Toon posts:

celeron 400 hoe warm ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
he hallo

ik heb een celeron 400 op 540 lopen (2.00v)

pga370

als ik een tijdje unreal gespeeld heb dan wordt hij een graad of 49

nou vroeg ik mij eigen af of ik hem nu langer tyd op deze temp kan laten lopen of mag hy nog warmer worden ? want ik wil nog naar 600mhz

met de stadaard cooler wordt hij wel 56 graden(die heb ik er uit geflikkerd en vervangen door een andere cpu cooler)
En ik heb een extra 80x80 fan voorin mijn case gebouwd.

In mijn enthousiasme heb ik ook een 120 X 120 fan gekocht maar toen ik thuis was vroeg ik mij eigen af of het wel zo verstandig was om die op mijn moederboord aan te sluiten.
want dat ding is 4w 0.32 A

Ik heb op mijn moederboard (Soyo sy -6ba + III )wil een aansluiting voor een powerfan maar er staat niet in de handleiding hoeveel watt die mag zijn.

iemand enig idee ?

Ik heb nog een vraagje over agp

Ik heb een vodoo 3500 er in hangen en de snelheid van de agp staat nu op 90mhz ik kan hem ook op 60 mhz zetten Op allebei de snelheden werkt hij goed.

gewoon op 90 Mhz laten staan ?

tips op mijn systeem nog sneller te maken zijn welkom.(ja met celeron 400)

bvd

godzilla

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Ik heb ook een celeron 400 op 500 pruttelen, die wordt alleen niet warmer dan 40 graden met orig. koeler + 80*80 fan voorin. BTW, wat heb je allemaal gedaan om hem op die snelh. te laten lopen?

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Verwijderd

hmm, de mijne post alleen op 600, verder kom ik niet :( :(
op 500 draait hij superstabiel

Verwijderd

Topicstarter
niets byzonders cpu clock op 90 mhz gezet
ook 75 78 81 83 geprobeerd werkt niet volgens mijn doet harde schijf opstandig dan.
hardeschijf op mode 4 gezet hielp niet
voltage gewoon op 2 v laten staan

mzl

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 21 september 2000 22:57 schreef EdgiX het volgende:
hmm, de mijne post alleen op 600, verder kom ik niet :( :(
op 500 draait hij superstabiel[/quote]hehe hoe warm wordt ie bij jouw ?

mzllllll

Verwijderd

Mijn celeron 400 loopt op 500, superstabiel overigens. En die wordt niet hoger als 30 graden, met een originele koeler en een 80*80 fan aan de achterkant. Dus ik dacht dat dat niet echt slecht was eigenlijk. :)

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Mijn Celly 400 blijft op 500 ook met gemak onder de 30 graden C, zelfs zonder koeling loopt hij er stabiel op (zonder actieve koeling dus), per ongeluk eens uitgevonden toen ik de koeler nog niet had bevestigd en hij van de videokaart af was gevallen. Hij draaide toen al een week stabiel!

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Ik heb geen flauw id hoe warm me processor word.. mijn kast temp. is nooit hoger dan kamertemperatuur, zo'n 20 graden dus
ik heb trouwens alle voltages geprobeerd
Pagina: 1