Toon posts:

oud beeldscherm nieuwe voeding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een klein probleempje mijn beeldscherm heeft het begeven :( opzich niet zon probleem omdat ik er nog wel 1 op de zolder had staan maar dat is een oud model zonder losse voeding dit word dus moeilijk omdat de meeste voedingen van tegenwoordig dit niet ondersteunen ik zat er zelf aan te denken om een oude voeding in mijn nieuwe compje te zetten helaas ook hier weer een probleem op mijn mobo msi k7t pro2 zit een apart stekkertje voor de voeding van de proccesor dus die oude werkt daar ook niet op

weet iemand een andere oplossing voor?

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-08 16:22
Op woensdag 10 april 2002 11:16 schreef giorgio het volgende:
ik heb een klein probleempje mijn beeldscherm heeft het begeven :( opzich niet zon probleem omdat ik er nog wel 1 op de zolder had staan maar dat is een oud model zonder losse voeding dit word dus moeilijk omdat de meeste voedingen van tegenwoordig dit niet ondersteunen ik zat er zelf aan te denken om een oude voeding in mijn nieuwe compje te zetten helaas ook hier weer een probleem op mijn mobo msi k7t pro2 zit een apart stekkertje voor de voeding van de proccesor dus die oude werkt daar ook niet op

weet iemand een andere oplossing voor?
Volgens mij zijn er ook wel kabels om die extra voeding om te schakelen naar normale voeding.

PS zit de voedingskabel van de monitor niet gewoon los dat je die even kan vervangen.

Verwijderd

Topicstarter
nee zit "gewoon" vast ik zal zo de lokale computerboer is even opbellen voor zon kabeltje