Nieuwe boxed cpu kopen ??
Die-hard Brexiteer
er zit een hele licentie bij zo'n sticker. komt er idd op neer dat je een nieuwe mot kopen denk ik.
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie is slavernij. Kies je eigen weg!
Bedoel je zo een van die stickers op de palmrest die ik er altijd meteen afros omdat ze anders lostrekken van het zweet op je handpalmen 
Van AMD weet ik dat ze die jou gewoon toesturen als je er om vraagt. Probeer het ook eens bij Intel... Mailtje sturen naar Info@intel.com of marketing@intel.com denk ik.
Van AMD weet ik dat ze die jou gewoon toesturen als je er om vraagt. Probeer het ook eens bij Intel... Mailtje sturen naar Info@intel.com of marketing@intel.com denk ik.
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Zo'n klein stikkertje kun je toch ook gewoon halen bij je computerboer?
Verwijderd
ik heb er nog 1 hier
edit: o, zie net dat die er ook op geplakt is.. 2 PIII-stickers op me kast nu
edit: o, zie net dat die er ook op geplakt is.. 2 PIII-stickers op me kast nu
Ik geloof dat je der eentje van Intel krijgt als je een aankoopbewijs van een boxed CPU (en misschien ook wel van andere producten met een PIII erin) kan laten zien. Ze strooien er inderdaad niet mee rond 
Ik ben de mijne ook kwijt nu ik mn oude kast heb verkocht (had geen zin om hem eraf te peuteren, wordt ie alleen maar lelijk van)... maarja, ga binnenkort toch een P4 kopen dus dan heb ik weer n mooi Inside stickertje
Overigens zijn die Antec badges ook best grappig
"Antec outside"
Ik ben de mijne ook kwijt nu ik mn oude kast heb verkocht (had geen zin om hem eraf te peuteren, wordt ie alleen maar lelijk van)... maarja, ga binnenkort toch een P4 kopen dus dan heb ik weer n mooi Inside stickertje
Overigens zijn die Antec badges ook best grappig
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
Ik heb er 2 van mijn werk...(alle andere AMD+Intel en de grote
)
Kan ze nu wel per rol
meenemen maar denk niet dat ik dan nog lang werk....
Kan ze nu wel per rol
\_Specs_/
Ik heb nog bergen van die stickers liggen
Laat maar horen hoe en wat.
Concrete Loop Watercooling
Zou erg graag een stickertje willen hebben. Hoe kan ik je bereiken en wat wil je ervoor hebben?
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
jah weet iemand waat ze zijn tevinden dan kunnen we weer zon lekker case badge topic openen
ik heb er aan mee gedaan erm ff kijken gewonen een brief vol met spire
case badge's 2 epox en op die van nVidia w8 ik nog.
Sticker op je laptop is eeuwig zonder man 
Tenzij die laptop vet lelijk is
Tenzij die laptop vet lelijk is
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
Verwijderd
Flikker, je hebt mijn logo gebruiktOp woensdag 10 april 2002 15:54 schreef BeyondHorizon het volgende:
Nieuwe boxed cpu kopen ??
Pagina: 1