files\File Uploader
staat ie in D:\Program Files\Trend PC-cillin 98.
Toch vind ik het eerder ge-opperde idee wel goed:
>groot plaatje resizen = thumbnail
>thumbnail en grote plaatje uploaden
>thumbnail tonen, grote plaatje alleen als link met grootte erbij
[ img ]http://www.endoria.net/upload/index.php/1234[ /img ]
[ url=http://www.endoria.net/upload/index.php/1235 ]Bigpic 569KB [ /url ]
Dan wordt je minder vaak geconfronteerd met gigantische foto's.
hmm da's vaagOp vrijdag 12 april 2002 00:22 schreef augustus het volgende:
Foutje?
Bij mij verschijnt de uploaded.txt in een andere map:
inplaats van in D:\Program Files\File Uploader
staat ie in D:\Program Files\Trend PC-cillin 98.
eens kijken offie bij mij misschien ook ergens anders staat...
--Roy Goodman
-

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!
Verwijderd
fuck man dit heb ik ookOp donderdag 11 april 2002 12:48 schreef Prulleman het volgende:
bij mij doet ie het niet:
[afbeelding]
hmmm ff opnieuw gedownload en nou doet ie het wel:
Hey Jelmer, helemaal zou het leuk zijn als je je eigen server achter pleurt
http://flickr.com/photos/itommy/
Datgene wat iemand hierboven ook al had iig.
Hij zegt dus: The setup files are corrupted. Please optain a new copy of the program. En dit was dus de 4e keer
Heerlijk
Hoef ik nu niet meer eerst het fotootje met windows commander te uploaden, daarna de locatie van de foto in te type.. dan weer editten om dat het niet klopt..
heerlijk gewoon
Als je een download accelerator gebruikt moet je dat ff uitzetten en gewooon met Windows downenOp dinsdag 30 april 2002 16:30 schreef Sabbath het volgende:
Cool idee, maar ik krijg de hele tijd: "blaat blaat corrupted get a new file..." nu al 3x gedownt....
Datgene wat iemand hierboven ook al had iig.
edit:
Hij zegt dus: The setup files are corrupted. Please optain a new copy of the program. En dit was dus de 4e keer
Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!
Die gebruik ik dus niet, ben het nu aan het proberen MET download accelleratorOp vrijdag 03 mei 2002 19:43 schreef Sir_Killalot het volgende:
[..]
Als je een download accelerator gebruikt moet je dat ff uitzetten en gewooon met Windows downen
en dat werkt dus
[edit2]
Ook ff testen natuurlijk:
[/edit2]
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
configuratiescherm-->Software-->Endoria.net Fileuploader oid.Op vrijdag 10 mei 2002 03:29 schreef LiquidSilver het volgende:
Zit er ook een uninstaller bij voor het geval dat?
voor 't geval dat wat?Op vrijdag 10 mei 2002 03:29 schreef LiquidSilver het volgende:
Zit er ook een uninstaller bij voor het geval dat?
inmiddels hoort dit progsel samen met windows commander, mozilla, openoffice, hottopic en nog wat anderen bij de onmisbare programma's hoor
--Roy Goodman
Alleen 1 ding, weet niet of 't al gezegd is ofzo, maar is er geen optie dat je automatisch img tags voor en achter de URL plakt?
Dus dat meteen het goede in je clpiboard staat om hier te posten
sorry hoor maar wat boeit dat nou weer.. is toch niet veel moeite neem ik aanOp vrijdag 10 mei 2002 21:04 schreef LiquidSilver het volgende:
Werkt prima
Alleen 1 ding, weet niet of 't al gezegd is ofzo, maar is er geen optie dat je automatisch img tags voor en achter de URL plakt?
Dus dat meteen het goede in je clpiboard staat om hier te posten
Op vrijdag 10 mei 2002 21:04 schreef LiquidSilver het volgende:
Zoiets
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Hmm nee niet veel moeite, maar 't is ook niet veel moeite om die optie er in te voegen volgende keerOp vrijdag 10 mei 2002 21:05 schreef BrEeZeR het volgende:
[..]
sorry hoor maar wat boeit dat nou weer.. is toch niet veel moeite neem ik aan
Bedoel als je dan toch die URL in je clipboard hebt is 't ook handig als je alleen dat hoeft te kopieren om je pic te posten toch?
Ja kwam ik ook net achter
Helemaal niet dat settings ding gezien
[ Voor 100% gewijzigd door Firefly III op 05-03-2016 13:14 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]

/edit
ooeh dit is echt easy
Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be
| To acknowledge what is known as known and what is not known as known is knowledge. |
kan toch nietOp zondag 19 mei 2002 22:26 schreef Flat© het volgende:
referer faken?
| To acknowledge what is known as known and what is not known as known is knowledge. |
vertel!!Op zondag 19 mei 2002 22:31 schreef Flat© het volgende:
tuurlijk wel
$HTTP_REFERER="http://www.microsoft.com";
maar ik ben er vrij zeker van dat 't kan, 't is immers gewoon iets dat normaal door je browser wordt doorgegevan aan de server
--Roy Goodman
yes hij werkt nu autoamtisch met de img tag..
mocht er weer een nieuwe server komen, maak je dan weer zo'n schitterend progje?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
[ Voor 100% gewijzigd door Firefly III op 05-03-2016 13:19 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]