Toon posts:

IRC ban op #ocm

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben schuldig dat is een feit. Ik deed een flood en werd gebanned door DarkLord. Nou oke ik hoor daarvoor op de vingers getikt te worden. Maar het kwam neer op een ban. En daar keek DarkLord niet meer naar om. Toen hij dus wegging kon ik niets meer vragen omtrent de ban. Dus ging ik aan Cornholio vragen of ie de ban kon opheffen. Nou daar had hij totaal geen zin en liet ook niet blijken dat hij ook maar de moeite wou nemen om te kijken waar het over ging. Nou ik zei dus dat ik dat machtsmisbruik vond. En dat vond hij weer genoeg om de ban te verlengen tot MORGENavond. Nou toen dacht ik dit is gewoon echt machtsmisbruik.

Ik zou graag advies willen over dit probleem want ik wil graag weer op #ocm. Ik ben natuurlijk bereid om me te gedragen, maar goed dat liet ik al meteen blijken. Ik vind dat ik een stomme fout heb gemaakt maar dat ik wel onrechtvaardig ben behandeld.

Alvast bedankt.

Orion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de discussie lijkt me makkelijker dat deze in LA staat :)

Vraagje: wat verwacht je van de moderators? Volgens mij is IRC kanaal #ocm iets heel anders dat Gathering of Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Dat is gewoon Cornholio zijn goedrecht. Volgens mij was Darklord zn ban trouwens een automatische actie van zijn script/client. En het lijkt me dat jij je kansen alleen maar met zo'n topic verlaagd, in ieder geval acht ik de kans klein dat veel mensen op #OCM je nog serieus zullen nemen na dit topic.
Was het trouwens een 'echte flood' of was het een uit de hand gelopen paste?

Verder wou ik nog even een oud spreekwoord aanhalen: "IRC is a privillege, not a right."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 09:36

Corn

Raar jongetje

Wat een onzin zeg, ik weet HEEL goed waar het om ging. Waarschijnlijk beter dan jijzelf. Je bent gebanned vanwege aanhoudend kinderachtig gedrag. En als je zo blijft gedragen hoef je wat mij betreft helemaal niet meer terug te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 17:02 schreef Cornholio2001 het volgende:
Wat een onzin zeg, ik weet HEEL goed waar het om ging. Waarschijnlijk beter dan jijzelf. Je bent gebanned vanwege aanhoudend kinderachtig gedrag. En als je zo blijft gedragen hoef je wat mij betreft helemaal niet meer terug te komen
Ik ben niet zo heel actief op #OCM, maar als ik er ben dan klopt het idd wel wat Corn zegt. Die ban is dus niet zo HEEL gek/onverwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Op woensdag 10 april 2002 16:58 schreef ItSnows het volgende:
Vraagje: wat verwacht je van de moderators? Volgens mij is IRC kanaal #ocm iets heel anders dat Gathering of Tweakers.
Mwoa, Phreak zwaait zowel op #OCM als OCM de scepter. Het speelt zich gewoon af op de IRC server van Tweakers.net. Of de crew zich ermee _wil_ bemoeien is een ander iets, ik zou ze (lees: jullie) groot gelijk geven als ze (jullie )zeggen "regel dat maar mooi zelf, dat houden we gescheiden".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IRC in LA ? Volgens mij kan je beter een mailtje sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 17:07 schreef m-m het volgende:

[..]

Mwoa, Phreak zwaait zowel op #OCM als OCM de scepter. Het speelt zich gewoon af op de IRC server van Tweakers.net. Of de crew zich ermee _wil_ bemoeien is een ander iets, ik zou ze (lees: jullie) groot gelijk geven als ze (jullie )zeggen "regel dat maar mooi zelf, dat houden we gescheiden".
Sorry, maar de Phreak op #ocm en de Phreak op Got zul je dus als gescheiden personen moeten zien. Dat kan zelfs zover gaan dat hij 2 verschillende meningen kan hebben (om het helemaal moeilijk te maken >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:52
Zo is het gegaan:
[16:11] * Orion is goed
[16:11] [gewoon_Oxigun] noem em voortaan gewoon ori dan gata het omlaag
[16:11] [Orion] dat is dus ook erg negatief
[16:11] [SiQDiZ] lekker subtiel :+
[16:11] [Plato] Goed idee...
[16:11] [Orion] hehe
[16:12] [gewoon_Oxigun] flooden gaat ook omhoog he ori
[16:12] * Orion heerst over de anderen
[16:12] [Orion] oei
[16:12] [Plato] Bij vijf keer werd je gekicked, toch?
[16:12] [Orion] 5 keer
[16:12] [Orion] ff testen
[16:12] * Orion is goed
[16:12] *** DarkLord[0540] sets mode to: +b *!*iam@*.home.com
[16:12] *** Orion has been kicked by DarkLord[0540] (CTCP flooder)
Mja even een ban is leuk maar dit hoeft geen dag te duren ofzo.
Ik weet dat Orion soms wat minder plezant kan zijn in het channel maar goed hier leert hij ook wel van. Hij heeft nu een ban van een uur gehad, ik unban hem weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Het is maar waar je een topic voor opent :{

IRC is geen super officiele tent met policy teksten enzo .. en die ban is IMHO morgen al verdwenen, zo hard staan die dingen ook weer niet vastgegrift in de ircd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 15:51

JvS

Ik heb hem zelf ook

"regel dat maar mooi zelf, dat houden we gescheiden".
Op LA handelen we forumzaken af. Op IRC kan je gewoon met private messages werken of mailen ofzo...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Je ban is nu dus weggehaald door Phreak :)
Maar ik wil toch wel graag weten, waarom je die actie überhaupt uitvoerde, je had ook wel kunnen verwachten dat daar gevolgen aan zouden kleven.
Op woensdag 10 april 2002 17:13 schreef JvS het volgende:

[..]

Op LA handelen we forumzaken af. Op IRC kan je gewoon met private messages werken of mailen ofzo...
Met die aanpak ben ik het dan ook helemaal eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
  • Laatst online: 16:52
Op woensdag 10 april 2002 17:13 schreef m-m het volgende:
Je ban is nu dus weggehaald door Phreak :)
Maar ik wil toch wel graag weten, waarom je die actie überhaupt uitvoerde, je had ook wel kunnen verwachten dat daar gevolgen aan zouden kleven.
Staat in de quote, hij ging testen hoe vaak hij kon flooden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Op woensdag 10 april 2002 17:15 schreef Phreak het volgende:

[..]

Staat in de quote, hij ging testen hoe vaak hij kon flooden.
ik zie het, daar heb ik keihard overheen gelezen sowwy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 15:51

JvS

Ik heb hem zelf ook

handig,

deze had ik net al willen sluiten, moet ik wel de goede knop inrammen |:(.

Afgehandeld en dicht dus :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.