gamers microfoon

Pagina: 1
Acties:

• baskabas
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-04 12:26
Na het lezen van het topic gamers koptelefoon was ik benieuwd wat nu de ideale gamers microfoon is... dit omdat ik natuurlijk wel wil genieten van mijn 5.1 speakers tijdens het gamen thuis... (en op een LAN party neem ik uiteraard gewoon mijn headsetje mee...)

In het topic hebben ze het oa over Sennheiser, Labtec en Plantronics.

Na het bekijken van de diverse sites viel me vooral deze mic op:
Plantronics .Audio 10
Afbeeldingslocatie: http://www.plantronics.com/images/product/product_large/dotaudio10l.jpg
(Ik kan alleen niet vinden waar dit ding te koop is...)

Edit: Dus, Wat is de ideale microfoon voor BattleCom ed.?

• GuuZ
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-08-2021

GuuZ

is liev

wat wil je nou van ons horen?

DFI Lanparty NFII Ultra B | AMD XP-M 2400+ | 2x Twinmos 512MB PC3200 | Sapphire Radeon 9800 Pro
Hitachi Deskstar 160GB S-ATA 8MB | NEC ND-3540

• baskabas
Zie edit... het moet dus een microfoon zijn die iig maar naar één richting "luistert", want ik wordt helemaal gek van de bijgeluiden die dat brakke mic-je, dat bij mijn Audigy zit, produceerd...

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:50
Lijkt mij dat je met speakers aan nooit goed met medespelers zal kunnen praten, want die horen het geluid van jouw spel en waarschijnlijk zelfs wat ze zelf zeggen!
Lekker irri is dat, gebruik gewoon een headset als je Battlecom of RogerWilco gebruikt man! |:(

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

• baskabas
Op woensdag 10 april 2002 16:39 schreef Exar_Kunn het volgende:
Lijkt mij dat je met speakers aan nooit goed met medespelers zal kunnen praten, want die horen het geluid van jouw spel en waarschijnlijk zelfs wat ze zelf zeggen!
Lekker irri is dat, gebruik gewoon een headset als je Battlecom of RogerWilco gebruikt man! |:(
Komop man... er zijn toch wel microfoons die 1 richting op "luisteren"? :?
In de omschrijving van die Plantronics mic staat iig dat die dat wel doet...