he hallo
ik heb een celeron 400 op 540 lopen (2.00v)
pga370
als ik een tijdje unreal gespeeld heb dan wordt hij een graad of 49
nou vroeg ik mij eigen af of ik hem nu langer tyd op deze temp kan laten lopen of mag hy nog warmer worden ? want ik wil nog naar 600mhz
met de stadaard cooler wordt hij wel 56 graden(die heb ik er uit geflikkerd en vervangen door een andere cpu cooler)
En ik heb een extra 80x80 fan voorin mijn case gebouwd.
In mijn enthousiasme heb ik ook een 120 X 120 fan gekocht maar toen ik thuis was vroeg ik mij eigen af of het wel zo verstandig was om die op mijn moederboord aan te sluiten.
want dat ding is 4w 0.32 A
Ik heb op mijn moederboard (Soyo sy -6ba + III )wil een aansluiting voor een powerfan maar er staat niet in de handleiding hoeveel watt die mag zijn.
iemand enig idee ?
Ik heb nog een vraagje over agp
Ik heb een vodoo 3500 er in hangen en de snelheid van de agp staat nu op 90mhz ik kan hem ook op 60 mhz zetten Op allebei de snelheden werkt hij goed.
gewoon op 90 Mhz laten staan ?
tips op mijn systeem nog sneller te maken zijn welkom.(ja met celeron 400)
bvd
godzilla
ik heb een celeron 400 op 540 lopen (2.00v)
pga370
als ik een tijdje unreal gespeeld heb dan wordt hij een graad of 49
nou vroeg ik mij eigen af of ik hem nu langer tyd op deze temp kan laten lopen of mag hy nog warmer worden ? want ik wil nog naar 600mhz
met de stadaard cooler wordt hij wel 56 graden(die heb ik er uit geflikkerd en vervangen door een andere cpu cooler)
En ik heb een extra 80x80 fan voorin mijn case gebouwd.
In mijn enthousiasme heb ik ook een 120 X 120 fan gekocht maar toen ik thuis was vroeg ik mij eigen af of het wel zo verstandig was om die op mijn moederboord aan te sluiten.
want dat ding is 4w 0.32 A
Ik heb op mijn moederboard (Soyo sy -6ba + III )wil een aansluiting voor een powerfan maar er staat niet in de handleiding hoeveel watt die mag zijn.
iemand enig idee ?
Ik heb nog een vraagje over agp
Ik heb een vodoo 3500 er in hangen en de snelheid van de agp staat nu op 90mhz ik kan hem ook op 60 mhz zetten Op allebei de snelheden werkt hij goed.
gewoon op 90 Mhz laten staan ?
tips op mijn systeem nog sneller te maken zijn welkom.(ja met celeron 400)
bvd
godzilla