Processor Terminator

Pagina: 1
Acties:

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:22
Voor een Dual processor server ben ik op zoek naar een terminator voor Socket 370 omdat de 2de CPU er uit is gehaald voor andere doeleinden. Zonder deze terminator doet het beestje het helemaal niet meer.

Wie weet waar ik nog een winkel kan vinden die deze spullen verkoopt?

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 09:18
Gelukkig ben je ook lekker duidelijk, en vertel je ook om wat voor server / moederbord het gaat :)

M.a.w. Geef eens een beetje meer info.. Dat werkt iets makkelijker..

(Oh, en dit hoort eigenlijk in PMG!)

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 15:55

Jaymz

Keep on moving !

HA =>> PMG :)

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
ik zou eens een mailtje sturen naar je mobo fabrikant

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• tiguan
Moet je daarvoor weten wat voor moederbord er in zit? Een terminator is een terminator toch?

De server is van Dell en ik heb Dell hierover ook al gebeld, maar zij leveren een terminator uitsluitend i.c.m. een processor. En die hebben we nou juist niet nodig.

Als het enigszins helpt, het is een Dell PowerEdge 1550. Ik heb geen idee wat voor moederbord er in zit.

• tiguan
schop :P

Verwijderd

Je zou natuurlijk ook in vraag en aanbod een verzoekje neer kunnen zetten......
Wat je vraagt is bepaald niet alledaags, en de kans dat iemand het "op de plank heeft liggen" dus niet bijster groot. Je zal geduld en geluk moeten hebben.

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Een tweede processor is misschien makkelijker te vinden...

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
hey wat vreemd, ik heb net een tiger 100 gekocht, en daar zat 1 proc in, maar geen terminator, en die doet het gewoon. Zal wel verschillen per mobo ofzo.

specs

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:45
Op zaterdag 13 april 2002 20:17 schreef gladiool het volgende:
hey wat vreemd, ik heb net een tiger 100 gekocht, en daar zat 1 proc in, maar geen terminator, en die doet het gewoon. Zal wel verschillen per mobo ofzo.
Ik heb nog zo'n ding liggen op de zaak
is een slot 1 bedenk ik me net ...

Je kunt Intel ook eens bellen voor zo'n ding
Dell gebruikt meestal Intel borden (na een kleine modificatie)

anders wil ik ht plankje wel ruilen tegen een S370 :P

Repareren doe je zo.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Op zaterdag 13 april 2002 20:17 schreef gladiool het volgende:
Alle Asus Dual Intel plankjes met een VIA chipset (CUV4X-DLS, CUV266-D, etc) worden ook met zo'n terminator geleverd. Maar het hoeft inderdaad niet op alle Dual plankjes voorkomen :)

Wannapuf, waarom bestel je niet gewoon terminator + CPU van Dell, dan kun je een leuk S370 mobootje voor jezelf bestellen of anders verkoop je die CPU gewoon door >:) Serieus: ik verwacht echt niet dat je makkelijk aan zo'n tweedehands terminator kan komen :{

• Gabriel-LG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 21:41
Ik zag laatst zo'n ding liggen bij een lokale computer boer bij mijn ouders (in de etalge, op een slotconverter geprikt)

• tiguan
Sorry dat ik wat laat terugkom op dit topic. Bedankt voor alle reacties. Het lijkt me inderdaad het beste om een extra CPU te kopen, is toch weer altijd handig bij nader inzien. Baas heeft maar mooi pech gehad in dit geval :)
Wannapuf, waarom bestel je niet gewoon terminator + CPU van Dell, dan kun je een leuk S370 mobootje voor jezelf bestellen.
Hmm, ik heb niet echt een 3e computer nodig hiero.
Pagina: 1