Als ik diablo met multiplayer via het netwerk wil doen kan ik dat niet doen want ik kan geen host op client aanklikken, volgens mij kan hij geen IP aderess vinden. De ip aderessen zijn 192.168.0.xxx Alleen bij 192.168.0.1 lukt het mij om een host te maken. Ik heb er een crack op geinstaleerd. Hoe komt dit probleem en hoe kan ik dit probleem oplossen ???
kan je wel gewoon met elkaar bestanden uitwisselen ofzo?
Ik, geheel anders
ja, internet doet het, ik kan computers pingen, snelheid prima. Maar kan het zijn dat diablo het niet doet omdat ik mij ip aderessen zelf heb ingesteld?
Wat bedoel je hier meeOp woensdag 10 april 2002 18:56 schreef Kick het volgende:
Als ik diablo met multiplayer via het netwerk wil doen kan ik dat niet doen want ik kan geen host op client aanklikken, volgens mij kan hij geen IP aderess vinden
en is ie wel gepatcht naar de laatste versie ?
overigens moet je ook bij de client het ip-adres zelf invullen he........
ps
er hoort geen e tussen de d en de r in adress.......
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Heb net weer opnieuw geinstaleerd + laatste patch gedownload. Het werkt nog steeds niet. Maar er staat no valid ip aderes. Maar mijn netwerk werkt voor de rest perfect. Alle spellen ( behalve diablo ) doen het.
ALs je in het startscherm van diablo komt kun je op multiplayer drukken. Dan kan je kiezen tcp/ip of battlenet. Als je dan op tcp/ip drukt zie je een knop host en ee knop klient. Deze knoppen kun je niet indrukken. Erboven staat dat er geen geldig ip aderess gevonden kon worden. maar alleen op mijn 'server' met het ip adress 192.168.0.1 kun je wel op host of client drukken.
HEb je een full of een spawn-install gedaan ?
D2 of D2+LoD ??
more info plz ....
(ennuh, nee .. dit hoort niet in d2lod 11 topic thuis).
D2 of D2+LoD ??
more info plz ....
(ennuh, nee .. dit hoort niet in d2lod 11 topic thuis).
ja, het licht niet aan de instalatie. Want op een comp doet ie het wel. Die is gecrackt ( ook zonder krack werkt hij nog niet via het netwerk). Denk dat het aan eeen instelling of zo ligt. Maar weet niet welke
Let maar op met je 'crack' hier en 'crack' daar 
straks komt een modje hier ow's uitdelen
Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
Verwijderd
ze moeten wel allebei dezelfde versie zijn, anders kan je idd geen kontakt vinden met de "server", dus het word of allebei updaten, of allebei terughalen en die crack erover
ik heb dit probleem zelf ook vaker meegemaakt trouwens
een crack is niet verboden. Ik heb de legale cd's hier liggen. Maar ik vind het zo lomp als je een full install doet en je moet het nog van de cd spelen omdat er nog 1 bestandje bij moestOp donderdag 11 april 2002 15:18 schreef Skeleton het volgende:
We lopen hier over games te praten, en oplossingen.Op donderdag 11 april 2002 15:18 schreef Skeleton het volgende:
We delen geen links naar "de bekende seits" en we bieden nix aan aan elkaar.
We hebben het er niet over wie het eerste de iso binnen heeft, of wie er een backup-copy maakt voor een game.
Ik heb diablo ook gekocht, en gebruik ook een crack ... zodat ik lekker de cd in de doos kan laten zitten, ipv hem in mijn cdspeler te laten zitten de hele tijd.
En als dat niet werkt maak ik een 100% backup van het origineel & speel ik daarmee.
Ga es effe lekker erges anders fietsen stelen ofzow ... of ben jij een search aan het doen op het forum naar het woordje warez en crack en iso ofzo.
Ik heb je nu al in 2 topics in de laatste 2 uur gezien met dit soort opmerkingen ... maar geef es een reaktie als er een warezlink staat, en niet zomaar om te stangen.
De FAQ is duidelijk en er word hier op spielerij behoorlijk ge-MOD (naar mijn mening behoorlijk goed zelfs) en waarschuwingen van deze aard kun je aan Itsnows & Icestorm overlaten, anders ga je maar naar /26 ofzo.
Ik weet niet of je al in de huiskamer kan of niet, zo ja ga dan lekker daar moeilijk doen, zo nee ga dan lekker erges anders tech-posts sprokkelen.
/backontopic mode
Kan idd erg raar zijn soms, maar je moet zowiezo op allebei de machines dezelfde versie draaien.
Maar waarom d2 zegt datie geen ip-adres kan vinden is mij een raadsel (zitten er soms 2 nic's in die doos ?).
Gebruik je vast IP's of dhcp ??
Op de blizzard tech-supp page al gekeken ??
Mischien staan daar een paar dingen die je verder helpen, want ik zou het nu zo 123 ook even nie weten.
Mischien staan daar een paar dingen die je verder helpen, want ik zou het nu zo 123 ook even nie weten.
heb ik iets gezegd dat het niet mag ? ik zei alleen : "let op" voor het uit de hand loopt, en een modje hier de thread op slot komt doen en ow's begint uit te delen....Op donderdag 11 april 2002 17:37 schreef Jive een heel verhaal:
[..]
Ik maak mij niet druk, doe jij dat dan ook niet aub
Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
Pagina: 1