Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Verwijderd
Erg kewl gedaan hoor...
tenminste een originele mod
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Jammer dat de motor d'r uit is zou ie nog echt wat kunnen zuigen ook hang je slang buiten en je hebt een vette air-flow!
PV: Enphase + Denim 12.4 kWp | V2G: Leaf + Quasar | WP: Amber 95 | WPB: Explorer v4 270L
Dat is idd wel een goed idee. Alleen werkt dit in de zomer wat minder met warm weer. Maar in de winter is dit zeker effectiefOp woensdag 10 april 2002 13:36 schreef DaRkStIgMaTiC het volgende:
Nice-uh Stofzuiger!
Jammer dat de motor d'r uit is zou ie nog echt wat kunnen zuigen ook hang je slang buiten en je hebt een vette air-flow!NicE!
Ja ... maar de motor die erin zat was net ff iets te groot ... Anders had ik hem er wel in laten zitten, met aan/uit knop natuurlijk anders wordt je gekOp woensdag 10 april 2002 13:36 schreef DaRkStIgMaTiC het volgende:
Nice-uh Stofzuiger!
Jammer dat de motor d'r uit is zou ie nog echt wat kunnen zuigen ook hang je slang buiten en je hebt een vette air-flow!NicE!
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Dust wel te verstaan! een leuk kleurtje zou mooi zijn, met ogen, en vlammen aan de voorkant! Cool gemod trouwens~!
Op woensdag 10 april 2002 13:49 schreef TheDarkLord666 het volgende:
[..]
Ja ... maar de motor die erin zat was net ff iets te groot ... Anders had ik hem er wel in laten zitten, met aan/uit knop natuurlijk anders wordt je gek
PV: Enphase + Denim 12.4 kWp | V2G: Leaf + Quasar | WP: Amber 95 | WPB: Explorer v4 270L
Nee, daar is ook echt ruimte voorOp woensdag 10 april 2002 14:01 schreef Bootje het volgende:
Jammer dat je monitor niet er is ingebouwd!!
Nogal ruimte voor...Op woensdag 10 april 2002 14:01 schreef Bootje het volgende:
Jammer dat je monitor niet er is ingebouwd!!
Vandaar deOp woensdag 10 april 2002 14:02 schreef DaRkStIgMaTiC het volgende:
[..]
Nogal ruimte voor...
Superstrakke mod trouwens!!! En lekker orgineel ook, ik heb 'm tenminste nog niet eerder gezien
Ik, geheel anders
Zat wel te denken aan oude laptop scherm, maar na de topics gelezen te hebben hierover, ben ik daar maar mee gestopt.Op woensdag 10 april 2002 14:02 schreef DaRkStIgMaTiC het volgende:
[..]
Nogal ruimte voor...
Als het goedkoop had gekunt, woei
Misschien later eens, maar denk het niet. Is toch alleen maar Linux Fileservertje.
Wel super mooi gedaan btw!
......
He iemand die het doorziet!!!Op woensdag 10 april 2002 14:11 schreef LegalAlien het volgende:
[..]
Vandaar de?
En idd der moet nog een window in!!
Dat zou wel een cool idee zijnOp woensdag 10 april 2002 14:19 schreef TheDarkLord666 het volgende:
[..]
Zat wel te denken aan oude laptop scherm, maar na de topics gelezen te hebben hierover, ben ik daar maar mee gestopt.
"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"
Denk het niet ...Op woensdag 10 april 2002 14:37 schreef blaaat het volgende:
Komt er ook nog een window in![]()
Wel super mooi gedaan btw!
Is niet echt ruimte voor om een mooie raampie in te zetten. Het lijkt WEL zo, maar het is NIET zo.
* TDLofCC heeft daar al naar gekeken
Wat is d'r zo duur aan danOp woensdag 10 april 2002 14:19 schreef TheDarkLord666 het volgende:
[..]
Zat wel te denken aan oude laptop scherm, maar na de topics gelezen te hebben hierover, ben ik daar maar mee gestopt.
de interface kaart die je nodig hebt wel ... en dat is nou net zo jammer.
zoek maar eens op laptopscherm in de search @ GoT.
Dat kan ... als ik het maar mooi vindtOp woensdag 10 april 2002 14:53 schreef HGJ het volgende:
Jaja, niet helemaal mijn smaak.
Beauty is in the eye of the Beholder
//edit op verzoek van topicstarter:
Zeer ingenieus gedaan, orgineel, creatief en 1337.
Alsjeblieft
Wel knap in elkaar gezet !
Op woensdag 10 april 2002 14:49 schreef TheDarkLord666 het volgende:
schermpie is ook niet duur.
de interface kaart die je nodig hebt wel ... en dat is nou net zo jammer.
zoek maar eens op laptopscherm in de search @ GoT.
Verwijderd
heb je meteen goede air flowOp woensdag 10 april 2002 13:16 schreef SiQDiZ het volgende:
origineel! hehe echt een warez-sucker
nu nog zorgen datie ook nog kan stofzuigen
Spuit 11...Op woensdag 10 april 2002 15:20 schreef dahaaz het volgende:
[..]
heb je meteen goede air flowen duz ook goede koeling koeling
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Nope ...Op woensdag 10 april 2002 15:12 schreef DaRkStIgMaTiC het volgende:
[..]
Ken je die niet ergens vandaan ritsellen dan
MAAR als iemand toevallig wat weet ... dan ben ik geinteresseerd
Voor de rest bedankt voor de fijne replies
maar hijs echt
Dank je.Op woensdag 10 april 2002 20:37 schreef M3ga_Man het volgende:
Ik had hem idd al eerder gezien
maar hijs echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BTW, jouw cases ziet er goed glimmend uit d00d
Ik zou alleen je CDrom etc ook spuiten ...