[Tripod] WTF liggen ze plat ofzo? Of ben ik 0wned?

Pagina: 1
Acties:

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Hmm www.zeeman.tk is mijn page waar ik een beetje mee aan het oefenen was met flash en dat is een redirect naar mijn tripod site.

Ik krijg nou een error dat tripod de site niet kan vinden en ik kan ook niet inloggen!!

Is er hier nog iemand die ook tripod heeft met dit zelfde probleem :?

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Veen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-08 21:21
Heb je wel de goede login info gebruikt ?

Anders laat je ff je pass naar je toe mailen en dan nog 's proberen om in te loggen...

Ik kan btw gewoon inloggen en m'n site werkt :+

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Op woensdag 10 april 2002 13:34 schreef Steel-Frog het volgende:
Heb je wel de goede login info gebruikt ?

Anders laat je ff je pass naar je toe mailen en dan nog 's proberen om in te loggen...

Ik kan btw gewoon inloggen en m'n site werkt :+
*slik*

Oke ga het ff proberen }:O

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Je wachtwoord is verzonden naar cyber556@hotmail.com

WTF!!! Dat account kan ik me niet eens meer herinneren! Ik heb deze page al 3,5 jaar ofzo,.. Ik kan me vaag herinneren dat ik me vroeger een keer heb aangemeld voor hotmail, maar dat ik het toen al vond sucken,... |:(

En nu ;( Ik ben de lul denk ik. Ik hoop maar dat dit een storing is anders heb iemand me page gecracked ofzo.. Was ook bij een maat van mij gebeurt een jaartje of 1,5 terug.

Iemand tipz?

Verwijderd

Is het wel goed doorgelinkt bij ".TK" naar "Tripod".

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Op woensdag 10 april 2002 14:31 schreef Lorenzo82 het volgende:
Is het wel goed doorgelinkt bij ".TK" naar "Tripod".
Ik zal het ff dubbelchecken maar hij heeft het altijd gedaan...

edit: misschien heb je gelijk,.. http://members.lycos.nl/no1/index.html doet het nog iig :) Ik wist ff niet meer hoe de URL was,.. ik tikte altijd gewoon die .tk naam :)

Pagina: 1