help hdd tikt

Pagina: 1
Acties:

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-04 10:42
Mijn hardeschijf maakt van die tik geluiden (is net of ie vastloopt en zich reset en dan verder gaat). Bij spellen doet ie het gewoon weer alleen als spel gedaan is (UT of RTCW dan kraakt ie weer 1min en ;aadt ie de game weer) Maar ik heb hem gepartioneert en op die andere maakt ie niet die tik geluiden.
Als ik op c: scandisk run tik tik krk tik en op d: zelfde schijf doet ie het gewoon?
Moet ik nou formateren doet ie het dan gewoon ik wil namkelijk niet voor niets formateren. Of moet ik een proggie runnen ofzo?

Verwijderd

neem scandisk,

anders moet je kijken of je voeding wel toerijkend is, omdat is het alleen (zwaar) belast doet.

Anders gaat hij binnenkort wel dood :'(

• X-Mogwai
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 04-07-2025
Mijn omdat C: heel erg gefragmenteerd is ? (Is maar een gok hoor..) Bij mij deed ie dit ook, en ik heb inmiddels een andere.. dus goeie backups bijhouden !!

Verwijderd

misschien een draadje tegen je hd :P

|:(

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
nadat mijn laptop een keer gestuiterd was deed die harde schijf hetzelfde :'( , deze is dan ook kort daarna overleden :'( , ik zou zeggen: maak een goede backup en reserveer wat flappen voor een nieuwe.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• enermax
Hmm ze kunnen alle 3 wel:

Teveel c: fragmenteert
Draadje tegen hd : hele pc vol mee
en heb de pc pas ff op grond gezet met verhuizen. Duz kan ook dat ie rip is.

Laat jullie wel weten wat het is geweest en of ie het overleefd. lol. Alvast bedankt!

• enermax
Op woensdag 10 april 2002 18:58 schreef enermax het volgende:
Hmm ze kunnen alle 3 wel:

Teveel c: fragmenteert
Draadje tegen hd : hele pc vol mee
en heb de pc pas ff op grond gezet met verhuizen. Duz kan ook dat ie rip is.

Laat jullie wel weten wat het is geweest en of ie het overleefd. lol. Alvast bedankt!
GVD XP, ik heb vorige week gedefragmenteert en nou is ie alweer 95% niet fragmenteert!! Ik gebruik norton maar weer. Toch bedankt allemaal. Mzzlzz

• Ybox
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-12-2025
Dit is meestal een teken dat hij kapot gaat. maak backups

Verwijderd

mwa de meine doet het ook wel is.... gewoon slaan bij mij is het mijn kast die los zit.... hahahah zo duur is een schijf niet maarja wel zonde
Pagina: 1