Welk bedrag zal ik moeten betalen ?

Pagina: 1
Acties:

• GerriT
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08 09:33

GerriT

Dusss......

Topicstarter
Holla,

Ik heb voor mijn neefje een aantal onderdelen besteld bij " Salland Automatisering" om voor hem een nieuwe PC te bouwen.

Nu, toen ik alles bestelde op 28 maart kwam ik op een totaal bedrag van zo'n dikke 700 Euro.
Gisteren kreeg ik een mailtje van ze binnen dat alles binnen is en ik het kan komen afhalen (ga ik zaterdag doen), maar nu kijk ik op hun site en blijkt dat ik voor dezelfde onderdelen nu iets meer dan 600 Euro betaal.

Dat vind ik nogal een verschil....

Wat denken jullie dat het nu zal worden, moet ik de oude of de nieuwe prijs betalen :?
Op hun site staat dat de prijs geld op het moment van bestelling :( Maar 100 Euro vind ik toch wel absurt veel...

Verwijderd

Tja, je bent op 28 maart die prijs overeengekomen. [punt]

Wat heb je besteld dan?

Verwijderd

Denk dat je de *** bent. Je bent een koopovereenkomst aangegaan op die dag. Dus zal je ook de prijs moeten betalen van die dag, maar aangezien het om €100 gaat kan je denk ik het beste even bellen, en een gulden middenweg proberen te bereiken.

• GerriT

GerriT

Dusss......

Topicstarter
Ik heb besteld:

- ECS K7S5A
- Athlon XP 1700+
- Coolertje
- 256 Mb DDR
- Maxtor 40 Gb 7200 RPM
- Hercules 8500 LE
- En een kast

En het is voor mijn neefje van 16, dus 100 Euro is behoorlijk veel voor zo'n mannetje

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Heb ik je toch ook al verteld ;) Waarschijnlijk moet je het volledige bedrag betalen omdat je mailtje als koopovereenkomst kan worden gezien. Misschien zijn ze wel voor rede vatbaar en krijg je korting, maar ik denk niet dat ze 600 pleuro gaan rekenen.

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op woensdag 10 april 2002 16:14 schreef Just_Johnny het volgende:
Heb ik je toch ook al verteld ;) Waarschijnlijk moet je het volledige bedrag betalen omdat je mailtje als koopovereenkomst kan worden gezien. Misschien zijn ze wel voor rede vatbaar en krijg je korting, maar ik denk niet dat ze 600 pleuro gaan rekenen.
ze zullen er dan iig geen verlies op maken, en aangezien de levering dan niet echt snel gaat, klopt er van hun kant iets niet, lijkt me :?

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Op woensdag 10 april 2002 16:14 schreef Just_Johnny het volgende:
zou idd kunnen, maar ze hoeven natuurlijk geen korting te geven.

Verwijderd

imho kun je wel ff gaan onderhandelen ja.
toch twee weekjes op je spullen moeten wachten

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

annuleren anders?

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

Als je iets op papier hebt waar zowel de prijs als een vermoedelijk leveringtijd op staan dan kun je daar mogelijk nog wel wat mee. Als de levertijd behoorlijk is overschreden zou je ze daar mee voor het blok kunnen stellen.

• LG_Greenman
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-08 08:09
gewoon annuleren en je neefje nu laten bestellen ? :)

HX45/300w/Epox 8KHA+/XP1800@1620/768mb@2x143mhz Apacer/17"@Asus V6600 GF1/17"@ S3trio64V/SB1024 Live player/Kingston 110TX/20gig@7200rpm Maxtor/40gig@5400rpm Maxtor/27gig@5400 WD/JustCool CPUcooler/2x120mm en 3x80mm casefans/Plextor 40x/DVDR4x

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
je hebt dan wel op 28maart besteld maar je hebt toen helemaal NIKS gekregen omdat zij het niet op voorraad hadden.. (een beetje hun 'fout') lijkt me dan wel redelijk dat ze het nu verkopen aan jou voor de huidige prijs

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:36
het hangt er toch vanaf wanneer je het product hebt besteld :?

Verwijderd

Overeenkomst is overeenkomst. Punt uit. Je hebt ze besteld en daarmee ook gekocht. Niets aan te doen zo is het leven.

Als een winkel je tegemoet komt is op kosten van de hun. Maar normaal gesproken hoef je er niet op te rekenen.

• GerriT

GerriT

Dusss......

Topicstarter
NEE, dit geloof je niet !!! :( :( :(

Die site van Salland zuigt gewoon zwaar :(

Het totaal bedrag wat onderaan staat van je winkelwagentje klopt gewoon voor geen meter |:(

Als ik alle onderdelen afzonderlijk optel met mijn rekenmachine kom ik ook op 700 Euro |:(

Bedragen kloppen dus wel, alleen die optelling van hun klopt voor geen meter op de site :(

• Chandler479
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-10-2019

Chandler479

*iBlink

wat ik had gedaan is die bestelling anuleren, dan opnieuw bestellen via de website

thunderstruck

Verwijderd

Salland is idd traag met leveren. Dat is erg jammer. Een week of 2 kan veel geld schelen in de huidige markt.

Het had ook andersom gekund .. als RAM was gestegen had je het voor de oude prijs moeten krijgen.

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Op woensdag 10 april 2002 17:50 schreef GerriT het volgende:
NEE, dit geloof je niet !!! :( :( :(

Die site van Salland zuigt gewoon zwaar :(

Het totaal bedrag wat onderaan staat van je winkelwagentje klopt gewoon voor geen meter |:(

Als ik alle onderdelen afzonderlijk optel met mijn rekenmachine kom ik ook op 700 Euro |:(

Bedragen kloppen dus wel, alleen die optelling van hun klopt voor geen meter op de site :(
Prutser, zit je je druk te maken om niks ;) Toch zou ik die 25 pleuro nog ff terug proberen te krijgen :P

Verwijderd

Ik zou gewoon annuleren. JE hebt niks ondertekend ofzo, als het goed is hebben ze alleen je emailadres.
Je kan ze bellen en zeggen:
of 100 euro korting of de hele bestelling gaat niet door. Wat willen ze doen als je de bestelling niet komt afhalen??

• Hobbybob123
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-04 14:08
Beetje flauw om te annuleren Thunderbird.
Stel je voor dat het geheugen nu was verdubbeld in prijs.
Dan had dit topic er heel anders uitgezien en was de topicstarter super gelukkig en riep hij waarschijnlijk hoe fantastisch Salland wel niet was dat hij zijn geheugen voor de oude prijs kreeg. Nu daalt alles (of de site telt alles verkeerd op en maakt hij zich in eens druk.).

Je gaat op het moment van bestellen akkoord (ook met hun leveringsvoorwaarden) dus kennelijk was de prijs toen ok.
Dat het nu nog lager kan vind ik persoonlijk heel jammer voor je, maar als ze volgens de voorwaarden geleverd hebben heb je gewoon besteld en zit je er aan vast.
Om dan nu af te zeggen zou ik zelf flauw vinden.

Ik heb geen enkele connectie met Salland en zou ditzelfde schrijven als hier Informatique, Des, Comptechworld, etc etc had gestaan.

• wezep
  • Laatst online: 12-06 21:15
Maar nu de andere kant op: ik heb een Radeon 8500 beteld voor 170 euro (178 incl verzendkosten). Tot op heden kan die zaak ze niet leveren, aangezien de toeleverancier er niet aan kan komen. Volgende week stappen ze waarschijnlijk over op een ander merk en krijg ik mijn geld teru: is dit terecht?? Zij zijn toch verplicht mij het artikel te leveren voor de prijs op de factuur????

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Op donderdag 11 april 2002 13:35 schreef wezep het volgende:
Maar nu de andere kant op: ik heb een Radeon 8500 beteld voor 170 euro (178 incl verzendkosten). Tot op heden kan die zaak ze niet leveren, aangezien de toeleverancier er niet aan kan komen. Volgende week stappen ze waarschijnlijk over op een ander merk en krijg ik mijn geld teru: is dit terecht?? Zij zijn toch verplicht mij het artikel te leveren voor de prijs op de factuur????
op de factuur staat een ander artikel als het artikel wat ze volgende week gaan leveren, dus ze zijn niks verplicht...

• Hobbybob123
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-04 14:08
Op donderdag 11 april 2002 13:35 schreef wezep het volgende:
Dit zal wel onder overmacht vallen, maar is inderdaad wel lullig. Je rekent er toch op en bent ook bereid de prijs te betalen en dan kunnen ze niet leveren.
Kan je ergens anders die Radeon bestellen ?

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:21
Als je beetje slim bent doe je het zo:

Je betaald het.. maar brengt het weer terug binnen dezelfde minuut.. (binnen 8 dagen geld terug)

Dan koop je het nog eens :)

maar dan dus voor de lagere prijs..
Pagina: 1