Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gehoord dat in de Aldi(België) binnenkort de draagbare mp3-cd-spelers van het huismerk Lifetec binnenkomen voor de prijs van 80 euro.

is dit een goede deal ? iemand enige goede/slechte ervaringen met de Lifetec draagbare mp3-cd-speler ?

Verwijderd

Bedoel je deze misschien ? [topic=348696/1/50]

Verwijderd

Topicstarter
neen, het is een draagbaar model (dus discman-model) en het kost maar ongeveer 80 euro --> niemand kent het ? zijn er dan geen aldi's in Nederland of zo ?

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

Op donderdag 11 april 2002 09:03 schreef -barbara- het volgende:
neen, het is een draagbaar model (dus discman-model) en het kost maar ongeveer 80 euro --> niemand kent het ? zijn er dan geen aldi's in Nederland of zo ?
genoeg Aldi's in Nederland :)

ik denk dat je deze bedoeld:

Afbeeldingslocatie: http://www.medionshop.de/vshop/medion_productimages/large/234071900600401.jpg

Medion AG

Tragbarer CD-Player mit MP3-CD Wiedergabe MD 4071

Anti-Schock-Schutz (CD -10 Sek./MP3 - 25 Sek.), incl. Netzadapter und Tragetasche

Best.-Nr. 234071900600401

Ausstattung
64 Titelspeicher
MP3-CD Wiedergabe
MP3 Suchfunktion
Anti-Rolling-System:
- CD Wiedergabe 10Sek.
- MP3-Wiedergabe 25Sek.
CD-R/CD-RW Kompatibel
Random Zufallswiedergabe
INTRO Titelanspielfunkton
SEARCH Titelsuchfunktion
SKIP Titelsprungsuchfunktion
PLAY/PAUSE/STOP
Single-CD tauglich
Bass Boost System

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Topicstarter
ja maar heeft iemand al enige ervaring met dit toestel ???????? graag ontopic posts

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

Op donderdag 11 april 2002 10:09 schreef -barbara- het volgende:
ja maar heeft iemand al enige ervaring met dit toestel ???????? graag ontopic posts
geen ervaring met deze, maar ik weet wel dat 10 sec. antishock voor een discman te weinig is :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:21

GaMbiNo

1337

Het is best een fijn ding, maar de batterijen schijnen erg snel leeg te zijn. :{
Pagina: 1