Toon posts:

Airflow Aopen HX08 verbeteren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik in deze kast mijn airflow verbeteren? Ik heb al 3 casefans erin geplaatst en de kabels bij HDD's en CDroms bij elkaar gebonden. Hdd's zitten in het rekje helemaal bovenin aan de achterkant. maar nu is mijn temp nog niet noemenswaardig naar beneden gegaan. Kan dat komen omdat het gat waar alle IDE en voedingskabels door naar boven gaan te klein is?

• Flarrestein
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:44

Flarrestein

Superworm Jim

Je geeft zelf het antwoord waarschijnlijk al.
Staan de fan's wel allemaal de goede kant op te blazen ?

HIER !!! PAK AAN

Verwijderd

Topicstarter
ja die blazen allemaal de goede kant op. Is het ook een mogelijkheid een koeler te plaatsen in het gedeelte waar het moederbord zit welke lucht naar buiten pompt? Of heeft dit weinig effect?

Verwijderd

Je kunt bovenaan de kast ook goed een 120 mm ventilator plaatsen, dat heb ik ook gedaan. Die zuigt de warme lucht bovenin de kast nog een keer extra weg.

• FrostBurn
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-02 14:01
je kan toch gewoon nog 2 fantjes plaatsen bij je CPU daar zitten ook nog 2 blowholes voor 2X 60MM

Verwijderd

Ik zou zeggen, weer creatief. Pak die dremel en zorg voor wat gaten, zo doet iedereen het toch :D

Verwijderd

Ik zou zeggen, weer creatief. Pak die dremel en zorg voor wat gaten, zo doet iedereen het toch
ik doe da nog niet, garantie :(

• Flarrestein
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:44

Flarrestein

Superworm Jim

Garantie op je kast is toch 'lekker belangrijk'
Hak een paar wakken aan de achterkant en gooi er 2 60mm fan's in.

HIER !!! PAK AAN

Verwijderd

Om de garantie hoef je het echt niet te laten, Aopen vind het juist mooi dat mensen hun case modden. Anders hadden ze gaan [CM] wedstrijd gehouden.

En waarom moet je garantie op je kast hebben :?. Ja, als je de voeding open haalt dan vervalt daar de garantie op, maar dat is logisch.

Verwijderd

IMHO, smeekt die kap van de HX08 gewoon om een mod >:) paar gaten hakken en een paar fan's erin, en je koelt HD's ook nog eens 8-)

/me gaat voor de volgende keer voor dual 120 MM fan's >:)
Pagina: 1