Toon posts:

Compaq Concerto met touchscreen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb van een mede tweaker een compaq concerto afgenomen. Dit is een 486 notebook. Nu zit er een hele mooie pen bij, ik heb het id dat dit voor een soort touch screen is. Is dat zo?? en heeft iemand dit wel eens aan de praat gekregen onder windows 95 of *nix?

oh jah, en kan er een 32bit pcmcia lan kaart in?? of moet ik dan echt een 16 bit hebben>??

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
In een 486 notebook kan je alleen 16 bits pcmcia kaarten gebruiken.

Met een beetje zoeken op www.compaq.com heb ik hier de pen-drivers voor windows 95. hier staat de software index voor de concerto, en hier heb je het concerto forum van Compaq :)

Volgende keer zelf op www.compaq.com kijken? :?

Verwijderd

Topicstarter
hehe, die drivers had ik ook al gevonden... alleen... hij loopt vast als ik het probeer :(

Verwijderd

Ja dat zijn coole laptops bij mij helaas maar 25Mhz 486 en een kapotte standaard en een zw/w scherm. Ik had er windows 1.0 fir pen computing bijzitten, wat een omgebouwde windows 3.11 was. Best stoer dingetje, alleen de 1Ghz laptop die ik nu heb is beter.

Verwijderd

Topicstarter
gebruik je hem nog???

• Xanax959
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:27

Xanax959

relax...

Hee, ik heb ook zo'n ding, aan de gang gekregen met win95 OSR2, en Wordperfect 8. Ik heb er destijds nog 16 Mb geheugen bij gevonden, en een grotere harde schijf.
Helaas heeft dit model een produktiefout in de kast, wat inhoud dat het plastic veel te bros is, breekt veel te makkelijk. Er was vroeger een site van iemand die linux op het ding aan de gang heeft gekregen, met eenlinux pendriver... site is helaas down. Er is een 33 en een 25 Mhz versie.

Atari portfolio Dos 2.11

Pagina: 1