Toon posts:

DVD-speler + 10 top dvd's @ bol.com - ¤ 314.99

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor iedereen die nog net een zetje nodig heeft om een dvd-speler aan te schaffen:

kijk hier voor de info

Verwijderd

Best een aardige aanbieding denk ik. Jammer dat de meeste films niet echt mijn smaak zijn. Want volgens mij kan dit wel goedkoper zijn zonder de dvd's (ja duh :)).

Ik bedoel dus als de dvd je niet liggen kijk dan of je ergens alleen de dvd-speler kan vinden.

edit:

ff gezocht op www.alternate.nl is dezelfde dvd-speler te vinden voor €159 (dvd -> dvd-drivers -> dvd-hifi

dus vindt je de films niks zou ik toch hier gaan kijken

[edit2]
hehe ik zie net dat awesdorp hetzelfde heeft gezegd :D
[/edit2]

• LG_Greenman
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-01-2025
regiovrij en met mp3 !

HX45/300w/Epox 8KHA+/XP1800@1620/768mb@2x143mhz Apacer/17"@Asus V6600 GF1/17"@ S3trio64V/SB1024 Live player/Kingston 110TX/20gig@7200rpm Maxtor/40gig@5400rpm Maxtor/27gig@5400 WD/JustCool CPUcooler/2x120mm en 3x80mm casefans/Plextor 40x/DVDR4x

Verwijderd

Ik heb hem dus staan he. Gelijk voor mijn schoonvader en beste vriend gehaald. Tot nu toe geen problemen gehad.

MP3's speelt ie perfect af, alleen het scrollen door alle nummers is erg lastig.

Bij Alternate was ie trouwens € 159,- maar kijk maar in de pricewatch.

Verwijderd

Regiovrij is ie trouwens niet, daarvoor moet je ff je afstandsbediening voor gebruiken.

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-03 16:27

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

Ik heb zo'n cyberhome gehad, wat een $@%#*&^ ding was dat zeg na een half uur film ging ie niet meer aan. Dvd erin vast en ding kapot. Gelijk de volgende dag terug gebracht een een SAMSUNG DVDM205 gehaald zelfde functies makkelijk regio-vrij te maken...Alleen iets duurder maar veel beter.
Kost ongeveer 209 pleuro's

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

• Asclepius
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:14
Op woensdag 10 april 2002 14:00 schreef awesdorp het volgende:
Regiovrij is ie trouwens niet, daarvoor moet je ff je afstandsbediening voor gebruiken.
Hij is wel heel gemakkelijk regiovrij te maken, ik heb hem zelf ook (en heb er gelukkig geen problemen mee). In de doos zit standaard een een a4-tje waarop staat hoe je hem regiovrij moet maken.
Pagina: 1