Wie kan mij vertellen hoe het kabeltje aangesloten is, in de Logitech Mouseman wheel, vanaf de PS2 poort tot aan het stekkertje in de muis? Ik heb er nl. 1 zonder kabeltje en deze is hardstikke nieuw, zonde om weg te gooien.
Verwijderd
gewoon ff puzlen zijn toch maar 4 draatjes!
En gaat het hier om de optice of de normsle, weet niet of dat ook uitmaakt!
En gaat het hier om de optice of de normsle, weet niet of dat ook uitmaakt!
Het zijn 5 draadjes en ff rekenen leert dan dat er 3125 verschillende aansluit mogelijkheden zijn. Lijkt me niet een kwestie van even wat puzzelen. Vandaar ook mijn vraag op dit forum het gaat om de versie met het balletje.
Rene
Rene
Ander kabeltje regelen.
Dan is het plug en play.
Dan is het plug en play.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 22 september 2000 12:49 schreef Rene_M het volgende:
Het zijn 5 draadjes en ff rekenen leert dan dat er 3125 verschillende aansluit mogelijkheden zijn.[/quote]5 draadjes? Ik tel toch echt zes aansluitingen op mijn PS/2 poortje..
Maar stel dat er eentje loos is, dan is je rekensommetje nog niet goed, want dat levert volgens mij slechts 6*5*4*3*2=720 mogelijkheden
Het zijn 5 draadjes en ff rekenen leert dan dat er 3125 verschillende aansluit mogelijkheden zijn.[/quote]5 draadjes? Ik tel toch echt zes aansluitingen op mijn PS/2 poortje..
Maar stel dat er eentje loos is, dan is je rekensommetje nog niet goed, want dat levert volgens mij slechts 6*5*4*3*2=720 mogelijkheden
Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P
Sorry, je hebt gelijk. Maar het zijn wel 5 aansluitingen, omdat er een stekkertje in de muis zit met 5 pinnetjes. Dat maakt nog steeds 120 mogelijkheden. Dat is nog steeds een heleboel werk als je iedere keer de pc weer op moet starten om te kijken of de muis dan gedetecteerd wordt.
Schroef ik mijn muis open kom ik er achter dat het een draadloze Logitech is
Ik dacht al waar zijn die draadjes toch gebleven. Als iemand met zo'n ding hem ff openschroeft weet je het zo.
Verwijderd
is het dan ook een usb uitvoering die je ook aan je ps/2 kan hangen, dan maakt het denk ik niet uit met de optiche!
Verwijderd
Die kabeltjes hebben toch wel verschillende kleuren? Dan is het heel simpel, lijkt me... gewoon bij een andere muis ff kijken hoe het daar zit (wel het zelfde type natuurlijk)
Pagina: 1