• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-03 14:47
Yoz! Ik wil een Fuji 2800Z bestellen in Duitsland bij http://www.photoshoppingcenter.de

Stuk goedkoper niet waar? Maar ik vraag me af of ik tegen hoge extra kosten op loop, ze zeggen dat het max 25€ extra kan kosten in buitenland.. wat zijn sowieso jullie ervaringen om in het buiteland te bestellen, en waarom zou ik het WEL of NIET doen ??

Ik kan helaas niet zelf naar Duitsland, woon in Zeeland (4 uur rijden is geen optie, laat staan dat ik rijbewijs heb :))

Sowieso, doe ik goed aan deze cam? wat zijn de nadelen?

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 00:20

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Persoonlijk zou ik het doen. Stel je voor je hemt problemen met je camera en je moet met ze gaan bellen/mailen? In het duits jah! Mij niet gezien.

Ik heb een camera gekocht bij www.webvoordelig.nl
Ik heb het niet echt op bedrijfjes die met hele lage prijzen aankomen, krijg ik een beetje een raar idee bij.

Whatever.

• Makkelijk
dit schijnen in duitsland normale prijzen te zijn
je bedoeld trouwens

Persoonlijk zou ik het niet doen

Wat is de kans op problemen??
ik weet eignk niks over schade bij digicams, komt het vaak voor? Als de kans maar 10% is in 2 jaar dat ik er mee doe ofzo dan boeit het niet zo dan neem ik dat risisco wel op 30€ kosten om heen en weer te sturen ofzow

ps.. taalbarrieres? daar kom je wel omheen, ze kunnen vast wel engels hoor :)

Verwijderd

Het prijsverschil van digitale camera's tussen .nl en .de is zo groot dat het zeker de moeite loont daar te bestellen. Ik heb op 't moment nog een bestelling lopen bij het photoshoppingcenter, en je wordt heel duidelijk op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Heb wel uitgezocht of 't een beetje betrouwbare zaak was middels de shopsurvey.
Ik had ervoor gekozen vooruit te betalen, omdat rembours uit het buitenland nogal duur wordt door de postwisselkosten. (€ 24 bovenop het aangegeven remboursbedrag voor de PTT)

• Makkelijk
kijk dat is nou handig om te weten.. thanx

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 18:41 schreef Rednasius het volgende:
Het prijsverschil van digitale camera's tussen .nl en .de is zo groot dat het zeker de moeite loont daar te bestellen. Ik heb op 't moment nog een bestelling lopen bij het photoshoppingcenter, en je wordt heel duidelijk op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Heb wel uitgezocht of 't een beetje betrouwbare zaak was middels de shopsurvey.
Ik had ervoor gekozen vooruit te betalen, omdat rembours uit het buitenland nogal duur wordt door de postwisselkosten. (€ 24 bovenop het aangegeven remboursbedrag voor de PTT)
Als je van tevoren betaalt heb je die kosten niet ??
Hoe lang heeft het geduurd totdat jij je bestelling hebt ontvangen ?

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-03 19:57
Op woensdag 08 mei 2002 19:35 schreef timyo het volgende:

[..]

Als je van tevoren betaalt heb je die kosten niet ??
Hoe lang heeft het geduurd totdat jij je bestelling hebt ontvangen ?
Als je van te voren betaald heb je die kosten niet, geld alleen voor rembourszendingen.
Pagina: 1