Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Heb je wel de goede login info gebruikt ?
Anders laat je ff je pass naar je toe mailen en dan nog 's proberen om in te loggen...
Ik kan btw gewoon inloggen en m'n site werkt
Anders laat je ff je pass naar je toe mailen en dan nog 's proberen om in te loggen...
*slik*Op woensdag 10 april 2002 13:34 schreef Steel-Frog het volgende:
Heb je wel de goede login info gebruikt ?
Oke ga het ff proberen
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Je wachtwoord is verzonden naar cyber556@hotmail.com
WTF!!! Dat account kan ik me niet eens meer herinneren! Ik heb deze page al 3,5 jaar ofzo,.. Ik kan me vaag herinneren dat ik me vroeger een keer heb aangemeld voor hotmail, maar dat ik het toen al vond sucken,...
En nu
Ik ben de lul denk ik. Ik hoop maar dat dit een storing is anders heb iemand me page gecracked ofzo.. Was ook bij een maat van mij gebeurt een jaartje of 1,5 terug.
Iemand tipz?
WTF!!! Dat account kan ik me niet eens meer herinneren! Ik heb deze page al 3,5 jaar ofzo,.. Ik kan me vaag herinneren dat ik me vroeger een keer heb aangemeld voor hotmail, maar dat ik het toen al vond sucken,...
En nu
Iemand tipz?
Ik zal het ff dubbelchecken maar hij heeft het altijd gedaan...Op woensdag 10 april 2002 14:31 schreef Lorenzo82 het volgende:
Is het wel goed doorgelinkt bij ".TK" naar "Tripod".
edit: misschien heb je gelijk,.. http://members.lycos.nl/no1/index.html doet het nog iig
Pagina: 1