Toon posts:

Grafishe kaart in Toshiba Tectra8000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers, ik wend mij wederom to uw aller alwetendheid...
Ik heb een laptop voor een vriendin opnieuw geinstalleerd maar helaas kan ik niet meer dan een pci vga kaart tevoorschijn toveren. Ik heb me suf gezocht naar specs... maar ik kan nergens iets (niet hier en ook niet bij Toshiba) vinden over wat voor een kaart er in zit zodat ik die kan installeren.
Nu heb ik maar 16 kleuren bij een res van 600x400 :'(

Heeft iemand een idee welke kaart het is of weet iemand een plek waar ik de driver kan downloaden

Mocht ik toch deze topic in Hardware algemeen moeten posten kan de mod mij dan ff daar heen zetten... maar ik denk dat het wel redelijk een videoplankverhaal is.

• Masselink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 08:49

Masselink

Voor de dorst

Driver voor Windows NT (2000 driver is er niet):
WinNTdriver.zip

Nt driver Update:
NTupdate.zip

Win98 driver:
Win98driver.zip

klik anders even hier:
Toshiba driver support

Ik ben in een te goede bui vandaag. (ik verveel me de pleuris en dit heeft me weer 5 minuten bezig gehouden)

Wireguard VPN Client: https://github.com/masselink/MasselGUARD

Verwijderd

Topicstarter
Super,

Ik snap niet altijd hoe het kan maar het zal wel iets te maken hebben met dat andere ogen op een andere manier kijken en dus ook anders zoeken... Ik heb idd win98 erop gezet en ik heb dit net gekopieerd naar de LT

Thanx

Ik ben in een te goede bui vandaag. (ik verveel me de pleuris en dit heeft me weer 5 minuten bezig gehouden)
[/quote]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de boel geinstalleerd en dit topiuc kan wat mij betreft op slot... dank u dank u