Breek je nek voorzichtig
Yep het hoort te werken met de standaard driversOp woensdag 10 april 2002 18:00 schreef The_PyroPath het volgende:
Ik weet dat A3D onder win2k niet mogelijk is maar nu vraag ik mij af, werkt het wel gewoon onder winXP?
Normaal moest je namelijk a3dapi.dll weghalen uit de half-life map en je kon a3dapi.dll gebruiken uit je system map en dan werkte het, maar a3dapi.dll bestaat niet meer onder de XP drivers, iemand een id?
Turn it off and on again.
Verwijderd
inderdaad martijnOp woensdag 10 april 2002 18:15 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
[..]
Yep het hoort te werken met de standaard drivers
misschien als je beetje droomt, het werkt dus echt niet, ik heb wel verhalen gehoord van mensen die het werkend kregen maar het merendeel dus niet.
en wie wil er nou in godsnaam HL of een HL mod onder winxp spelen, %@#$%@ OS vernaggeld je sensitivity en het is niet goed te krijgen, die patch helpt niet 100%, je denkt van wel totdat je terug gaat naar win98
en wie wil er nou in godsnaam HL of een HL mod onder winxp spelen, %@#$%@ OS vernaggeld je sensitivity en het is niet goed te krijgen, die patch helpt niet 100%, je denkt van wel totdat je terug gaat naar win98
Dit is natuurlijk ook weerpure onzin. Bij jou werkt het misschien niet nee, maar bij zat mensen zoals mij werkt het perfect. Ga maar eens een keer een kijkje nemen in spielerij en ga maar ff searchen ofzo. Dan zie je dat het bij genoeg mensen werkt. Er is ook allang een oplossing om dat zogenaamde sensetivity probleem op te lossen. Dus niets dromen ga zelf maar eens op zoek en je zult zien dat het makkelijk werkt!! Dus voordat je van die lekkere opmerkingen maakt denk eerst zelf ff na.Op donderdag 11 april 2002 08:56 schreef DNS666 het volgende:
misschien als je beetje droomt, het werkt dus echt niet, ik heb wel verhalen gehoord van mensen die het werkend kregen maar het merendeel dus niet.
superB
ok ik ben achterlijk en zowat iedereen die ik ken met een a3d kaartje + winxp ook, bij de meesten crashed ie binnen 10sec nadat je de game hebt gestart.Op donderdag 11 april 2002 09:23 schreef bl!kje het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk ook weerpure onzin. Bij jou werkt het misschien niet nee, maar bij zat mensen zoals mij werkt het perfect. Ga maar eens een keer een kijkje nemen in spielerij en ga maar ff searchen ofzo. Dan zie je dat het bij genoeg mensen werkt. Er is ook allang een oplossing om dat zogenaamde sensetivity probleem op te lossen. Dus niets dromen ga zelf maar eens op zoek en je zult zien dat het makkelijk werkt!! Dus voordat je van die lekkere opmerkingen maakt denk eerst zelf ff na.
hij werkt 10sec lang w00h00.
en die sens ja ik heb de fix gedraaid zoals vele andere.
winxp + sens fix = zuigen in counter-strike
win98 + oude sens = roelen in counter-strike.
geen wetenschappelijke onderbouwing maar verklaar jij anders wat het is.
Nou ik weet niet wat jullie aan de handhalend an met CS want met D:\Half-Life\hl.exe -32bpp -console -noforcemparms -noforcemaccel -game cstrike doet het het bij mij als een tiet, behalve de A3D dan, ik ga nog ff een ding proberen waarmee het gisteren leek te werken, als dat echt zo is dan laat ik dat ff weten.
Breek je nek voorzichtig
Pagina: 1