Toon posts:

IBM thinkpad + win2k standbymode

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
kee, ik heb dus een IBM Thinkpad 380ED
Met de volgende specs:
166 MMX en 32 MB RAM 4GB HD.

Ik heb er win2000 op gezet (schone install). Alles goed en wel.

Maar als ik de laptop dichtklap dan zou de computer in een standbymodes moeten vallen.
Dat probeert hij wel maar er verschijnt een melding dat ie er mee bezig is. Het enige wat ik dan nog kan doen is de computer uit en weer aanzetten.
Geen porem dus. Hoe maak ik mijn computer wijs dat hij braaf in standby gaat en weer aanspringt als ik hem weer nodig heb.

Een ander probleem is dat wanneer ik de computer op een normale manier uit wil schakelen het beeld zwart wordt maar de controlelampjes blijven aan. Dus hij gaat niet zomaar uit zichzelf uit. Hier valt nog wel mee te leven. Want die Standby modes is lastig als je onderweg bent.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Als je alles, maar dan ook echt alles, behalve de system processes afsluit met de Task Manager krijg je dan nogsteeds dat vage gedoe als je in Standby modus probeert te gaan?

Heeft het trouwens wel gewerkt met een ander OS?

Verwijderd

Topicstarter
Met Win 95 (wat er standaard bijgeleverd was) en Win98 was er geen probleem.

Ik ga dat straks eens proberen in iedr geval. Mogelijk dat er een programma dwars zit. Hoewel er eigenlijk alleen maar standaard dingen zijn geinstalleerd.

btw ik heb win2k wel verteld bij de energiebeheer dat ie op een laptop woont.

• Wolfje666
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-12-2025

Wolfje666

Shooter fanatic

Ik heb ook een 380 met W2K Pro + SP2 erop en geen problemen.

Bij mijn cd was hij gepartitioneerd in 2-en, heb je daar toevallig 1 partitie van gemaakt?
Weet dat het onlogisch is, maar je weet maar nooit.

De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign