Ik probeer via een browser op een IIS4 server een spider script (cmd) op te starten. De bestanden die de spider moet indexeren staan op een ander file-system die gemapt is als een drive.
Nadat ik er achter kwam dat php exec niet onder IIS4 draait heb ik gezocht en ASPexec gevonden, geinstalleerd en nu kan ik het script starten en de output naar de browser sturen.
Alleen heeft de spider op deze manier gestart geen rechten om die share te komen en kan dus niets indexeren.
Ik heb in het script een "net use \\ipnummer\share wachtwoord /user:gebruiker" toegevoegd, maar dat geeft het volgende resultaat:
Ook als ik de taak schedule met AT of wincron krijgt hij geen toegang....
Mijn vraag is of ik dit op een andere manier voor elkaar kan krijgen, of dat ik het script de betreffende rechten kan geven?
NB: geen script request! meer een "duwtje in de goede richting"-request
Nadat ik er achter kwam dat php exec niet onder IIS4 draait heb ik gezocht en ASPexec gevonden, geinstalleerd en nu kan ik het script starten en de output naar de browser sturen.
Alleen heeft de spider op deze manier gestart geen rechten om die share te komen en kan dus niets indexeren.
Ik heb in het script een "net use \\ipnummer\share wachtwoord /user:gebruiker" toegevoegd, maar dat geeft het volgende resultaat:
Ik heb een lokale user op de server aangemaakt met dezelfde user/pw combinatie als de share en NT Authentication op de pagina toegevoegd... zelfde probleem, ook als ik als admin op de pagina inlog....C:\WINNT\system32>net use \\ipnummer\share wachtwoord /user:gebruiker
System error 1312 has occurred.
A specified logon session does not exist. It may already have been terminated.
Ook als ik de taak schedule met AT of wincron krijgt hij geen toegang....
Mijn vraag is of ik dit op een andere manier voor elkaar kan krijgen, of dat ik het script de betreffende rechten kan geven?
NB: geen script request! meer een "duwtje in de goede richting"-request