behoefte aan koper!!!!????

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:02

Q-bone

Dusss...

Topicstarter
ik kan wel redelijk goedkoop aan koper komen, nieuw, alleen moet ik het per meter bestellen en dat gaat mij iets boven mijn budget,
dus 100x4x1cm
1000x40x10mm :D perfect voor je geforce/ati/via/sis chipset te koelen, ff lekker uitfreezen:P

deze maat is ongeveer 110 euro maar kan je 25 stuks uit halen dus dat is dan 4,40euro pp das toch wel te doen ?

tis maar ff een tip je en als er genoeg mensen zijn, of dat er andere maten willen, of een xtra afdekplaatje 2 mm dik ofzo moeten jullie het maar ff zeggen

bla?

• Tweak-Freak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-07 09:45

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

Ik heb wel intresse maar ik vind 1cm een beetje dun voor een koelblok.

• Q-bone

Q-bone

Dusss...

Topicstarter
dan dekseltje van 2 mm en je hebt al 12 zelfs mijn maze 2 is niet zo heel groot is ook maar iets van 1.5cm

bla?

Verwijderd

de koperprijs ligt momenteel op ongeveer 3 euro per kilogram dus dat word 100x1x4=400 400x9=3600 (de dichtheid van koper is ongeveer 8,9 gram per kubieke centimeter ik maak er ffff 9 van dat rekent makkelijker) okeej 3,6x3=10,8
dus 11 euro zou een mooie prijs zijn geen 110 je word egt heel hard in je kont genaait als je dat gaat betalen!

• Bigfoot48
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 14:16
ja maar het is nog "bewerkt koper" Je kunt beter naar de sloop gaan om oude draden mee te nemen en die vervolgen zelf smelten >:) alles is dan gratis en je kunt lekker een vuurtje stoken :7 En je kunt je eigen dikte bepalen B-)

veni, vidi, maxima velpon ( ik kwam, zag en bleef veel te lang plakken)

• roedie
  • Laatst online: 24-10-2025
Op woensdag 10 april 2002 20:16 schreef Boolio_Eglesias het volgende:
de koperprijs ligt momenteel op ongeveer 3 euro per kilogram dus dat word 100x1x4=400 400x9=3600 (de dichtheid van koper is ongeveer 8,9 gram per kubieke centimeter ik maak er ffff 9 van dat rekent makkelijker) okeej 3,6x3=10,8
dus 11 euro zou een mooie prijs zijn geen 110 je word egt heel hard in je kont genaait als je dat gaat betalen!
3 gulden per kilo, ruw zeker.

Ik kan ook koper direct bestellen van Hamel, komt het met andere non-ferro naar het bedrijf van mijn vader, omdat er toch tonnen komen hep ik 0 bezendkosten en valt ook de koperprijs mee.

Het laagste dat ik bij hamel betaald heb is 36 gulden voor 2.2 kilo :) 85 bij 95 bij 25. Zonder deksel.

heb jij voor 3 gulden per kilo wel eens iets op maat besteld.

Ik heb nog nooit iemand met een koper prijs van onder die van mij gehoord.

• Banzi
  • Laatst online: 31-07 11:15
Hamel??? En waar zit dat??? Of kunnen particulieren daar niet kopen???

Is het dan niet tijd voor een inkoopactie??? ;-)

Ik zag, ik nam en ik kwam...

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:16

Epsilon

ik zoek eigenlijk koperen plaatwerk van 10mm dik

Of een strip van 10mm dik (moet minimaal 80mm breed zijn)

dus zelfde strip als jij, alleen dan 2 keer zo breedt

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 22:08 schreef Bigfoot48 het volgende:
ja maar het is nog "bewerkt koper" Je kunt beter naar de sloop gaan om oude draden mee te nemen en die vervolgen zelf smelten >:) alles is dan gratis en je kunt lekker een vuurtje stoken :7 En je kunt je eigen dikte bepalen B-)
LEZEN!!!!!! 3 euro de kilo bij de staalmarkt

• roedie
  • Laatst online: 24-10-2025
Hamel is een metaal handel in almere, ik weet niet of je daar als particulier kunt kopen.

Ik vind het een beetje associaal om via mijn vaders werk een inkoopactie op touw te zetten.

Verder weet ik uit ervaring dat mijn vader niet echt snel is, ik ben een jaar bezig geweest met mijn waterblok (maar ik vond het wel de moeite waart, zo'n mooi blok ben ik nog nergens tegen gekomen, en ik wed dat het 10 000 joule per seconde kan verwerken zonder te koken.

Een inkoopactie, moet ik eens overleggen. Ik heb hier wel eens mee willen helpen aan koelblokken voor gegeugen van videokaarten. Bloedde allemaal dood.

• Gem1e
  • Laatst online: 25-02-2025
Op woensdag 10 april 2002 20:16 schreef Boolio_Eglesias het volgende:
de koperprijs ligt momenteel op ongeveer 3 euro per kilogram
om in te leveren?
doe mij ff het adres?

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 22:22 schreef roedie het volgende:
Hamel is een metaal handel in almere, ik weet niet of je daar als particulier kunt kopen.

Ik vind het een beetje associaal om via mijn vaders werk een inkoopactie op touw te zetten.

Verder weet ik uit ervaring dat mijn vader niet echt snel is, ik ben een jaar bezig geweest met mijn waterblok (maar ik vond het wel de moeite waart, zo'n mooi blok ben ik nog nergens tegen gekomen, en ik wed dat het 10 000 joule per seconde kan verwerken zonder te koken.

Een inkoopactie, moet ik eens overleggen. Ik heb hier wel eens mee willen helpen aan koelblokken voor gegeugen van videokaarten. Bloedde allemaal dood.
Heb je foto's van dat waterblokje??? en ik zou niet te hard zeggen dat jouw blokje het mooiste is wat je ooit bent tegenkomen want dan heb je dabit's blokje nog niet gezien!

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 22:29 schreef Gem1e het volgende:

[..]

om in te leveren?
doe mij ff het adres?
staalmarkt.nl maar hun leveren alleen aan bedrijven ik ga er binnenkort bestellen via het bedrijf van mun pa dus misgien begin ik een inkoopactie

• Tweak-Freak
  • Laatst online: 24-07 09:45

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

mmm dat staalmarkt lijkt mij ook wel iets. Als je een inkoopactie op wil zetten wil ik je best mee helpen.

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 29-07 10:07
Op woensdag 10 april 2002 22:53 schreef Tweak-Freak het volgende:
mmm dat staalmarkt lijkt mij ook wel iets. Als je een inkoopactie op wil zetten wil ik je best mee helpen.
en ik wil wel kopen :)

• Gem1e
Op woensdag 10 april 2002 22:38 schreef Boolio_Eglesias het volgende:

[..]

staalmarkt.nl maar hun leveren alleen aan bedrijven ik ga er binnenkort bestellen via het bedrijf van mun pa dus misgien begin ik een inkoopactie
Ik heb ong. 800 kg gepeld koperdraad liggen, als dit met een mal om te smelten is naar de blokjes die jullie nodig hebben, kunnen we misschien wel handelen, ik bedoel dan gepeld koperdraad dat normaal gesproken door je elektraleiding heengaat.

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 23:17 schreef Gem1e het volgende:

[..]

Ik heb ong. 800 kg gepeld koperdraad liggen, als dit met een mal om te smelten is naar de blokjes die jullie nodig hebben, kunnen we misschien wel handelen, ik bedoel dan gepeld koperdraad dat normaal gesproken door je elektraleiding heengaat.
offtopic:
Mag ik vragen hoe jij aan 800 kg!!! koperdraad komt :?

• Gem1e
Op woensdag 10 april 2002 23:19 schreef Lomu het volgende:

[..]

offtopic:
Mag ik vragen hoe jij aan 800 kg!!! koperdraad komt :?
Dat zeg ik, gepeld elektradraad, jah zo heb ieder ze hobby he? Welterusten tot morgen.

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 22:37 schreef Boolio_Eglesias het volgende:
Heb je foto's van dat waterblokje??? en ik zou niet te hard zeggen dat jouw blokje het mooiste is wat je ooit bent tegenkomen want dan heb je dabit's blokje nog niet gezien!
Haha, wou je mijn blokje mooi noemen? Effectief, okee. Maar mooi? Neu, niet echt. Ik ben dan ook een van de weinigen die daar geen donder om geeft.

[ontopic]
Ik heb meer interesse in 3-5mm dikke plaat
[/ontopic]

• sjares
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 23:03
Op woensdag 10 april 2002 22:38 schreef Boolio_Eglesias het volgende:

[..]

Lijkt me een goed plan. Een plaat van ongeveer 1,5 dik en dan een 'deksel' van 2 mm, moet te doen zijn :).
Hou ons op de hoogte.

• sjares
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 23:03
Ik heb ook wel intresse, maar dan in ongeveer 1,5 cm dik en met een 'deksel' van 2 mm. Wat gaat dat dan pp kosten?

• Q-bone

Q-bone

Dusss...

Topicstarter
dat staalmarkt lijkt me wel iets, ik heb een eigen bedrijf dus dat lijkt me geen probleem, ik kijk wel even wat ik er van kan maken,ik heb zonet al even een boekie van ze aan gevraagt, en gevraagt om de prijslijst :D

bla?

• Geronimoos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-08 21:58
Zeer interessant... Maar ik wil idd ook wel een blokje van minimaal 15 millimeter en voor een dekseltje heb je denk ik ook niet eens genoeg aan 2 mm, ivm je aansluitingen die je moet maken. Hou ons op de hoogte wat er mogelijk is..

2030Wp + 2520Wp PVoutput

Verwijderd

Op donderdag 11 april 2002 09:53 schreef Geronimoos het volgende:
Zeer interessant... Maar ik wil idd ook wel een blokje van minimaal 15 millimeter en voor een dekseltje heb je denk ik ook niet eens genoeg aan 2 mm, ivm je aansluitingen die je moet maken. Hou ons op de hoogte wat er mogelijk is..
count me in voor een blokje van 8 x 4 x minimaal 1,5 centimeter (liever iets meer) :7
edit:
+ dekseltje :D

• cryptapix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:08
ff offtopic :)
hmzz ik heb stuk van 300x200x20mm liggen..
das ook ong 10 kilo..
wil dit zeggen dat ik voor een vlaai 110 euro heb gekocht ? :p

het is iig geen ruw koper.. teminste.. je kan het direct frezen tot blokje.. dus neem aan dat dat niet ruw is :p

Verwijderd

Op donderdag 11 april 2002 13:20 schreef cryptapix het volgende:
das ook ong 10 kilo..

het is iig geen ruw koper.. teminste.. je kan het direct frezen tot blokje.. dus neem aan dat dat niet ruw is :p
Mag ik van jou een stukje van 8 x 4 x 2 cm kopen :7 precies wat ik zoek :) dekseltje regel ik dan wel ergens anders ;)

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 29-07 10:07
das ook ong 10 kilo..

Kijk daar wil ik ook wel een stukkie van. Liefst 2x 50x50x20. Dan moet ik alleen nog 2 dekseltjes hebben.

• Banzi
  • Laatst online: 31-07 11:15
das ook ong 10 kilo..
Voor een leuk prijsje wil ik dat hele lappie wel van je overnemen...

Ik zag, ik nam en ik kwam...

Verwijderd

jo, ik zoek ook nog 2 stukken koper... :P

• ice-T106
  • Laatst online: 12:24
Ik heb ook nog wel behoefte aan koper. Hoe is het om koper te verzenden?

11.635 Wp Solar edge. 7kW Lucht-water, 5kW Daikin Lucht-Lucht, lucht WTW, VW Passat GTE, Home Assistant

• cryptapix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:08
ik moet er eerst 3 blokken uithalen..
als ik over heb en ik mag dit doorverkopen zal ikhet posten..

ik heb dit nameljk van werk van de man van mijn moeder..
klein metaal bedrijf :) waar ze ook mijn wc blok gaan frezen :)

• Bigfoot48
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 14:16
Ik heb gekeken om eurocenten te smelten want die dingen hebben ook koper. Alleen een laagje eroverheen :'( Anders zou het wel makkelijk zijn je besteld voor €10 aan eurocenten je smelt ze en voila je hebt je koper >:)

veni, vidi, maxima velpon ( ik kwam, zag en bleef veel te lang plakken)

Verwijderd

Op donderdag 11 april 2002 22:10 schreef Bigfoot48 het volgende:
Ik heb gekeken om eurocenten te smelten want die dingen hebben ook koper. Alleen een laagje eroverheen :'( Anders zou het wel makkelijk zijn je besteld voor €10 aan eurocenten je smelt ze en voila je hebt je koper >:)
haha

lolz, sommige mensen zijn echt creatief

• ice-T106
  • Laatst online: 12:24
Ik heb eindelijk een stuk koper gevonden, van 30*10*1 cm dat is ruim 3 kilo koper. Er zitten alleen zes gaten ingeboord maar ik kan er genoeg mooie stukken uithalen. De prijs viel ook heel erg mee, maar 6 euro ik vergat hierdoor zelfs nog af te dingen >:).

11.635 Wp Solar edge. 7kW Lucht-water, 5kW Daikin Lucht-Lucht, lucht WTW, VW Passat GTE, Home Assistant

Pagina: 1