Arrived anxious, left bored
Als het goed is wel ja
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
heb zelf de Graphire 1 in usb en gebruik deze samen met een ps2 muis werkt uitstekend en bij 2 usb muizen moet dit ook op gaan
intel 8008
2 Muizen is no problemo voor Windows, zelfs 3 muizen is geen probleem.
Je houdt gewoon 1 cursor, dus denk niet dat als je 3 muizen aansluit ook 3 cursors krijgt
Je houdt gewoon 1 cursor, dus denk niet dat als je 3 muizen aansluit ook 3 cursors krijgt
Ok, dan kan ik gewoon voor elk apart de drivers installeren ofzo? En dan kan ik de ene minuut met de tekentablet muizen en de andere met de USB muis?
Arrived anxious, left bored
eens 4 muizen aan mijn systeem gehangen, geeft geen probs.
Als je XP, hoef je niets te installeren als je dit zou willen dan werkt het namelijk ook. Je kan met de drivers voor de wacom en de drivers voor je muis allemaal los geinstalleerd waarschijnlijk beter werken.Ok, dan kan ik gewoon voor elk apart de drivers installeren ofzo? En dan kan ik de ene minuut met de tekentablet muizen en de andere met de USB muis?
De wacom-drivers hebben uitgebreide functies, je kan er een hoop aan instellen.
Ik heb 1 dual-optical logitech usb-mouse, genius draadloze muis (ps-2) + keyboard en het wacom graphire 2 tabletje (pen en muis) hier aan mijn pc hangen, alles werkt uitstekend.
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Verwijderd
ik heb een wacom teken apparaat en het is niet zo dat hij direct werkt onder xp pro. je moet eerst de driver installeren
Ghm, ik weet niet of jouw Wacom device een beetje van de tijd is? Ik denk namenlijk dat de meeste Wacom tekentabletten die momenteel op de markt zijn gewoon goed ondersteund worden door Windows XP.Op woensdag 10 april 2002 20:21 schreef dexter_forum het volgende:
ik heb een wacom teken apparaat en het is niet zo dat hij direct werkt onder xp pro. je moet eerst de driver installeren
Verwijderd
Geen probleem, ik heb de graphire 1 en een logitech muis op usb en nog een draadloze muis op ps 2Op woensdag 10 april 2002 19:15 schreef PuCK het volgende:
Ok, dan kan ik gewoon voor elk apart de drivers installeren ofzo? En dan kan ik de ene minuut met de tekentablet muizen en de andere met de USB muis?
Het switchen is helemaal makkelijk als je je pen links gebruikt en je muis rechts, dan hoef je niets te verplaatsen, je moet alleen wel linkshandig zijn (behalve dan muizen met links)
Kan ik ook 2 aanwiijzers krijgen op 1 scherm?
lijkt me wel lekker autocadden!?
lijkt me wel lekker autocadden!?
Pagina: 1