Toon posts:

[paint shop pro] sucken mijn psp-graphics?

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Owke ik maak dus alles met psp (gebruik NOOIT photoshop) enne nu zeggen dus mensen dat mijn graphix apsoluut sucken zeg maar. Ik heb net een domein naam gekocht en ben bezig met de graphics daarvoor maar ik wil ff weten of ze dan niet echt superslecht zijn en of iemand mij tips kan geven

dit is de layout:

Afbeeldingslocatie: http://beekfriet.d2g.com/testlayout.gif

verder wil ik er nog wat "ijspegels" bovenop en ergens ook nog een apart vak voor logo en tekst. Ik wil dus ff met een simpel javascriptje maken dat als mensen over de ijspegels gaan met hun muis dat ze dan ergens anders de "tekst" zien die erbij hoort (bijv: "downloads") maar heeft iemand idee waar en wat en hoe? en weet iemand een mooie font (lettertype) dat ik kan gebruiken dat bij deze icey look past?

thanks in advance :P

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 17:11 schreef martijnjuh het volgende:
Owke ik maak dus alles met psp (gebruik NOOIT photoshop) enne nu zeggen dus mensen dat mijn graphix apsoluut sucken zeg maar. Ik heb net een domein naam gekocht en ben bezig met de graphics daarvoor maar ik wil ff weten of ze dan niet echt superslecht zijn en of iemand mij tips kan geven

dit is de layout:

[afbeelding]

verder wil ik er nog wat "ijspegels" bovenop en ergens ook nog een apart vak voor logo en tekst. Ik wil dus ff met een simpel javascriptje maken dat als mensen over de ijspegels gaan met hun muis dat ze dan ergens anders de "tekst" zien die erbij hoort (bijv: "downloads") maar heeft iemand idee waar en wat en hoe? en weet iemand een mooie font (lettertype) dat ik kan gebruiken dat bij deze icey look past?

thanks in advance :P
De image mapper :P. Je moe wel een beetje JS'en maar dat ka je vast wel: onmouseover en onmouseout...
Wat de font betreft ga naar www.flamingtext.com en gebruik ICY...

Verwijderd

Topicstarter
de watte? btw: je sig is kewl!

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 17:14 schreef martijnjuh het volgende:
de watte? btw: je sig is kewl!
View-->>Toolbars-->>Web toolbar aanvinken...
Dan op de web toolbar click je de 2de knop van links. Dan opent een window, maar de gebruiks aanwijzingen kun je in de help file vinden.

Oops ik bedoelde Frosty |:(
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2125171044 dus.

Verwijderd

Topicstarter
en waar vind ik die? (in paint shop pro???)

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-08 22:11

Booster

Superuser

Ik gok dat je em eerst moet downloaden :z
edit:
ohnee, is een standaard effect in PSP, nou dat moet toch te vinden zijn :?

En of jou graphics sucken, dat hangt nogal van de site af.
Als dit voor een cartoon-achtige site is dan keur ik het wel goed. Als het voor Advocatenbureau Ijspegel is dan eh, keur ik het af ben ik bang.

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Verwijderd

Topicstarter
hij staat er bij mij toch écht niet in...(versie 7.04 try and buy)

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

mja, niet echt de bedoeling om hier dit soort algemene vragen te stellen, het riekt toch naar ik heb dit en wie wil mij verder nog ff snel helpen, dat doen we dus niet.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.