Crew bij evt GoT ruilbeurs

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:14

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Topicstarter
In HA is naar aanleiding van de topic over oude hardware een tweede ontstaan over een ruilbeurs te organiseren:

[topic=463617/1/50]

Ik denk dat het te doen moet zijn, maar het is natuurlijk leuk als er mensen van de crew bij betrokken zijn. Dus ik post ff hier om te kijken wat de crew ervan vindt.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaarAnders
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07 21:31
waarom moet de crew erbij zijn? Is een modje ook jouw leraar/baas op school/werk?

Lijkt me dat dit ook door users georganiseerd kan worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me leuk maar mocht ik daar terecht komen zal dat als user zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op woensdag 10 april 2002 16:38 schreef ItSnows het volgende:
Lijkt me leuk maar mocht ik daar terecht komen zal dat als user zijn ;)
hoezo ga je al stoppen met mod zijn? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Tsja, crew is daar niet echt hard nodig, toch? Ik denk ook niet dat je het GoT-ruilbeurs mag noemen, niet zomaar althans. Het heeft in principe natuurlijk niks met GoT te maken en T.net is niet verantwoordelijk.

Klinkt allemaal heel vervelend en het zal in de praktijk misschien wel meevallen, maar T.net is wel een geregistreerde naam die je niet zomaar mag gebruiken.

Het lijkt me wel leuk eigenlijk, ik zal er misschien (ligt er natuurlijk aan of ik kan) wel komen, maar zoals Itsnows al zegt: gewoon niet in functie, maar als user.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op woensdag 10 april 2002 17:03 schreef Grrrrrene het volgende:
Tsja, crew is daar niet echt hard nodig, toch?
ja maar iedereen wil gewoon zijn (of haar :?) grote helden zien! O+
Ik denk ook niet dat je het GoT-ruilbeurs mag noemen, niet zomaar althans. Het heeft in principe natuurlijk niks met GoT te maken en T.net is niet verantwoordelijk.

Klinkt allemaal heel vervelend en het zal in de praktijk misschien wel meevallen, maar T.net is wel een geregistreerde naam die je niet zomaar mag gebruiken.
gewoon liev doen tegen Daniel (geloof ik :?)
Het lijkt me wel leuk eigenlijk, ik zal er misschien (ligt er natuurlijk aan of ik kan) wel komen, maar zoals Itsnows al zegt: gewoon niet in functie, maar als user.
oow ik dacht serieus dat 'ie ging stoppen met mod-zijn :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Lijkt mij ook leuk, echter zal ik wel incognito verschijnen }:O (en als user vanzelfsprekend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Als er een pc met internet verbinding is, dan wil ik wel live slotjes zetten hoor :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-10 15:30

Daniel

Kapitein NCC-1701
Dat je met een paar mensen van GoT een ruilbeurs wilt organiseren zal me een zorg zijn, als het maar niet uit naam van GoT of T.net is. Want dat is het alleen als het een officiële T.net activiteit is. Voorlopig hebben we geen plannen om zo iets zelf te organiseren, dus je zult het zonder onze ondersteuning moeten doen.

Natuurlijk ben je wel vrij om te trachten een mod te strikken voor een handtekeningensessie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:14

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Topicstarter
Op woensdag 10 april 2002 20:00 schreef Daniel het volgende:
Dat je met een paar mensen van GoT een ruilbeurs wilt organiseren zal me een zorg zijn, als het maar niet uit naam van GoT of T.net is. Want dat is het alleen als het een officiële T.net activiteit is. Voorlopig hebben we geen plannen om zo iets zelf te organiseren, dus je zult het zonder onze ondersteuning moeten doen.
Kijk, en dat is gelijk waarom ik dit hier post, om hierover duidelijkheid te hebben. Het lijkt mij namelijk een leuk idee om het wèl als GoT activiteit te doen, maar als dat niet gewenst is, dan is een andere naam en kader natuurlijk aangewezen, net zoals al de NOS/W&L meetings de laatste tijd- zou een 'HA 'Ouwe Troep' ruilbeurs' wel mogen :?
Natuurlijk ben je wel vrij om te trachten een mod te strikken voor een handtekeningensessie :)
Kijk, een door Exirion gesigneerde CPU, altijd al willen hebben :+

Maar goed, als ik het zo lees vindt men het hier een goed idee, zolang de mods maar incognito kunnen komen en het niet rechtsteeks GoT/T.net heet.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:35
Een leuk id. Ik denk niet dat we een probleem hebben met het "De grote HA ruilbeurs" ofzo. We kunnen trouwens best wel een deal maken over de aanwezigheid van bekende & beroemde crewleden, de uurtarieven vallen best mee. Mail naar speakers@tweakers.net ;)
Pagina: 1