Ik ben schuldig dat is een feit. Ik deed een flood en werd gebanned door DarkLord. Nou oke ik hoor daarvoor op de vingers getikt te worden. Maar het kwam neer op een ban. En daar keek DarkLord niet meer naar om. Toen hij dus wegging kon ik niets meer vragen omtrent de ban. Dus ging ik aan Cornholio vragen of ie de ban kon opheffen. Nou daar had hij totaal geen zin en liet ook niet blijken dat hij ook maar de moeite wou nemen om te kijken waar het over ging. Nou ik zei dus dat ik dat machtsmisbruik vond. En dat vond hij weer genoeg om de ban te verlengen tot MORGENavond. Nou toen dacht ik dit is gewoon echt machtsmisbruik.
Ik zou graag advies willen over dit probleem want ik wil graag weer op #ocm. Ik ben natuurlijk bereid om me te gedragen, maar goed dat liet ik al meteen blijken. Ik vind dat ik een stomme fout heb gemaakt maar dat ik wel onrechtvaardig ben behandeld.
Alvast bedankt.
Orion
Ik zou graag advies willen over dit probleem want ik wil graag weer op #ocm. Ik ben natuurlijk bereid om me te gedragen, maar goed dat liet ik al meteen blijken. Ik vind dat ik een stomme fout heb gemaakt maar dat ik wel onrechtvaardig ben behandeld.
Alvast bedankt.
Orion