Toon posts:

mn toetsenboard doet het niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een probleem ik heb nu al een jaar lang een logitch cordlees desktop pro, af een toe had dat ding wel een paar rare geintjes, maar nu slaat het echt alles.
Start ik zojuist mijn pc op. Gaat allemaal goed. totdat ik me toetsboard wou gaan gebruiken dat ding reageerd echt nergens meer op?

connect koppie gebruikt, hielp niks
andere batterijen, hielp niks
connector usb opnieuw aangesloten hielp niks
van usb naar ps2 hiep niks
software opnieuw geinstalleerd hielp niks

toetsenboard bijna door men kamer heen gegooid, niet gedaan.

wie heeft dit probleem al eerder gehad en kan mij helpen?

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:14

Hoicks

Techno!

staat usb enabled by bios wel ingeschakeld in je bios?

plak er even een ps2 ramplank in en check die dingen dan even.

Geef eens meer info? OS e.d.? Misschien even je voeding af- en aan koppelen en dan eens rebooten?

Verwijderd

Ik heb ook een logitech cordless desktop pro (wat een lange naam). Ik heb nog nooit dat probleem gehad. Soms dan reageert ie niet en dan is 1 druk op het connect knopje genoeg om 'm weer aan de praat te krijgen.
Als ik jou was zou ik ook ff in de bios kijken. En het hoeft niet perse aan je toetsenbord liggen, het kan ook je ontvanger zijn. Misschien liggen ze te ver uit elkaar of zit er iets tussen?

Verwijderd

Topicstarter
aan de ontvanger kan ik me niet voorstellen want de muisdoet het nog gewoon, in de bios staat ook alees goed.

en ik draai onder win98
het toetsenboard is btw al meer dan een jaar oud

en dat reconnecten heb ik al geprobeert werkt gewoon echt niet

Verwijderd

Niet echt netjes om zowel een topic in HA als in OCM te starten.

Voor de rest gewoon een nieuw tikbordje halen.

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
misschien ook even bij andere mensen testen, het zou zonde zijn als je een nog goed toetsenbord wegdoet en een nieuwe koopt...kost nog knaken ook...

Verwijderd

wie help mij heb gisteren men logitch toetsenboard uit elkaar gehaald is zo'n ergotrack en draadloos. maar nou reageerd dat hele diong niet meer, terwijl ik alleen de onderkant heb los gehaald en voor de rest niks heb zitten modden, wat ik vandaag van plan was.
Uit je andere topic hierover ^

Misschien wel handig om te vermelden dat je hem uit elkaar gehaalt hebt.

Verwijderd

Topicstarter
dat uit elkaar halen doet iedere gek die aan het modden is wel een keer
en heb het al meerder malen gedaan
en toen deed ie het ook nog
Pagina: 1