Wie nieuwsgierig is naar hoe I-mode er nu echt uitziet: http://www.planet.nl/multimedia2/0,1674,101_1500_593772,00.html
Ik vind het persoonlijk best aardig
Ik vind het persoonlijk best aardig
Tijd van werken, tijd van rusten
Verwijderd
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Verwijderd
Maar i-mode heeft toch niet zo'n functie? Het zou mi alleen kunnen bij de volgende generatie i-mode toestellen, maar die komen pas volgend jaar uitOp donderdag 11 april 2002 09:41 schreef Fire69 het volgende:
gedownload net als op de nokia's misschien?
Verwijderd
Wat heeft GPRS te maken met 'mooier er uitzien'?Op donderdag 11 april 2002 11:34 schreef mmmuttley het volgende:
Ach zolang die shit op GPRS draait ziet het er volgens mij mooier uit dan het in werkelijk is...
ik denk dattie bedoeld dat het er wel mooi uit kan zien op een screenshot, maar dat GPRS in de praktijk zo traag is, dat alle moois in de "on-line experience" (Op donderdag 11 april 2002 19:01 schreef Blacksoul het volgende:
[..]
Wat heeft GPRS te maken met 'mooier er uitzien'?
Verwijderd
Er zitten inderdaad 2 spelletjes standaard. Of dat er 1 van is weet ik niet.Op donderdag 11 april 2002 09:33 schreef twan_kogels het volgende:
Dit riekt naar bedrogOf zit dit geval ingebouwd?
Verwijderd
Zo kun je het ook opvatten ja. Maar dat valt in de praktijk reuze mee. Pagina's laden vrij snelOp donderdag 11 april 2002 19:30 schreef Genoil het volgende:
[..]
ik denk dattie bedoeld dat het er wel mooi uit kan zien op een screenshot, maar dat GPRS in de praktijk zo traag is, dat alle moois in de "on-line experience" () verloren gaat
Verwijderd
Zijn daar al foto's van? (van die toshiba dus)Op donderdag 11 april 2002 23:32 schreef Bram het volgende:
Dit eerste i-mode toestel is trouwens een vet verouderd toestel. Je kunt hem elke dag opladen. Zoniet 2 keer per dag, als je er ook nog eens mee gaat bellen.
Dit toestel had nec waarschijnlijk nog ergens in een hoekje staan. Als ze er nou direct een vrij recent I-mode toestel hadden bijgedaan had ik misschien nog effe getwijfeld. Met meer kleuren en infrarood , zoals de nieuwste in Japan. Dit toestel gebruikte ze in Japan 2 jaar geleden.
De volgende gaat er al iets meer op lijken (toshiba)

www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.
Op donderdag 11 april 2002 23:43 schreef uibeltje het volgende:
[..]
Zijn daar al foto's van? (van die toshiba dus)
weinig tot niks..
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Nokia wacht waarschijnlijk op UMTS,... dit is 2000kbs ipv de lulllige 64 voor I-mode (draait op GPRS)....Op vrijdag 12 april 2002 16:32 schreef El.Greco het volgende:
Waarom gaat Nokia eigenlijk niet over? Is het te duur (ik kan het me niet voorstellen) of vertrouwen ze de techniek niet?
We weten natuurlijk nog niet of i-mode gaat aan slaan, mar ik ben bang dan Nokia de plank mis slaat hiermee.
Verwijderd
Dat klopt, maar wanneer is de introductie van UMTS? 2050?Op vrijdag 12 april 2002 16:37 schreef zkywalker het volgende:
[..]
Nokia wacht waarschijnlijk op UMTS,... dit is 2000kbs ipv de lulllige 64 voor I-mode (draait op GPRS)....
lijkt me een goede zet twerijl ericksson in allereil toestelletjes bouwt voor i-mode wacht Nokia op de grote klapper!!!
Verwijderd
geen idee, hopelijk snel,.. het nadeel van i-mode vind ikzelf de matige uitgeklede html, namelijk cHTML. Hierin kun je geen tabellen maken, er is maar een font, geen css e.d.Op vrijdag 12 april 2002 16:39 schreef El.Greco het volgende:
[..]
Dat klopt, maar wanneer is de introductie van UMTS? 2050?
In de tussentijd stappen mensen over op Ericsson en hebben ze een tijdje om te wennen aan de Ericsson (wat nu hét sterke punt van Nokia is)
Ben ik niet met je eens zkywalker. Ik hoorde de baas van kpn mobile laatst in B&W zeggen dat ze ook met nokia in gesprek zijn.Op vrijdag 12 april 2002 16:37 schreef zkywalker het volgende:
[..]
Nokia wacht waarschijnlijk op UMTS,... dit is 2000kbs ipv de lulllige 64 voor I-mode (draait op GPRS)....
lijkt me een goede zet twerijl ericksson in allereil toestelletjes bouwt voor i-mode wacht Nokia op de grote klapper!!!

Verwijderd