stijgt dB na suckhole cpu?

Pagina: 1
Acties:

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
ik ben van plan om er 1'tje te maken, zodat ik mijn cpu 'frisse' lucht kan geven, maar er zit een dregon orrep op, als ie koele lucht aanzuigt kan ie natuurlijk wel weer iets langzamer draaien, maar door dat gat in de zijkant komt er wel weer meer geluid naar buiten toch?

dus wat is beter, vanaf buiten aanzuigen > lagere toeren >gelijke temp. > meer geluid?

of

vanaf binnen aanzuigen > meer toeren > gelijke temp. > meer geluid.

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 13:11 schreef _ferry_ het volgende:
...maar er zit een dregon orrep op...
:+

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 13:11 schreef _ferry_ het volgende:
ik ben van plan om er 1'tje te maken, zodat ik mijn cpu 'frisse' lucht kan geven, maar er zit een dregon orrep op, als ie koele lucht aanzuigt kan ie natuurlijk wel weer iets langzamer draaien, maar door dat gat in de zijkant komt er wel weer meer geluid naar buiten toch?

dus wat is beter, vanaf buiten aanzuigen > lagere toeren >gelijke temp. > meer geluid?

of

vanaf binnen aanzuigen > meer toeren > gelijke temp. > meer geluid.
ik zou geen van beide doen als je TEMP er niet lager door wordt :)

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

probeer het uit en laat het ons weten

Verwijderd

offtopic
chek me site
zeker je goedste engels? :? :P :P

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
Op woensdag 10 april 2002 13:13 schreef 5chaap2k het volgende:

[..]

ik zou geen van beide doen als je TEMP er niet lager door wordt :)
maar het geluid daalt misschien wel, dat is watik me afvraag, an als het daalt, kan ik hem wer wat harder zetten waardoor ook de temp. weer stijgt

Verwijderd

maar het geluid daalt misschien wel, dat is watik me afvraag, an als het daalt, kan ik hem wer wat harder zetten waardoor ook de temp. weer stijgt
Ik heb ook een ehem, 'dregon orrep' met een zalman fanmate. Als ik een fimpje ga kijken ofzo dan gaat ie naar ca. 3500 er-pe-emetjes (niet hoorbaar). Ga ik CPU intensief werk doen dan gaat ie naar 6500 (boeing747). Temp scheelt wel wat (35oC tot 50oC).

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 19:30 schreef vanDee het volgende:

[..]

Ik heb ook een ehem, 'dregon orrep' met een zalman fanmate. Als ik een fimpje ga kijken ofzo dan gaat ie naar ca. 3500 er-pe-emetjes (niet hoorbaar). Ga ik CPU intensief werk doen dan gaat ie naar 6500 (boeing747). Temp scheelt wel wat (35oC tot 50oC).
35 tot 50 graden scheelt het?!!?! nou vind ik nogal wat.. en als je 15 graden bedoelt vink het ook al best behoorlijk eik

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
zoals in een ander topic van mij staat:me dregon orrep is kapot, dus ga terug voor garantie, maar hoop een ander te nemen

Verwijderd

ferry > waar heb je die blawe schroef gevallen gehaald ?

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
Op donderdag 11 april 2002 16:44 schreef dahaaz het volgende:
ferry > waar heb je die blawe schroef gevallen gehaald ?
zie mijn casemod topic,
[topic=460905/1]

bij de scooterzaak

• Bigfoot48
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 14:16
:o

Wat maakt geluid nou uit? Ik heb 8 fans in mijn kast hangen en een fanbus. Als ik ga internetten sommige uit en sommige op 5 volt. Ga ik gamen alles op 12 volt >:) Klaar :P

veni, vidi, maxima velpon ( ik kwam, zag en bleef veel te lang plakken)

Pagina: 1