Mn zusje heeft vorig jaar in Juni een Sagem MC920 foontje bij de Blokker gekocht voor 200 guldens.
De laatste tijd zijn er nog al eens wat problemen mee:
- Hele dag opladen en na een uurtje al geen ontvangst meer
- Spontaan uitvallen
Ikke met dat pokkeding naar Blokker:
"Ja, sorry, wij zijn domme dozen(schuivers), we verkopen ze alleen, ga maar naar Libertel met je probleem"
Ikke naar Libertel bellen:
"Ja sorry, wij ondersteunen alleen ons netwerk en de SIM kaartjes, je moet bij de toestelfabrikant zijn"
Ikke naar Sagem bellen:
"Het is waarschijnlijk uw SIM kaart. Wat u het beste kunt doen is teruggaan naar de winkel en de SIM kaart laten testen.
Ook kan de batterij niet meer in orde zijn, daar zit echter maar een half jaar garantie op"
Ofwel: A -> B -> C -> A en dan nog een rondje
Vroeg ik aan mn zusje: "Hebben je vriendinnen toen ook niet zo'n ding gekocht?"
Ook allemaal al kapot, dus moet ik maar hopen dat de foonwinkel of de Expert of whatever bereid is om dat ding te testen
Iemand die zo kan zeggen wat dit is? Mijn eerste schot is die k*tbatterij, wat ik niet hoop. Als ik gelijk heb kan mn zusje nml net zo goed weer een andere kopen
De laatste tijd zijn er nog al eens wat problemen mee:
- Hele dag opladen en na een uurtje al geen ontvangst meer
- Spontaan uitvallen
Ikke met dat pokkeding naar Blokker:
"Ja, sorry, wij zijn domme dozen(schuivers), we verkopen ze alleen, ga maar naar Libertel met je probleem"
Ikke naar Libertel bellen:
"Ja sorry, wij ondersteunen alleen ons netwerk en de SIM kaartjes, je moet bij de toestelfabrikant zijn"
Ikke naar Sagem bellen:
"Het is waarschijnlijk uw SIM kaart. Wat u het beste kunt doen is teruggaan naar de winkel en de SIM kaart laten testen.
Ook kan de batterij niet meer in orde zijn, daar zit echter maar een half jaar garantie op"
Ofwel: A -> B -> C -> A en dan nog een rondje
Vroeg ik aan mn zusje: "Hebben je vriendinnen toen ook niet zo'n ding gekocht?"
Ook allemaal al kapot, dus moet ik maar hopen dat de foonwinkel of de Expert of whatever bereid is om dat ding te testen
Iemand die zo kan zeggen wat dit is? Mijn eerste schot is die k*tbatterij, wat ik niet hoop. Als ik gelijk heb kan mn zusje nml net zo goed weer een andere kopen