Toon posts:

hellup dvd-rom probleem!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
in een andere comp die ik heb kan werkt mn cdrom speler niet meer!!
ik draai daar onder win 98 eng en winxp pro nl. hij werkt bij bijde os niet.
als ik er een cd in doe zie ik het lichtje wel branden, en ik hoor dat de cd draait, maar het opent geen ene cd! ook als ik naar windows verkenner ga en op F: (cdrom) klik. dan is de map leeg! en dat is zo bij alle cds.
ook als ik onder msdos ga herkent het de cdromstation niet. je doet f:\, dat lukt. maar als je dir doet, dan krrijg ik: cdr101: not ready bezig met lezen station F. Abort, opnieuw enz..

en oh ja: de cdrom station staat wel in de hardware lijst als: apparaat werkt correct.
en me kabels zitten goed.

pleazzzzzz wie kent een oplossing voor dit probleem?

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

> [forum=21]

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

ok, eerst moet je drie keer rustig ademhalen. Denk aan spelende dolfijntjes en olijke popjes op de boulevard van zoutemonde. Denk dan rustig na over je probleem, probeer dit in je hoofd eens te formuleren in correcte zinnen. Start dan Tweakers.net en breng deze rustige begrijpbare gedachten over op je berichtje. Lees dit dan drie keer rustig door, met een kopje kruidenthee tussendoor. Ben je tevreden met het geheel, druk dan op het knopje submit en geniet van deze mooie rustige dag.

Verwijderd

Wegmikken en een neue kopen...??? *D

Verwijderd

Topicstarter
ow ja en kan t hierdoor komen?
een maand ervoor installeerde ik dus xp erop maar tijdens de instaal ga het aan dat de cdrom beschadigd is. maar ik deed doorgaan doorgaan.. enz

maar daarna werkte de cdrom speler wel.
????