Waar een HX 08 te koop? [Utrecht e.o.]

Pagina: 1
Acties:

• Ricochet
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-06 11:38

Ricochet

Ing. Vliegtuigvouwkunde

Topicstarter
Ik heb al gezocht mbv de pricewatch, maar omstreeks Utrecht kan ik niets vinden waar de Aopen HX 08 nog verkocht wordt. Als ik bel, dan hebben ze die kast niet in voorraad. Iemand nog een ideetje of een winkel die niet in de pricewatch staat vermeld, maar waar de kast zeker verkocht wordt? Tweedehands aanbieden hoeft niet, hij is voor mijn oom en die wil alleen nieuw.

I think, therefor I am.....I think.

Verwijderd

kan je hem dan niet ergens in Utrecht bestellen. En anders bestel je hem gewoon ergens anders in NL, de postbode laat je hem dan brengen ;)

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Wil hij ook herrie dan? Het ding maakt echt een stofzuiger geluid. Ik heb er een paar keer kontakt over gehad met aOpen den die vertelden me ronduit: Als u een stille kast wilt, dan moet u een dure kopen. Toen ik opmerkte dat ze er mee adverteerden dan ze een 'noise killer' hadden kwam er een soort gelach. Dat kon niet voor die prijs. Ik heb er dus nu een andere fan in zitten en de finger guards er uitgeknipt. Dat scheelt.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

• Veen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:26
Moet je anders ff in 't tel. boek een paar bedrijfjes zoeken en die bellen om te vragen of ze 'm hebben :+