Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Verwijderd
Hij wordt toch te ingewikkeld en te lang/groot voor de doorsnee gamer. Moet wel toegeven dat 't gedurft is, maar aangezien mensen 'em toch wel kopen omdat 1 ok was, zit dat wel goed 
Nee maar ik vond 1 al te moeilijk(vermoeiende zin) en te lang.. dus laat staan deel 2
Nee maar ik vond 1 al te moeilijk(vermoeiende zin) en te lang.. dus laat staan deel 2
BG1 was niet moeilijk.... tenminste niet tot het einde...
En lang?? Ja ok das waar
En lang?? Ja ok das waar
Ja, maar dan heb je tenminste ook een spel dat je niet in een weekend uitgespeeld hebt. En de replay value is ook vrij goed, want een ander type character vereist een andere aanpak.
Zit nu toch echt te springen om BG2, dat gaat weer lange nachten opleveren denk ik.
Zit nu toch echt te springen om BG2, dat gaat weer lange nachten opleveren denk ik.
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Thx Daemon!
"Baldur's Gate II offers one of the most satisfying gaming experiences this reviewer has ever experienced. Baldur's Gate II is a shining example of how a computer role playing game should be done, and I rate it among the best games I've ever played."
Dit spel is, als het goed is, net zo goed als een goed fantasy boek. In oktober heb ik een maandje vrij
denk dat ik dan maar eens BGII ga kopen.
Oh ja, niet vergeten, "Pool of Radiance" duurt ook niet lang meer!
"Baldur's Gate II offers one of the most satisfying gaming experiences this reviewer has ever experienced. Baldur's Gate II is a shining example of how a computer role playing game should be done, and I rate it among the best games I've ever played."
Dit spel is, als het goed is, net zo goed als een goed fantasy boek. In oktober heb ik een maandje vrij
Oh ja, niet vergeten, "Pool of Radiance" duurt ook niet lang meer!
hoe maak ik zo'n sig?
Pagina: 1