Verwijderd
Maar die ziet er wel zeer vet uit alleen is die wel errug moeilijk te krijgen geloof ik
Ik vind die afgeschoten ledematen er wel een beetje dom uitzien hoor
Je moet natuurlijk niet vergeten dat het een beta is heh
Verwijderd
Vind de graphics ook niet al te geweldig..Op donderdag 11 april 2002 13:02 schreef RaceAap_NL het volgende:
Hihi je mag niet stelen van Maverick
Maar die ziet er wel zeer vet uit alleen is die wel errug moeilijk te krijgen geloof ik
Ik vind die afgeschoten ledematen er wel een beetje dom uitzien hoor
Je moet natuurlijk niet vergeten dat het een beta is heh
Verwijderd
een van de twee, tis wel een stuk makkelijker, zo maak je vettere screens
Verwijderd
Alleen die lukt mij namelijk
Verwijderd
Hoe kan het dat het allemaal zo lang duurt?
Verwijderd
Misschien willen alle beta testers de beta niet op het I-net zetten.Op donderdag 11 april 2002 13:23 schreef MM het volgende:
Ik snap er niets van, gisteren is schijnbaar dan ook die BetA uitgekomen, maar hij is gewoon nergens te vindenEn aan de contacten zal het echt niet liggen...
Hoe kan het dat het allemaal zo lang duurt?
Naja, ik moet zeggen dattie hier perfect loopt in 1024x768x16 met alles op high...
En dat met een Geforce2 MX??
Verwijderd
Idd, zo 'zwaar' is het spel helemaal niet..valt imho tegen.Op donderdag 11 april 2002 13:45 schreef Saekerhett het volgende:
Vaag! Nu doet ie ineens wel!
Naja, ik moet zeggen dattie hier perfect loopt in 1024x768x16 met alles op high...
Verwijderd
Er is dus een min of meer public demo, een leaked beta versie van 2cd's en ik heb ook al een beta gezien waarmee je maar 1 level kan spelen... of is dat die demo
Seakerhett m8,Op donderdag 11 april 2002 13:45 schreef Saekerhett het volgende:
Vaag! Nu doet ie ineens wel!
je kan ook gewoon op 1024x768x32 en alles high spelen
doe ik hier namelijk ook met me Geforce2 MX400
Verwijderd
da's die demoOp donderdag 11 april 2002 13:50 schreef Headbanger het volgende:
Lekker verwarrend weer!
Er is dus een min of meer public demo, een leaked beta versie van 2cd's en ik heb ook al een beta gezien waarmee je maar 1 level kan spelen... of is dat die demo
er is geen public demoOp donderdag 11 april 2002 13:50 schreef Headbanger het volgende:
Lekker verwarrend weer!
er is een gelekte versie van de cd's, een bèta
en er is 1 MP demo met 1level
Ja maar ik heb maar een gewone MXOp donderdag 11 april 2002 13:51 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
Seakerhett m8,
je kan ook gewoon op 1024x768x32 en alles high spelen
doe ik hier namelijk ook met me Geforce2 MX400
Neh ik hou het wel bij 16 bits, als ie dan goed doet, ben ik dik tevreden
Voor de rest, het ziet er aardig uit maar ik wacht wel even op de volledige versie.
Verwijderd
thanx for the clearing that up for meOp donderdag 11 april 2002 13:52 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
er is geen public demo
duss.... officieel gezien kan ik em dus nergens downloadenOp donderdag 11 april 2002 13:52 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
er is geen public demo
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
graag gedaanOp donderdag 11 april 2002 14:30 schreef Headbanger het volgende:
[..]
thanx for the clearing that up for me
dat heb je helemaal goed gezienOp donderdag 11 april 2002 14:44 schreef Kakarot het volgende:
[..]
duss.... officieel gezien kan ik em dus nergens downloaden
Begin je weer met je illegale praktijkenOp donderdag 11 april 2002 14:11 schreef IceStorm het volgende:
Hmm, hij draait hier (duron 700 + GF 1) toch niet echt soepel.. Bah.
Voor de rest, het ziet er aardig uit maar ik wacht wel even op de volledige versie.
Daimn.. kwil em ook zien...Op donderdag 11 april 2002 15:03 schreef Crash-Override het volgende:
dat heb je helemaal goed gezien
ff googelen
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
Waarom moet je screenshots? Geloof dat er nu wel genoeg staanOp donderdag 11 april 2002 12:22 schreef mgfun het volgende:
[..]
Screenshots plz... met mannetjes (mag je zelf kiezen of ze nog heel zijn). Als je geen webspace hebt dan stuur ze maar na mij of iemand anders. (Mod: De Screenies niet de Game)
hij is d'r na lang wachten op het vervolg van mijn favoriet nu dan het tweede deel
zou ie op dit systeem draaien? p400 mhz, 320 mb, geforce2 mx200? ken ik nl mooi de lan functie uitproberen.
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Verwijderd
Maar nog niet met andere ventjes eropOp donderdag 11 april 2002 16:03 schreef ViolatoR het volgende:
[..]
Waarom moet je screenshots? Geloof dat er nu wel genoeg staan
Draaien wel, speelbaar eehhhhhhhOp donderdag 11 april 2002 16:30 schreef kareltje_de_grote het volgende:
yesyesyes
hij is d'r na lang wachten op het vervolg van mijn favoriet nu dan het tweede deel
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zou ie op dit systeem draaien? p400 mhz, 320 mb, geforce2 mx200? ken ik nl mooi de lan functie uitproberen.
[topic=459969/1/25]Op donderdag 11 april 2002 16:30 schreef kareltje_de_grote het volgende:
yesyesyes
ahum, is er een dokter in de zaal???
das jammer maar ik ga het lekker toch proberen.Op donderdag 11 april 2002 16:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Draaien wel, speelbaar eehhhhhhh
juist, wie niet waagt wie niet wintOp donderdag 11 april 2002 16:38 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
das jammer maar ik ga het lekker toch proberen.
je kunt het altijd proberen in low detail

En smoke nades ook.
ziet er vet uit jaOp donderdag 11 april 2002 16:55 schreef Albinoraptor het volgende:
Infrared goggles zijn cool:
[afbeelding]
En smoke nades ook.
[afbeelding]
maaruh, thumnailen zou wel fijn zijn voor de mensen met een iets mindere verbinding,
en ivm de lay-out
Verwijderd
zie mijn pics , ik heb al een lan-gamepje gedraaid met andere ventjes erbijOp donderdag 11 april 2002 16:31 schreef MM het volgende:
[..]
Maar nog niet met andere ventjes erop
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 21:13
Ja, heel goedOp donderdag 11 april 2002 17:33 schreef mazerati het volgende:
dus er is nog geen demo of zo?? alleen illegale versies?
Verwijderd
Kan je plz plz dit even edditen zodat dit topic niet WEER gesloten word. Net als de andere Topics waar mensen begonnen te zeuren over waar te downloadenOp donderdag 11 april 2002 18:07 schreef wwillem het volgende:
[..]
Keej dan, kan iemand het bad-zout even aangeven?
NOG EEN KEER VOOR IEDEREEN:
ER IS GEEN LEGALE VERSIE VAN SOF 2 TE KRIJGEN, NERGENS. ALS HIJ WEL LEGAAL ERGENS IS DAN HAD DAT HIER ECHT WEL GESTAAN
maarja, sommige leren het nooitER IS GEEN LEGALE VERSIE VAN SOF 2 TE KRIJGEN, NERGENS. ALS HIJ WEL LEGAAL ERGENS IS DAN HAD DAT HIER ECHT WEL GESTAAN
ik zet ff servertje op.. contact me @ MSN (clipzjuh@hotmail.com) voor het server ip
ik maak em 4 man dus wees snel
*GEEN requests plz*
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Verwijderd
er komen er nog wel meer
[Link]
edit: screenies zijn groot!
damn, had ik die ene nog maar waar jij je arm+gun verloorOp donderdag 11 april 2002 19:20 schreef Albinoraptor het volgende:
[..]
Hej dat ben ik
Hier eentje waar jij je kop kwijt bent
[afbeelding]
En nog eentje zonder been.
[afbeelding]
kheb er nog wel eentje waar jij armloos ligtOp donderdag 11 april 2002 19:35 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
damn, had ik die ene nog maar waar jij je arm+gun verloor
alleen endoria is down
looking niceOp donderdag 11 april 2002 19:29 schreef Nosfer@tu het volgende:
owkee hier een linkje naar een index waar ik wat screenies van de Single player optie heb neer gezet...
er komen er nog wel meer
[Link]
edit: screenies zijn groot!
Als er nou iemand met een goeie upload effe een server opzet, kunnen we MP doen!Op donderdag 11 april 2002 19:40 schreef ScitzoFreak het volgende:
Zijn er servers voor de mp test?
Verwijderd
Erhm, ik heb chelloOp donderdag 11 april 2002 19:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als er nou iemand met een goeie upload effe een server opzet, kunnen we MP doen!
Dat gaat dus niet werken
Maar kunnen wel proberen... (heb alleen geen idee wat ik in het spel zelf moet doen maargoed
ip = 213.93.146.145 , staat nu aan
Ik kom eraan!Op donderdag 11 april 2002 19:44 schreef ScitzoFreak het volgende:
[..]
Erhm, ik heb chello
Dat gaat dus niet werken
Maar kunnen wel proberen... (heb alleen geen idee wat ik in het spel zelf moet doen maargoed)
ip = 213.93.146.145 , staat nu aan
Verwijderd
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/13#13
Ik snap het nieOp donderdag 11 april 2002 19:58 schreef ItSnows het volgende:
Saekerhett, ScitzoFreak: speciaal voor jullie:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/13#13
dat je voor game afspraken maar naar #spielerij gaatOp donderdag 11 april 2002 20:02 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik snap het nie
voor game-dates moet je maar op IRC gaan zittenOp donderdag 11 april 2002 20:02 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik snap het nie
#spielerij is daar ideaal voor
damn, 3clipz was me voor
Verwijderd
Verwijderd
Duh, tis chelloOp donderdag 11 april 2002 20:10 schreef Limited het volgende:
jezus 't was ff leuk maar wat laaaagde het op een gegeven moment!! ping paar duizend, server is nu weer offline btw
Nu server ff offline, ff surfen enzow
kewl, die heb ik morgen ookOp donderdag 11 april 2002 20:13 schreef Nosfer@tu het volgende:
files geconverteerd naar jpg
en wat meer screenies.
[link]
zal dan ook es een paar bloederige screenies posten
Kan natuurlijk ook komen doordat je ze naar jpg hebt geconverteerd.
Voor screenshots kan je (vind ik) beter gif gebruiken.
Verwijderd
1024/768 en alles op medium.... dus niet high (op een TNT2)Op donderdag 11 april 2002 20:23 schreef Albinoraptor het volgende:
Nosfer welke instellingen heb je? Ziet er niet echt mooi uit.
verder idd, kon ook naar gif.... voor de volgende keer zeg ik dan maar
Verwijderd
ja joh, gif formaat kan wel 256 kleuren aanOp donderdag 11 april 2002 20:23 schreef Albinoraptor het volgende:
Nosfer welke instellingen heb je? Ziet er niet echt mooi uit.
Verwijderd
geen ideeOp donderdag 11 april 2002 20:47 schreef vdpoort het volgende:
Is het ook mogelijk om een map van de 2cd's bèta te gebruiken in de MP-Demo nogal saai met één map.
mischien kan Nosfer@tu dat proberen?
denk et nietOp donderdag 11 april 2002 20:47 schreef vdpoort het volgende:
Is het ook mogelijk om een map van de 2cd's bèta te gebruiken in de MP-Demo nogal saai met één map.
beter gezegd:Op donderdag 11 april 2002 20:51 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Dit spel gaat wel ownen
dit spel ownt al
Verwijderd
ik denk het ook nietOp donderdag 11 april 2002 20:49 schreef 3CLipZ het volgende:
[..]
denk et niet
Verwijderd
Hoor ik hier nou een TNT2 langskomen ??1024/768 en alles op medium.... dus niet high (op een TNT2)
verder idd, kon ook naar gif.... voor de volgende keer zeg ik dan maar
Dus het werkt wel met TNT2
Dacht dat VOODOO 3 minimum was
39
Verwijderd
mijn sys specs:Op donderdag 11 april 2002 21:11 schreef Dani2001 het volgende:
[..]
Hoor ik hier nou een TNT2 langskomen ??
Dus het werkt wel met TNT2
Dacht dat VOODOO 3 minimum was
PIII 667
640MB Ram
Riva TNT2 Model 64
1x 30 1x 80GB = 110GB
Windows XP Prof
1024 x 768
alles op medium
FPS laat ik nog wel even weten
Verwijderd
je zit zeker ook bij dff?Op woensdag 10 april 2002 18:36 schreef Webby het volgende:
Iemand al hier die het gespeelt hebt, ben het nu aan het downen en wil niet echt vlotten
Soldier of Fortune 2 gaat echt wel vet roeleren, deel 1 was al retecool, benen/armen/handen etc. erafknallen
Ben wel erug benieuwd
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Rond de 50 Mb.Op donderdag 11 april 2002 22:19 schreef wwillem het volgende:
Hoeveel mb is de beta versie die je nog niet helemaal officieel kan downloaden? (Is wel een legale vraag toch).
Verwijderd
[zwaar ot]Op donderdag 11 april 2002 22:19 schreef wwillem het volgende:
Hoeveel mb is de beta versie die je nog niet helemaal officieel kan downloaden? (Is wel een legale vraag toch).
hee l*llo, ga es online op icq
ik hoop dat ik um ook snel heb.
Verwijderd
EgoistOp donderdag 11 april 2002 23:18 schreef Hitpoint het volgende:
FF tussen door, Ik beantwoord geen warez requestsKheb er nu alweer 3 gehadt.
(geintje
Verwijderd
yep, is wel lache alleen niet echt effectief in MPOp donderdag 11 april 2002 23:36 schreef mazerati het volgende:
kan je ook met messen gooien??
Morgen vertel ik hier wel ff wat meer over. Ga nu

pompompom
/edit: de werkelijke downloadsnelheid is hoger hoor
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Verwijderd
Verwijderd
Waar spelen jullie dan? Bij mij laat hij nog steeds geen servers zien?Op vrijdag 12 april 2002 01:28 schreef triple--6 het volgende:
hij is wel kik hey, net ff potje meegedaan (deadmatch 2 teams van 9 man) enne tis dat ik moe ben anders ging ik de hele nacht door
[edit]
Of waar vind je IP's van servers.
best lache wapens en hij loopt zeer smooth op 1280x1024x32 met alles max.
nix kan er CS vervangenOp vrijdag 12 april 2002 01:40 schreef BzrK het volgende:
ik zie dit wel een beetje als vervanger voor cs. =] wordt keer tijd.....
Ik zit ook as we speak die Beta te loaden...Op vrijdag 12 april 2002 00:28 schreef RexomniuM het volgende:
Even over die BETA. Hij bestaat hoor. Hij is inderdaad 2 CD's en ik ben al bezig met die te downloaden.
Morgen vertel ik hier wel ff wat meer over. Ga nu
[afbeelding]
pompompom
/edit: de werkelijke downloadsnelheid is hoger hoor
Hopelijk ook nog zoiets als Singleplayer optie
Alles kan CS vervangen, zlefs Pacman, en een slechte kloon van Tetris is al velen malen beter dan CSOp vrijdag 12 april 2002 07:28 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
nix kan er CS vervangen
Verwijderd
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/04#04Op vrijdag 12 april 2002 00:28 schreef RexomniuM het volgende:
<font color=red>Beschouw jezelf bij deze gewaarschuwd.</font>
Iedereen zeurt alleen maar of hij hem wel/niet heeft.
Jammer mensen
Dit topic is gesloten.
![]()