Toon posts:

Collision

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
de eerstvolgende Collision lan-event is op 11-12 november, daarna 1-2 december.
Check www.collision.nl voor meer info, inschrijven etc. Ik ben er in ieder geval! onder nick [GoT]Gul'Dan.

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
Coole webzijt.

Alleen is het niet echt duidelijk waar ze zitten.

Nieuwerkerk a/d IJssel als ik het goed begrepen heb?

Verwijderd

Topicstarter
het bedrijf (technolink) zit in Nieuwerkerk ja. Alleen als het goed is (vorige keer tenminste) word het op het eiland van Brienenoord gehouden.

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
Waar is dat ergens?

Het ziet er allemaal goed uit dus ik wil er wel heen!

MAar waar is het?

Brienenoord staat niet op de kaart.

Verwijderd

Topicstarter
Je moet op het bedrijventerrein bij de Kuip links van Carpet land rijden, helemaal naar het einde van carpetland, dan zie je een bruggetje. Daar ga je overheen. Dan ben je op het eiland van brienenoord. Dan rij je naar rechts, en volgt de weg tot je links een groen lang gebouw ziet. Daar is het.

Verwijderd

Topicstarter
Het is nog niet zeker! ik zit nu te ouwehoeren met iemand die ervan weet, en die zegt dat het nog niet zeker is. Vorige keer was het daar tenminste wel....

Verwijderd

Topicstarter
ik bedoel dus dat het nog niet zeker is waar het is.

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 22:14

FoolZero

Freedom of speech...

Mooie Site,
Mare zou het ook niet handig zijn als erop staat van HOE laat tot HOE laat het gaat duren?

Enniewee, veel suc6! Enneh als ik toevallig vrij ben, dan zal ik zeker ff langskomen met mijn stalen vriendin (Krompak Deskpro) :P

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dan moet je de baas van het hele zooitje (wim.hofland@technolink.nl) even mailen. Vorige keer was het van 10 uur 's ochtends tot 14:00 zondagmiddag

Verwijderd

collision #3 is op 2-3 December 2000 op het eiland van Brienenoord te Rotterdam (dus toch :) )

voor details
zie www.collision.nl
Pagina: 1