ik ben op zoek naar een goede prijs/kwaliteit verhouding voor een goede koptelefoon, ik wil hem gebruiken voor Half-life met a3d 2.0 moet dus wel precies geluid hebben, weet iemand watvoor koptelefoon hier het beste en beetje betaalbaar is?
Ik denk dat je aan een standaard Labtec koptelefoon wel voldoende hebt.
(302 zonder microfooon, 503 mét microfoon)
Meer Info: www.labtec.com
(302 zonder microfooon, 503 mét microfoon)
Meer Info: www.labtec.com
Anders een mooie sony van rond de 40 euro. Heb je er ook wat aan als je ECHT muziek wil luisteren.
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Verwijderd
Mooie USB opvouwbare koptelefoon van PLANTRONICS met DSP en headset build in geluidskwaliteit is superieur..alleen prijs niet zo 300 euro
sennheiser
.

kheb er zelf 1 voor gamen gekocht en hijs perfect
.
blup
Verwijderd
ik ook en hij is ook perfectOp woensdag 10 april 2002 13:46 schreef eendje het volgende:
sennheiser
€300??? NOT! (no offence)Op woensdag 10 april 2002 13:00 schreef skunkah het volgende:
Mooie USB opvouwbare koptelefoon van PLANTRONICS met DSP en headset build in geluidskwaliteit is superieur..alleen prijs niet zo 300 euro
€160 voor het duurste model de DSP-500
(nog veel geld...)
neem in godsnaam geen draadloze... je gaat 1x naar een lan en zo'n ding is useless... (leuke interference)Op woensdag 10 april 2002 13:50 schreef AK47 het volgende:
Ik heb een Sennheiser Infrared TI 380 (draadloos), prima voor gaming & muziek...
blup
ik wil geen draadloze, en ik d8 dat senheisers ook pittig duur waren 
maar er zal toch wel een goede koptelefoon van ong 40 euro rondhangen die wel gewoon goed geluid geeft?
maar er zal toch wel een goede koptelefoon van ong 40 euro rondhangen die wel gewoon goed geluid geeft?
Check www.progress.nl en kijk dan naar speakers en dan labtec. Daar staat een Heavy Duty telefoon. Is volledig afgeschermd van de buitenwereld! Mooi ding, mooie prijs! Slechts 17 pleuro's!
ik heb zelf de sennheiser hd490 als ik het goed heb, ben nu niet thuis.Op woensdag 10 april 2002 11:55 schreef Daedalus18 het volgende:
ik ben op zoek naar een goede prijs/kwaliteit verhouding voor een goede koptelefoon, ik wil hem gebruiken voor Half-life met a3d 2.0 moet dus wel precies geluid hebben, weet iemand watvoor koptelefoon hier het beste en beetje betaalbaar is?
Ik heb zelf ook a3d 2.0 met CS en ik heb 45euro neergeteld voor dit koptelefoon bij de kijkshop.
Werkt prima hoor iig ALLES :x
Velen op GoT hebben een Sennheiser HD570 koptelefoon, en dat is niet toevallig...
A Tweaker want only the BEST
A Tweaker want only the BEST
tweakers willen het beste voor zo weinig mogelijkOp woensdag 10 april 2002 14:37 schreef DinoRacer het volgende:
Velen op GoT hebben een Sennheiser HD570 koptelefoon, en dat is niet toevallig...
Tweakers want only the BEST
groot verschil imo
waar heb je die koptelefoon gekocht?Op woensdag 10 april 2002 14:32 schreef DNS666 het volgende:
[..]
ik heb zelf de sennheiser hd490 als ik het goed heb, ben nu niet thuis.
Ik heb zelf ook a3d 2.0 met CS en ik heb 45euro neergeteld voor dit koptelefoon bij de kijkshop.
Werkt prima hoor iig ALLES :x
het staat erbijOp woensdag 10 april 2002 14:53 schreef Daedalus18 het volgende:
[..]
waar heb je die koptelefoon gekocht?
KIJKSHOP
Als je ECHT a3d2.0 100% wilt benutten met HL ga dan voor de Sennheiser HD580 (kost zo'n 250 a 300 NL gulden)
Voor de mensen die nu gaan roepen dat ze alles kunnen horen met hun el-cheapo headphone :
Je denkt misschien dat je alles hoord maar het verschil tussen de HD580 / el-cheapo is niet het horen op zich maar de preciesie , el-cheapo = horen maar HD 580 = blind kunnen spelen.
Voor de mensen die nu gaan roepen dat ze alles kunnen horen met hun el-cheapo headphone :
Je denkt misschien dat je alles hoord maar het verschil tussen de HD580 / el-cheapo is niet het horen op zich maar de preciesie , el-cheapo = horen maar HD 580 = blind kunnen spelen.
Ik heb ook pas nog een Sennheiser HD570 gekocht. Mooi ding, zit lekker en subliem geluid. Dat laatste is trouwens wel erg afhankelijk van de geluidsbron, een goede versterker is duidelijk het beste.
De HD570 kostte mij bij Scheer&Foppen 94 Euro's, maar dan kon ik ook wel duidelijk verschil horen met de Philips 810
die ze ook hadden voor ongeveer 45 Euro's.
De HD570 kostte mij bij Scheer&Foppen 94 Euro's, maar dan kon ik ook wel duidelijk verschil horen met de Philips 810
die ze ook hadden voor ongeveer 45 Euro's.
Pluk de dag, maar laat nog wat hangen voor morgen! Specs
is die sennheiser hd 490 live ook goed? want ik vind 250 - 300 gulden toch best wel veel voor een koptelefoon...
Verwijderd
AmenAls je ECHT a3d2.0 100% wilt benutten met HL ga dan voor de Sennheiser HD580 (kost zo'n 250 a 300 NL gulden)
Voor de mensen die nu gaan roepen dat ze alles kunnen horen met hun el-cheapo headphone: Je denkt misschien dat je alles hoort, maar het verschil tussen de HD580 / el-cheapo is niet het horen op zich maar de preciesie , el-cheapo = horen maar HD 580 = blind kunnen spelen.
Sennheiser HD580 is 119 euro @ www.vogelzang.nl
Tuurlijk zal die goed zijn maar als je een hd580 zult horen over een maand ofzo dan zul je toch denken : FFS had ik die maar gepakt
Trouwens, ff offtopic:P
Speel je HLDM of een mod ervan?
Trouwens, ff offtopic:P
Speel je HLDM of een mod ervan?
ik speel HLDM en AG btw, ik ben pdk|boa en naast me zit puzuzu
hem ken je wel zegt ie, maar we zijn nu hard opweg om de sennheiser hd580 te kopen.
puzuzu heeft nog een boomslang 2000 besteld, en is errug opzoek naar een aureal sq2500, exact die, heb jij er nog een? want dat had ie gehoord van 1 van =CaN=.
greetzzz
mail ons anders ff.
daedalus@quicknet.nl
jorg_klein@hotmail.com
en ook willen we heel graag je config, autoexec en crosshairs
mzzl m8, en we spreken je wel weer op irc ofsow
puzuzu heeft nog een boomslang 2000 besteld, en is errug opzoek naar een aureal sq2500, exact die, heb jij er nog een? want dat had ie gehoord van 1 van =CaN=.
greetzzz
mail ons anders ff.
daedalus@quicknet.nl
jorg_klein@hotmail.com
en ook willen we heel graag je config, autoexec en crosshairs
mzzl m8, en we spreken je wel weer op irc ofsow
Zeker weten, ik wist niet wat ik hoorde vorige week. Wat een verschil, en DVDtje kijken/luisteren is een genot daarmee. Ik doe er nu alles mee, van CS spelen tot een film kijken op TV.Op woensdag 10 april 2002 16:05 schreef Pizzaboer_JA het volgende:
[..]
Amen
Sennheiser HD580 is 119 euro @ www.vogelzang.nl
w00t
Ja ik heb die Sennheiser HD 490 Live. Zeer fijn, niet al te duur, koptelefoon ook prima geschikt voor games en muziek. Maar als je bron niet al te goed is dan hoor je dat wel goedOp woensdag 10 april 2002 16:05 schreef Daedalus18 het volgende:
is die sennheiser hd 490 live ook goed? want ik vind 250 - 300 gulden toch best wel veel voor een koptelefoon...
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Verwijderd
Koop een goede versterker en een set goede speakers, en je zult een nog groter verschil horen! Niet van die gare Trust speakertjesOp woensdag 10 april 2002 17:28 schreef Robbie007 het volgende:
[..]
Zeker weten, ik wist niet wat ik hoorde vorige week. Wat een verschil, en DVDtje kijken/luisteren is een genot daarmee. Ik doe er nu alles mee, van CS spelen tot een film kijken op TV.
En speakers wil je dus NIET hebben met a3d2.0.........
kloptOp woensdag 10 april 2002 19:41 schreef Renkie het volgende:
En speakers wil je dus NIET hebben met a3d2.0.........
Ik moet dan ook maar eens een andere koptelefoon kopen
Turn it off and on again.
jij ook met je gare koptelefoonOp woensdag 10 april 2002 23:33 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
Ik moet dan ook maar eens een andere koptelefoon kopen![]()
Sorry hoor maar 119 euro voor een stukje plastic ..Op woensdag 10 april 2002 23:36 schreef Daedalus18 het volgende:
[..]
jij ook met je gare koptelefoon![]()
nee, is ook wel grappig, alleen zal die van mij wat beter zijn
Ik koop dan wel een 40 GB 740 Dx voor 100 euro .. heb je veel meer aan
STFU renkie liete hl-dmer en wannabe CSerOp woensdag 10 april 2002 15:57 schreef Renkie het volgende:
Als je ECHT a3d2.0 100% wilt benutten met HL ga dan voor de Sennheiser HD580 (kost zo'n 250 a 300 NL gulden)
jij bent zowat de enige die ik ken die zo ernstig door muren aan het maaien is, en ik kan er zat met zo'n koptelefoon en a3d en die kunnen dat niet.
en duh je hoort alles, maar misschien niet zo precies als met hd 580
Verwijderd
Het is niet voor niets de HD580 precision 
Hmmz, ik mag Vogelzang wel eens mailen dat ik provisie wil hebben. Ik zorg voor talloze klanten voor een HD580
Hmmz, ik mag Vogelzang wel eens mailen dat ik provisie wil hebben. Ik zorg voor talloze klanten voor een HD580
mooi zo helpt de clan alleen maar
een jaar geleden stond in de computertotaal in de systemenlijst vaak een pc met een xitel storm platinum (a3d2.0 kaart) met daarbij een force feedback koptelefoon. Waren ze bij C!T wel van onder de indruk. Ook van xitel trouwens, moet je maar ff zoeken
Sennheiser HD433
licht en comfortabel, gaat niet extreem laag gelukkig.
25 euro ofzo
licht en comfortabel, gaat niet extreem laag gelukkig.
25 euro ofzo
Reality beats fiction by far!
Ik heb een Numark HF-150 besteld bij www.sale.nl
Ik heb hem nog steeds niet binnen, heeft iemand ervaring met die winkel?
Het geluid is wel geweldig van dat dingetje hoor maar daar betaal je ook voor 100 euro ongeveer.
Ik heb hem nog steeds niet binnen, heeft iemand ervaring met die winkel?
Het geluid is wel geweldig van dat dingetje hoor maar daar betaal je ook voor 100 euro ongeveer.
Leeg
Ik heb dus een Sennheiser HD570 gekocht bij Scheer&Foppen voor 94 Euro, en zag vandaag dat er bij Scheer&Foppen (in Utrecht) opruiming of zo is. 20% korting op hele assortiment of zo
Misschien moet je daar toch ook nog ff kijken als dat kan.
Pluk de dag, maar laat nog wat hangen voor morgen! Specs
Verwijderd
beyerdynamic 770 Pro, iets van 150 euro, maar de absolute top 
of anders is een HD110 van Sennheiser niet slecht, rond de 45 euro
of anders is een HD110 van Sennheiser niet slecht, rond de 45 euro
ik heb hier een VICANO SR950 fl 199,- (gulden) @ mediamarkt en heb ik elke dat zowat op (voor CS
)
ik had eerst van die elcheapo headphones en na 1,5 a 2uur deden oren pijn
en dat is dus reeds verleden tijd 
btw... komt wel wat muziek uit hoor
iemand meer dit model
ik had eerst van die elcheapo headphones en na 1,5 a 2uur deden oren pijn
btw... komt wel wat muziek uit hoor
iemand meer dit model
Is de Sennheiser RS45 Hoofdtelefoon ook een beetje goed? Ik zoek namelijk nog een draadloze hoofdtelefoon. Er gaan niet echt spellen mee gespeeld worden. Eingenlijk vooral muziek en films/series/tv. Heeft iemand nog goede suggesties?
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
ik vind de goedkopere sennheisers slecht zitten , geef mij maar een Sony die zitten gemiddeld stukken beter.
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
ik heb gister al een sennheiser hd580 besteld, en ik denk dat dat geen verkeerde keuze zal worden
dus voor mij geen andere headphone
Verwijderd
Dat is zeker geen verkeerde keuze m8!
Ik heb er gelijk ook maar eentje besteld
Ik ben druk aan het bestellen van van alles en nog wat
Ik heb er gelijk ook maar eentje besteld
Ik ben druk aan het bestellen van van alles en nog wat
Ik ben ook opzoek naar een nieuwe koptelefoon..
Maar die Sennheiser HD 580 PRECISION, is dat niet een beetje erg overdreven. Volgens de Sennheiser website moet die € 192,44 kosten
(+/- 430 Nederlandse Guldens!!)
Voor een KOPTELEFOON met Snoer?!?!?!?
En dan staat er nog niet eens bij hoeveel dB(A) dat ding aan kan.
Mijn Philips FM koptelefoon is net naar de klote, maar dat ding kon 108 dB(A) aan, echt super geluid. Klote dat die niet meer gemaakt worden.. en ik kan verder nergens een goede FM koptelefoon vinden (tips?)
Hebben die dingen met snoer ook een volume knop op dat ding zitten? Dat vind ik namelijk wel super fijn.
Iemand nog tips voor een goede draadloze of met draad koptelefoon voor een redelijk prijs?? (max +/- €80,-) ????
Maar die Sennheiser HD 580 PRECISION, is dat niet een beetje erg overdreven. Volgens de Sennheiser website moet die € 192,44 kosten
Mijn Philips FM koptelefoon is net naar de klote, maar dat ding kon 108 dB(A) aan, echt super geluid. Klote dat die niet meer gemaakt worden.. en ik kan verder nergens een goede FM koptelefoon vinden (tips?)
Hebben die dingen met snoer ook een volume knop op dat ding zitten? Dat vind ik namelijk wel super fijn.
Iemand nog tips voor een goede draadloze of met draad koptelefoon voor een redelijk prijs?? (max +/- €80,-) ????
Verwijderd
whehe, hoe durf je sennheiser te vergelijken met die gare philips dingen, GA JE SCHAMEN !Op donderdag 18 juli 2002 19:01 schreef tdm het volgende:
Ik ben ook opzoek naar een nieuwe koptelefoon..
Maar die Sennheiser HD 580 PRECISION, is dat niet een beetje erg overdreven. Volgens de Sennheiser website moet die € 192,44 kosten(+/- 430 Nederlandse Guldens!!)
ja hoor is wel goed, heb er hier ook 1 staanOp vrijdag 12 april 2002 02:39 schreef wcduck het volgende:
Is de Sennheiser RS45 Hoofdtelefoon ook een beetje goed? Ik zoek namelijk nog een draadloze hoofdtelefoon. Er gaan niet echt spellen mee gespeeld worden. Eingenlijk vooral muziek en films/series/tv. Heeft iemand nog goede suggesties?
Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
Ik heb gamevoice van microsoft, erg tevreden, die mice is echt top en het geluid is ook mooi. Niet zo mooi als mijn dure philips headphone maar die was dan ook abnormaal duur. Hij was toen iets van 100 piek, heb je dus een hele headset twv 200 piek met een switchkastje. Met dat kastje kan je handig switchen tussen je heatphone en je boxen, kan je ook muten en nog een 10tal andere funcites mee uitvoeren.
Erg tevreden... aanrader
Erg tevreden... aanrader
SorryOp donderdag 18 juli 2002 19:03 schreef Post-It het volgende:
[..]
whehe, hoe durf je sennheiser te vergelijken met die gare philips dingen, GA JE SCHAMEN !
Heb net een SennHeiser HD490 gekocht
Klinkt super, en nog betaalbaar ook (€39,99 bij Kijkshop). Mis wel de volume knop op de koptelefoon zelf maarja.. en jammer dat het een open model is waardoor mijn ouders mee kunnen genieten
Maarja.. super dingetje
i like your styleOp donderdag 18 juli 2002 19:03 schreef Post-It het volgende:
[..]
whehe, hoe durf je sennheiser te vergelijken met die gare philips dingen, GA JE SCHAMEN !
ik heb zelf een sennheiser HD-270. dit type is gesloten, en dat is errug fijn als je gamed, punt 1 heb je krachtigere bassen met een gesloten koptelefoon, en je hoort vrijwel niks van de wereld om je heen
het enige nadeel ervan is, is dat bij veelvuldig gebruik je kabeltje na 3 maanden naar de gort is, dit vind ik wat minder, maar het is de koptelefoon zeker waard!

ow en de prijs nog ff
Verwijderd
Ik ben op zoek naar een ''gamers'' headset van sennheiser rond de 50 - 60 euro, welke rade jullie mij dan aan???
Verwijderd
Ik raad je aan geen topics te kicken van 2,5 jaar oud. Zeker niet voor een vraag die je pas mag stellen nádat je zelf uitgebreid onderzoek hebt gedaan.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()