Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nokia Communicator 9000 + Internet via laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand ervaring met het tot stand brengen van een internet verbinding met deze telefoon, via externe toegang, hij zit dan aangesloten op mijn com port.

Er zat een diskette bij waar een inf bestandje op staat die installeer je als modem en dan staat hij in je externe toegang, maar als ik een verbinding wil opzetten dan geeft hij aan dat de modem niet reageert. Doe ik wat fout moet ik meer software hebben of kan het gewoon helemaal niet.

Ik heb al op de Nokia site gekeken maar daar kon ik ook niets vinden over dit onderwerp.

Ter informatie ik weet dat hij het wel stand alone doet, maar het moet via een laptop gaan werken.

Verwijderd

Topicstarter
Iemand??

-schopje-

Verwijderd

Topicstarter
Laatste schop

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:23

TdV

Ik heb er geen maar bij andere apparaten moet je in ieder geval zorgen dat de infraroodpoort op de gsm aan staat. Vervolgens moet je compoort van je laptop in het bios ook op infra rood zetten. De juiste drivers moeten in windows geinstalleerd worden voor de infra rood poort. Vervolgens die "modem-drivers" van de telefoon en dan maar bidden dat ie het doet... O ja, en sommige os-en werken niet zo goed met infra rood maar daar weet ik het fijne niet van. Suc6.

Verwijderd

En dan moet je nog infra-rood in windows instellen dat hij een virtuelle compoort pakt voor je GSM :9