Tekentablet en muis allebei gebruiken, USB

Pagina: 1
Acties:
  • 234 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:42

Puck

W32.Deadcode.A

Topicstarter
Ik ben dus van plan een USB tekentablet te kopen, de Wacom Graphire 2. Hier zit ook een muis bij maar ik wil liever mijn oude muis (Een Logitech USB Optical) gebruiken.

Is het mogelijk om deze dus allebei aan te sluiten aan een 2 verschillende USB poorten en ze dan gewoon allebei te kunnen gebruiken? Dus tegelijkertijd zeg maar?

Arrived anxious, left bored

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10 00:17
Als het goed is wel ja :)

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

• no-name
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-07 03:20

no-name

geen ondertitel

heb zelf de Graphire 1 in usb en gebruik deze samen met een ps2 muis werkt uitstekend en bij 2 usb muizen moet dit ook op gaan

intel 8008

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
2 Muizen is no problemo voor Windows, zelfs 3 muizen is geen probleem.

Je houdt gewoon 1 cursor, dus denk niet dat als je 3 muizen aansluit ook 3 cursors krijgt :)

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:42

Puck

W32.Deadcode.A

Topicstarter
Ok, dan kan ik gewoon voor elk apart de drivers installeren ofzo? En dan kan ik de ene minuut met de tekentablet muizen en de andere met de USB muis?

Arrived anxious, left bored

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

eens 4 muizen aan mijn systeem gehangen, geeft geen probs.

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Ok, dan kan ik gewoon voor elk apart de drivers installeren ofzo? En dan kan ik de ene minuut met de tekentablet muizen en de andere met de USB muis?
Als je XP, hoef je niets te installeren als je dit zou willen dan werkt het namelijk ook. Je kan met de drivers voor de wacom en de drivers voor je muis allemaal los geinstalleerd waarschijnlijk beter werken.
De wacom-drivers hebben uitgebreide functies, je kan er een hoop aan instellen.
Ik heb 1 dual-optical logitech usb-mouse, genius draadloze muis (ps-2) + keyboard en het wacom graphire 2 tabletje (pen en muis) hier aan mijn pc hangen, alles werkt uitstekend.

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Verwijderd

ik heb een wacom teken apparaat en het is niet zo dat hij direct werkt onder xp pro. je moet eerst de driver installeren

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op woensdag 10 april 2002 20:21 schreef dexter_forum het volgende:
ik heb een wacom teken apparaat en het is niet zo dat hij direct werkt onder xp pro. je moet eerst de driver installeren
Ghm, ik weet niet of jouw Wacom device een beetje van de tijd is? Ik denk namenlijk dat de meeste Wacom tekentabletten die momenteel op de markt zijn gewoon goed ondersteund worden door Windows XP.

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 19:15 schreef PuCK het volgende:
Geen probleem, ik heb de graphire 1 en een logitech muis op usb en nog een draadloze muis op ps 2 :), werken alle drie zonder probleempjes.
Het switchen is helemaal makkelijk als je je pen links gebruikt en je muis rechts, dan hoef je niets te verplaatsen, je moet alleen wel linkshandig zijn (behalve dan muizen met links)

• dandeman58
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-12 14:13
Kan ik ook 2 aanwiijzers krijgen op 1 scherm?
lijkt me wel lekker autocadden!?
Pagina: 1