[chello] oude aanbieding geldt nog steeds?

Pagina: 1
Acties:

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Ja, leuk dat chello altijd van die aanbiedingen heeft :) , maar de enige is leuker als de ander. Eerst was 't altijd een webcam, nu is het een headset. Maar er is ook een wat onbekendere aanbieding geweest over een 4.1 surroundset van Labtec. En raad eens.... Die zou ik nou wel willen hebben. Helaas kan ik niets op de site vinden van chello.

Ofterwijl: kun je kiezen wat je wilt, of kun je dus alleen voor de huidige aanbieding gaan, in dit geval het voor mij althans nutteloze headsetje ??

Hier de aanbieding van de 4.1-set :)
De Formule I wagens razen je voorbij. Terwijl je nog maar een paar minuten geleden Miles Davis in je kamer had. En zijn dat zombies, daar achter die deur? Voor bloedstollende games, meeslepende films en swingende videos kom jij voortaan niet meer achter de computer vandaan. En waarom zou je ook? Met chello heb je alles in huis om ongestoord te genieten. Want als nieuwe chello-abonnee geniet je niet alleen van sneller internet via de kabel, maar nu ook van levensechte surround sound!

Als nieuwe abonnee krijg jij namelijk een vijfdelig geluidssysteem van Labtec: vier compacte satellietluidsprekers en een krachtige subwoofer voor de lage tonen. En als klap op de vuurpijl geven we je bovendien een fikse korting op de eenmalige aansluitingskosten (geen 90,30 maar 44,92) en een gratis ethernetkaart. Internet zal nooit meer hetzelfde klinken.

En dat is niet het enige waar je als nieuwe chello-abonnee aan zult moeten wennen. Want wat dacht je van nooit meer inbellen? Met chello ben je dag en nacht on-line. En wachten is er ook niet meer bij, want downloaden, uploaden en surfen doe je met chello in een handomdraai. En dat allemaal voor een vast bedrag per maand
( 45,36), dus zeg maar dag tegen torenhoge telefoonrekeningen.

Laat je verrassen! Neem nú een abonnement op chello. Aanmelden is zo gebeurd. Vul het inschrijfformulier in, en er wordt zo snel mogelijk een afspraak met je gemaakt voor de installatie. Daarna krijg je het Labtec geluidssysteem zo snel mogelijk thuisgestuurd.

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:41
dat wordt ut nutteloze headsetje vrees ik

je moet die mannen gewoon bellen en vragen wat er mogelijk is
wij zouden eigenlijk een nutteloze webcam krijgen, hebben gevraagd of er niks anders was, kregen toen 3 maanden voor half geld

Tijd van werken, tijd van rusten

• inquestos
  • Nu online
Op woensdag 10 april 2002 16:49 schreef Driek het volgende:
dat wordt ut nutteloze headsetje vrees ik

je moet die mannen gewoon bellen en vragen wat er mogelijk is
wij zouden eigenlijk een nutteloze webcam krijgen, hebben gevraagd of er niks anders was, kregen toen 3 maanden voor half geld
3 maanden voor half geld?? :?

Dus: 3 × 45 × 0,5= 67,5 euro !!

Das te mooi om waar te zijn, niet? Ze zeggen dat zo'n speakersset 45 euro kost... ??

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Tja, je kunt niet zomaar kiezen welke aanbieding...
De aanbieding die nu geldt of actueel was toen jij Chello nam, geldt voor jou, wat d8 jij dan ?

• inquestos
  • Nu online
Op woensdag 10 april 2002 16:57 schreef KillerAce_NL het volgende:
Tja, je kunt niet zomaar kiezen welke aanbieding...
De aanbieding die nu geldt of actueel was toen jij Chello nam, geldt voor jou, wat d8 jij dan ?
Ik dacht, ach ze zullen er wel niet zo moeilijk om doen, ze zullen toch nog wel een magazijntje webcams/speakersetjes hebben liggen...

Niet dus ? ;( :?

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

headsetje bevalt prima btw.. ;)

Wees consequent, maar niet altijd

• inquestos
  • Nu online
Op woensdag 10 april 2002 17:49 schreef Ook het volgende:
headsetje bevalt prima btw.. ;)
Ja, maar ik heb 'r al eentje besteld, en helaas geen fatsoenlijke speakers voor m'n soundblaster. :)

• nimm2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-04 22:24

nimm2

.

Op woensdag 10 april 2002 17:03 schreef inquestos het volgende:

[..]

Ik dacht, ach ze zullen er wel niet zo moeilijk om doen, ze zullen toch nog wel een magazijntje webcams/speakersetjes hebben liggen...

Niet dus ? ;( :?
ik heb twee weken geleden nog een chello webcam gekregen van chello, na lang aandringen. ik raad je aan VEEL contact met ze op te nemen. E-mail werkt prima.
Pagina: 1